Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juuh toi mun nikki on parhaan kamun keksimä... se nimes mut "momenttimieheksi" ku mul ei taho mikään pysyä ehjänä ja sen sit väänsin lontooksi.. tosin sitä kuuluisaa 1m ratakiskoa en oo saanu mutkalle vielä.. mut kaikki muu johtuen joko pienistä reenien jälkeisestä motoriikkahäiriöstä tms. ja tulee välissä esim autorempas käytettyä ehkis hieman liikaa poweria josta usein saldona kierteet korkkaa ja niin... :rock:

Mulla toi on latinaa ja tarkottaa Seppä.
Moni sanoo mua sepäks kun teen remonttia niin päätin kääntää sen latinaks.

Sattui lojumaan Sirrahin Will tomorrow come -levy tuossa pöydällä kun rekisteröidyin. Siitä sitten nappasin parhaan biisin nimen itselleni.

Joukkuelaiset (lätkä) parkuu aina ku naama vääntyy ja kääntyy ku ollaan vaiks puntilla( siis liikkeitä tehtäessä). Siitä siis! :D

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Keksin muutamia vuosia sitten toinen toistaan oudompia treenikyhäelmiä ja hyvin "mielenkiintoisia" variaatioita erinäisistä treenausliikkeistä, sitten esittelin niitä pikkuveljelleni ja sen kavereille kuuluisan megamasterin(nimen oli tarkoitus olla koomisen ylimahtava) supertreeneinä, joilla lihakset suorastaan räjähtävät kasvuun. Liikkeet nimesin koomisen mahtipontisesti kuten: Pain biceps, double hammer of agony jne. jne.. Näin sain pikkuveljen ja sen tyhmät kaverit tekemään näitä kyseisiä liikkeitä :D Myöskin kaikki asiat joita kerroin lukeneeni megamasterin oppeina, ottivat nämä veijarit täytenä totena.(tosin osa kehittämistäni liikkeistä/treeneistä oli oikeasti naurettavasta visuaalisesta puolestaan huolimatta toimivia, ja käytän niitä edelleen) Eli siis onnistuneesta eriveikeästä käytännön pilasta jäi tämä nicki käyttöön.

:david:

Tämä aikalailla tuore nickini tulee legendaarisesti kummelin Jaakko Parantainen sketsistä:

(kakko puhuu..)
JP: Hei, hiljaa, kuuntele.
JP: HGNH! (nappaa laiturin alta aikalailla jämäkän näköisen hauen)
JP: Kato, tällä lailla kalastetaan kun on pikkasen tarzanin verta, tosta kolmekilonen hauki vasurilla, siitä vaan vie vaimolle, filettä pöytään.. Nyt lähetään kuule kesoilille tonnikalapitsalle niin että rutisee, morjens! (Kävelee laiturin päästä alas)

Hauki olisin muuten mutta kun oli varattu..

Aikoinaan piti keksiä irkkiä varten nick. Siinä sitten sattui olemaan kädessä tölkki Carling Black Labelia :kippis1: siitä sitten muotoutui tommonen.
Tais täällä olla muitakin kaljan kanssa lätränneitä, no jostainhan se on nick revittävä :)

Kai mielikuvituksen puutteesta. "Nainen" olisi aika tylsä, niin, no, Naene ei sekään kyllä kauhian mielenkiintoinen ole. Miäs & Naene tyyliin. olkoot nyt. :)

Joku ihme HaXor nimi piti keksiä 15-vuotiaana. Siitä se sitten lähti...

Nick tullut rap-legenda Tupac Amaru Shakurista. Kaikki varmasti tajusivat, että SHKR = Shakur ilman vokaaleja :D

Ihan minun oikea lempinimi. Etunimestä ja sukunimestä kaverit joskus vääntänyt tällaisen. Olen sitten käyttänyt nickinä joka paikassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom