Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuunneltiin frederikin biisejä pukukopissa lätkäaikoina paljon ja ite tykästyin kovasti hafananaan ja siitä sit väänsin tän nykyisen nickin.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
zztop varmaan kertookin kaiken.

viva las vegas soi kovaa siihen aikaan,nykyään hurriganes vie kaiken vapaa-aikani,työn,treenin,tyttöystävän,koiran,lasten,pokerin,vedonlyönnin,prätkien,jenkkien,pakkotoiston ym. netti "asian" ja unien jälkeen!

Itkettävän hyvän selkätreenin jälkeen oli pakottava tarve rekkautua Pakkikselle ja kiittää punttimimmejä inspiraatiosta, ja siinä hötäkässä piti jotain keksiä jotta äkkiä pääsisi kirjoittamaan. Halusin nickin josta käy sukupuoli ilmi, mutta joka kuulostaa "rrriuskalta" ja "rrreippaalta" kun oli niin energinen olo, joten r:llä sen piti alkaa. Selailin sitten vaan naisten nimiä netistä ja löysin Rowenan, ja se kuulosti munsta kivalta. Jollain sivulla väitettiin vielä sen tulevan jostain muinaisesta Walesista ja tarkoittavan "fame and joy", ja mähän olen niin suosittu ja iloinen (:lol2: )

Rowena sanoi:
Jollain sivulla väitettiin vielä sen tulevan jostain muinaisesta Walesista ja tarkoittavan "fame and joy", ja mähän olen niin suosittu ja iloinen (:lol2: )

Mulle tuli heti vaan mieleen se kodinkonemerkki joka tekee jotain tiskikoneita sun muita :D :nolo:

katoin scarface leffan ja siinä oli tony montana niin väänsin Sundado oman mexikolaisen huumelordin nikin :D:D:D

Halo sanoi:
Mulle tuli heti vaan mieleen se kodinkonemerkki joka tekee jotain tiskikoneita sun muita :D :nolo:

Apua!! Onko sellainen olemassa?? Ehkä hämärästi tutulta kuulostaa... No voi hemmetti jos näin on!! Ei mahda mitään, meni jo:lol2:

Alunperin netissä käyttämäni nimi oli Slartibartfast, mutta irkkituttavat alkoi sitten kutsumaan Slartiksi ja Slartoksi joten vaihdoin tämän. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänne rekisteröityessäni omistin Suzuki GSX-R prätkän, kavereiden kesken kikseri, ja siitä se ajatus sitten lähti.

Sääli että ajoin sen lunastukseen... :rolleyes:

Ice age-leffan "Manny":ltähän tämä on pomittu. Manny kun on iso ja vahva, siinäpä mitä mä joskus haluaisin olla, siksi tämä nicki :)

No kaikki varmaan tietää pahat pojat leffan:nolo: , ni siin on jokke-pappa, se niiden isä...Ni kaverit alko sit jostain syystä sanoa mua siks, en kyl tiiä miks.. Sit vitsailtiin tyyliin:"valtio on mulle velkaa" ja "hupsista keikkaa"

Pokeritermi. Tuli mieleen, kun oli pokerin opiskelu meneillään tuon nickin keksimisen aikoihin...

Back
Ylös Bottom