Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vuosia sitten fps verkkopelaamisen kautta saavutettu lyhenne sukunimestä

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olen kone :D

1110.jpg

mitä enemmistön musiikkimausta täällä on saanut lukea niin lienee monille itsestään selvää - "mighty Ravendark"...

harmi kun avatar "Sons of Northern Darkness" on jo käytetty enpäs muistakaan kenen toimesta ?

OK kyseessä siis norjalainen black metal yhtye Immortal jonka fan clubin nimenä (ainakin -95 eli Battles in the North:n aikoihin) oli "At The Gate Of BLASHYRKH"

:rock: :rock:

Zone-sarja -42%
Kaveri keksi muunnelman mun sukunimestä.

Piti aikanaan joku keksiä joku nimi, mihin ei tartte enää numerosarjoja lisäillä. Tää nyt tuli jo ennen pakkosuppoa. Sopivan asiallinen nimi, ei mikään PekkaKarse tai Pakkosuppo...

Niin ja Karse:nou haart fiilings, jeah?!

Ohjelmasta nimeltä Dad's Army...suomalaisnimi Ruutiukot. Huippusarja, jota kattelin samalla kun olin syystä tai toisesta Pakkikselle rekkaamassa...näin jälkeenpäin ajatellen olis ehkä pitänyt miettiä hieman parempi nimi.

Sukunimi Korpela ----> Korppu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuitula on yläasteella sukunimestä väännetty lempinimi. Joskus junnuna kaveri käytti sellaista kuin "tuomariturmio", jonka nettipelejä enemmän pelaavana anastin, :lol2: mutta sittemmin se on jäänyt...

ID&T on Hollantilainen levytysyhtiö ja siitä nickkini, mutta nickki on muuttunu aikojen saatossa iideeteeksi.

No oli niin helekutin kipeet pakaralihakset juuri sinä iltana, kun pakkikselle ensimmäisen kerran eksyin. Eli siitä "PerseLihas".

Ei ehkä mikään imartelevin nicki, mutta kun se lihas on niiiin kiva lihas että sille pitää osoittaa kunnioitusta :rock: :whip: :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom