Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pari vuotta sitten duunissa muutamat henkilöt ryhtyivät kutsumaan tuon tapaisella ... Ja se jäi...kuin tahra!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hauska threadi. Luin alusta tähän asti. Jotkut nickit panevat heti kummastelemaan, mistäköhän tuokin on keksitty/viännetty (esim. vilma-liina, no, tulipa sekin selväksi).

Asiaan. Miulla ei ole koskaan ollut varsinaista lempinimeä. Eikä tämä palstanickinikään ole siviilielämässä käytössä. Peruskouluni musiikinopettaja (myös miun pianonsoitonopettajani) keksi sen joskus. Hän oli urheilun vihaaja, olisi halunnut miun edistyvän pitemmälle pianonsoitossa, mutta mie harrastin innokkaammin keihäänheittoa. Siinä kun mitataan tulos metreissä ja senteissä, niin siitä hän kai sen keksi. Sitä paitsi nimi rimmaa miun oikean nimeni kanssa.

Avatareista hauskimpia ovat mielestäni e.m. Helgan Nasu, Wildemarin jammaaja sekä Corleonen hiipivä luuranko. Odun ja Kusimadon entinen saivat myös aina hymyn huulille.

P.S. Xedra, tarkoitatko Belgarionin tarua ja Ce'Nedraa? Vai jotain muuta Eddingsin teosta? Tykkäsin mahottomasti Garion-tarinoista.

Zone-sarja -42%
Loistavalla mielikuvituksella varustettuna keksin niinkin omaperäisen idean että laitanpa nimikirjaimeni...

Nerokasta. :thumbs:

Welho vaan... oon nääs aika velho... ainakin kavereiden mielestä.

Join pienenä(yhä edelleen) niin paljon cokista, että kummisetä alkoi kutsumaan mua cokeksi :)

Lempinimi.. siis v*tun hyvä nimi, kiitti vaa keksijälle!! sano sillo joskus kyseisellä nimellä ja sen jälkee on sanonu kaikki..

Noh, mä olisin voinut laittaa jonkun tyypillisen "hot-barbie-sexy-babe-super..." (vaikka ruudun takana onkin oikeasti joku perusmursu), mutta ajattelin laittaa kuivasti vain nimikirjaimeni, jotka tosin eivät edes ole omat nimikirjaimet. :D Muutenkin kaikki englanniksi sävytetyt suomalaiset perusnimet tuntuu jotenkin naurettavilta, eikä mulla ollut siinä rekatessa mielessä mitään, mitä olisin nikilläni halunnut tuntemattomille viestittää persoonastani. Kaikenlisäksi ajattelin rekkautuessani kysyä täältä vain paria asiaa ja häippästä saman tien, mutta tänne jäin. :wall:

Kuoriessani sipulia oli olo kuin kyynelkaasuvarastossa. Huomasin että siinäpä on sitten varsinaisen "vittumainen juures", joten ajattelin olla trendikäs ja ottaa käyttöön englanninkielinen vastine. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tota Milla-nimee oon joskus aiemmin käyttäny muilla keskustelupalstoilla. Ei siis oo oma nimi, mut jotenkin vaan tykkään siitä. Se oli sit jo käytössä, joten piti vaan äkkiä keksiä sille jotain jatkoa.

proteiini = prode = protsku

Ravitsemustiede kiinnostaa jonkin verran ja läski tai hiilari olisivat olleet huonoja nimimerkkejä. Siksi protsku!

:D

Silloin kun pakkista aloin lueskelemaan, oli hillitön bulkki päällä, siitä nick ja avatar. (no ei rasvaprosentti ollut niin bulkki, mutta ruokamäärät kylläkin)

Molemmat etunimet alkaa J:llä elikkä se on JJ--> J-2

Etunimi. Sen verta harvinainen, että käy hyvin... Tuolta espanja-italia akselilta kaimoja löytyy, mutta eipä ole Suomessa tullut toisiin törmättyä.

John R, elikkäs tuo tyly kivikasvoinen tappokone John Rambo, jota penskana tollotettiin videolta kymmeniä kertoja. Se silloin aikanaan vain sattui silmään jostain ja aattelin että siitäpä palsta nicki.

Parhaimpia avatareja: Wildemar, Kusimato, Tomin Turtles(tosin Rafaello on paras)

Back
Ylös Bottom