Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Galileo Galilein kuuluisa lausahdus 'se pyörii sittenkin' on espanjaksi lähempänä 'se liikkuu sittenkin' muotoa, joka mielestäni oli varsin hilpeä kuvaus rautamalmin liikuttelusta, jotenka halusin sen siguksi ja tätä tukevan nickin. Sitten kyllästyin siguun ja nickki jäi. :david:

Zone-sarja -42%
Kaveri pisti ekalla luokalla vaatimattomat 17 vuotta sitten sellaiseen laatikkoon pururadalla mihin kirjoitellaan nimi ja paljon on juossut nimekseen Peppe Halti. Ja tälläinen sitten vieläkin muistuu.

Joskus tapana hieman liikaa kikkailla pallon kanssa, vaikka kaveri olisi vapaana. Matsissa kaveri huusi: "perkeleen Dancing Bandit, pallo tänne!" :D

Kaverin kans _umpituutissa_ käytiin morkkaamaan räppäreitä, veettiin pannumyssyt päähän ja keksittiin räppärinimet. Nickki liittyy myös etunimeen ja kesän harrastukseen..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vapaa painijan mysterion nimestä :) kun olin joskus hulluna vapaapainiin...

En arvannut jääväni foorumille pidemmäksi ajaksi roikkumaan joten valitsin aivottomasti nimeksi sen mikä ensimmäisenä silmiin sattui. Matikankirja oli auki ja sieltä siis tämä.

Tätä nickiä on tuola irkin puolella sen verran ihmetelty ja kyselty, että oonko hyvä murskaamaan kiveksiä, että pistetään nyt seltyksiä kehiin. Elikkä en varsinaisesti ole hyvä murkaamaan kiveksiä (en ole tosin kokeillut) vaan nimi tulee uimahypystä jonka keksin. Kyseinen uimahyppy on hyvin epämielyttävä ja "vaikutusalue" on juuri tuo haaroväli ja joku sitten sanoi jotain että saatanan nutcracker. :D

Mun nick tulee etunimestäni joka on Reijo ja sitä ei käytä kukaan muu kuin minun mumma... Pikkuveljeni oli 7 v. ennen kuin sille selvis, että oikea nimeni on Reijo eikä Repa!

Serkkupoika pienenä omasi ihka oman tapansa puhua, joten luonnollisestihan nimestä Heidi tulee Hendika. Tuo nyt on sitten jäänyt sukulaisille päälle. Ja harvemmin on sattunut missään samaa nickiä vastaan...

Nicki läheti Action Quaken nimisen pelin sisäpiiri jutusta...Sanottiin, että tein aina tortut siinä pelissä...Siitä se sit lähti, todella luova muokkas :)
-> torture -> erutrot -> ja nyt erutrotti täällä

2001 olin tarhassa työharjoittelussa ja seinällä oli lasten piirtämiä laivoja. Yhden laivan nimi oli Tromm. Hauskaa siinä oli se etten vieläkään tajua mistä 5v poika oli keksinyt kastaa laivansa Trommiksi.

Back
Ylös Bottom