Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Halusin lyhyen ja positiivisen nickin. Tosin sana säde voi tarkoittaa nimeä, esim. auringonsädettä ja myös ympyrän sädettä, joten ehkä se positiivisuus jää kuitenkin vähiin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joskus tuli nimimerkkiä mietittäessä bongattua, pari vuotta sitten ja tässä ollaan pysytty. Yleensä kuitenkin pelkkä Ruhl tai Rühl kaikkine rullatteluineen olen.
Nih ja onhan sitä samaa nimeä kaltava potarikin jossain saksassa, saattaa muutama tietääkki.:>

Pelejä pelatessa on tullu aina laitettua hahmolle tää nimi (ilman numeroa, joka on @osotteessa). Ihan alunperin toi tuli Diablo II:sta:nolo: (siinä oli sellanen huppupää -tyypi, joka oli darkwanderer) , kun sitä tuli aikanaan pelailtua ja hukattua liikaa vapaa-aikaa:wall:

Lukeeko joku tälläisiä joskus kokonaan?

kpsk on mielikuvitukseton nick joka tulee etunimieni ja sukunimeni ensimmäistä kirjaimista. Olisi sitä voinut paremmankin keksiä, kuten Pagan, Pakana, Paskiainen, Sahti-vaari, Elivagar, Ego Drama tai mikä siis vain, mutta kun oli polttava kiire postaamaan niin eipä tullut paljoa mietittyä.

Nicki piti keksiä nopeasti joten siihen tuli sitten moottoripyöräni ulkoasu + koneen kuutiosentit. Todella kekseliästä, täytyypi vaihtaa ettei joku luule mua tappelijaksi kun olen tällanen rauhallinen ja hidas. En siis hidas moottoripyörällä ;)

Mea on nimeni ja se h-kirjain siinä lopussa tulee mun sukunimestäni joka olkaa h:lla. ;)

Insideläpästä joka liittyy seikkailuihini ainoastaan hartiasuoja-selkäpanssari-puku päällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lyhennös glyptodontista, muinainen olio, ei paljon minkään näköinen. Onomatopoieettisesti ajatellen myös veteen heitetyn kiven ääni.
Mielestäni Klonkku olisi aikoinaan pitänyt suomentaa muotoon Glyptis.

Yläasteella annettu lempinimi, osittain muotoutunut oikeasta nimestä. Ei mitään tekemistä todellisen ikäni kanssa :D

Futurama tv-sarjassa oli sen Zoidbergin lempinimi suomennettu nimeksi Zoikki, siitä se joskus muutama vuosi sitten jäi päähän.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom