Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon kalju, siitä bald. Sitten tuli mieleen Rowan Atkinsonin esittämä Musta Kyy-hahmo ja sen tyhmä kaveri Baldrick. Itseäni en kuitenkaan pidä tyhmänä, vaikka välillä hieman :david: saatan ollakin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Super Mario 3:ssa oli kuukusia :D .

Englanninkielisissä Aku Ankoissa esiintyy useasti sana Doggoned tai Doggone. Sieltä sitten poimin tämän sanan...:D

Noh wrestlingissä on kaveri nimeltä Stone Cold ja aina kun se puhuu (tai joku muukin) niin yleisö huutaa "What??" :worship:

Siis siitä. Ei ollu eka nicki, joka tuli mieleen. Ne oli jo varattuja.

Zone-sarja -42%
Noo, sen siita saa kun asuu monta kuukautta Tammelassa Pussycatin vieressa... Lisaksi mulla on verissa savolainen sanojenvaantelyhimo. En siis valinnut nickiani, nicki valitsi minut.

:jahas:

ace-oo- sanoi:
Enpä nyt oikein tiedä.
Varmaan siitä, kun kerran ihmettelin, että miksi joka leffassa on tekijöissä "A.C.E".
-oo-?

Cassyput sanoi:

Ja mulla tulee aina se Pussycat-biisi mieleen tuosta. :curs:

Oma nick on yhtä tylsä ku monilla muilla, eli otettu jostain mitä nyt sattu näkemään rekkautumishetkellä, kun alkuperänen nick oli varattu. Pisteet on pelkkää krumeluuria.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nCh = nacho -> josku nimimerkkiä keksin ja sattu ole nacho tsiispoollsit vieressä...

Vaaleissa kiiltävissä hiuksissa näkyy ajoittain tietyssä valossa sellainen sädekehäefekti, thus = Halo.

Ei liity peliin :jahas:

Ah, Halo, olin ajatellu sinun jotenkin erikoisesti assosioituvan Master Chieffiin, mutta ei niin ei:(
Oma nimi tulee siitä kun olen usein kuin ilmielävä ****. Ilmielävä on vain lyhyempi kuin ilmielävä ****. Sekä myös siitä että on ihme että olen vielä elossa.

Oon ollu pikkutytöstä asti tajuton marvel-sarjisfani, suosikkeina ensin Hämähäkkimiehet ja myöhemmin Ryhmä-X sarjikset, joten lemppari sarjakuvahahmon valinta nickiksi oli luontevaa. Ensimmäinen supersankarinainen (yliluonnollisia kykyjä/voimia omaava hahmo) jonka sarjiksista bongasin oli tämä Dagger(Tikari) joka seikkaili miespuolisen supersankarin Cloakin(Viitta) kanssa muistaakseni Hämähäkkimiehen sivuilla. Muitakin ihkuja naispuolisia supersankareita olis ollu valita pilvin pimein, mutta Dagger oli siis ihan eka suosikki. Siitä siis nikki ja avatar.

Btw, fanitus oli pikkutyttönä sen verran fanaattista, että kuvittelin jossain vaiheessa pystyväni kehittämään itselleni mutanttivoimia (kuten hallitsemaan luonnonvoimia tai heittelemään valotikareita sormenpäistäni kuten Dagger)... :lol2: no, ainakin hiustenväri ja pituus on mulla ja Daggerilla samat!

ilmielävä sanoi:
Ah, Halo, olin ajatellu sinun jotenkin erikoisesti assosioituvan Master Chieffiin, mutta ei niin ei:(

Joo, ei kyl :D

Pitäs vissiin hankkii se Xbox :jahas:

Tosta:
B00005TZHP.08.LZZZZZZZ.jpg

totaalisesta mielikuvituksettomuudesta rekkautumishetkellä :wall: .

miksi en voinut keksiä jotain niin überhienoa kuin LudvigBorga :wall: ?

tai ihan mitä tahansa muuta :wall: ?

tokkopaisto sanoi:
totaalisesta mielikuvituksettomuudesta rekkautumishetkellä :wall: .

miksi en voinut keksiä jotain niin überhienoa kuin LudvigBorga :wall: ?

tai ihan mitä tahansa muuta :wall: ?

Aamun ensimmäiset naurut, kiitos :D

Back
Ylös Bottom