Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ironchef sanoi:
Kuka arvaa?

iron_chef.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mattibodari sanoi:

Jep Jep... joku kysyikin joskus että olenko kokki oikeasti, mut en ole. Tota ohjelmaa tuli katsottuu ku se tuli jotenkin sellaiseen aikaan syksyllä ja syöminen oli tolloin aika päälimmäisenä hommana puntin noston kanssa, joten siitä siis loogisesti RAUTA ja KOKKI...
"mä kokkaan rautaa"

Just in credible= JustinCredible ja kun toi oli jo varattu ni piti ottaa JustinCre, mikä tosin nykyään ainakin irckissä on JustinCrealake...
Just in credible = uskomatonta

Sellanen painija oli ku Justin Credible ja conanissa se oli suomennettu Uppo Unohtumaton tjms...
Ihan sama mistä nikkisi on peräisin minulle olet aina Justiina ja sinulle olen Pekka Puupää. ;)

JustinCre sanoi:
Just in credible= JustinCredible ja kun toi oli jo varattu ni piti ottaa JustinCre, mikä tosin nykyään ainakin irckissä on JustinCrealake...
Just in credible = uskomatonta

Eiköhän tuo kirjoiteta just incredible eikä in credible. :rolleyes:

Joskus kirjoituksen loppuun laitetaan (muistaakseeni) MOT tarkoittamaan Mikä On Todistettu.

Minusta siitä saa myös hyviä väännöksiä..

Minä Olen Tyhmä. Missä On Testo. Maksa On Tuhottu. Markat On Tuhlattu. Muijat Odottaa Tätä. jne..

Ajattelin että aina vaihtaisi sigua ton periaatteen mukaan.. mutta eihän sitä viitsinyt..

MOT sanoi:
Joskus kirjoituksen loppuun laitetaan (muistaakseeni) MOT tarkoittamaan Mikä On Todistettu.

Minusta siitä saa myös hyviä väännöksiä..

Minä Olen Tyhmä. Missä On Testo. Maksa On Tuhottu. Markat On Tuhlattu. Muijat Odottaa Tätä. jne..

Ajattelin että aina vaihtaisi sigua ton periaatteen mukaan.. mutta eihän sitä viitsinyt..
Joo onhan noita. Alunperin MOT:in juuret tulee latinasta ja on alunperin Q.E.D eli "quod erat demonstrandum".

Faktaa:
Kyseiseen lauseeseen matemaatikko Eukleideen geometrian alkeiskirjan todistukset päättyvät - tosin kreikaksi, sillä latinaksi lausetta alettiin käyttää vasta keskiajan lopulla ilmestyneissä Eukleides- latinannoksissa.

Voitte prassailla koulussa ja laittaa Q.E.D todistusten loppuun niin opet paskantaa hunajaa. :thumbs:

Joku spede sitten väänsi tuohon Maisteri Olkoon Tyytyväinen jne.- muotoon.

Lähde:Arto Kivimäki - Suuri latinakirja

Nimi on peräisin pienimuotoisesta elokuvan pätkästä, joka tehtiin vuonna keppi ja kivi, jossa näyttelin Lemunator nimistä sälliä.. Keskijärvi "kgb" Survivors nimisestä action jackson pätkästä on siis kyse.. Ohjaaja/näyttelijä Hyvägeeni varmaan muistaa kyseisen teoksen :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nimessä piti olla hiukan rautaesirippua ja Jarek kuullosti sopivalta.Eikä se oikea nimi tuosta niin kaukana olekaan.
Tuo user title(vai mikäsenytoli) oli yhteen aikaan kaikkien sukulaisteni käyttämä haukkumanimi.
Avataria en osaa laittaa ja vaikka osaisinkin niin en usko,että se fallos siinä kovin kauaa saisi olla. ;)

Meikän nimen takana ei suurempia arvoitusksia tai stooreja ole. ZannaZ tulee etunimestä ja kukaan ei varmaan arvaa mikä se on???? :hyper:

Eniveis, se tulee ajoilta jollon olin todellinen irc-friikki. Joko nick piti keksiä ja ekaks ajattelin Zanna ja sitten siitä tuli ZannaZ. Mietiskelin ekaks että toihan on ihan hauska, kun on palidromi ja sit se on vaan jäänyt. Joko paikassa oon ZannaZ :D.

Nice to meet you :kippis1:

Jack Of All Trades

Ehkä paras tv-hahmo ikinä, sarjasta Pimeyden Sydän (Profiler).

Toi pitkä versio on usein varattu joten otin lyhyen käyttöön.

Aluksi nickki oli Turmelioitsia(joku hullun päähän pisto, kun piti keksiä outo nickki). Tosta se vaihtui Turmeloksi

Pihistin sanasta stromatoliitti. Se on jäänyt mieleen jostain kirjasta.

Zone-sarja -42%
Suklaa tuotteiden muinaismytologiassa oli sellanen suuri "MUNA" jumala kuin KinderBueno joka aina pääsiäisen aikaan reijitti ihmisten hampaita... :worship:

Oon tosi huono keksimään mitään nimiä mihinkään peliin taikka jollekkin sivulle nimeks...Ni katoin vaan ympäri huonetta ja sit silmät pysähty GTI-lehden julisteeseen ja Toyota MR2 Spyder siinä sit oli ni aattelin et vaik sit Spyder olis ihan hyvä.

Hmm..ihmiset ovat saaneet aikaan hienoja nickejä..
Itse en ole vastaavaan päässyt ;)
Nicki perustuu seuraaviin periaatteisiin..
Fyysistä kipua ei ole olemassa (periaate numero 1)
Henkinen kipu ravitsee ruumista ja mieltä (periaate numero 2)
Se mikä ei tapa vahvistaa (periaate numero 3)

Mental Pain =
henkinen tuska
mentaalinen tuska
psyykkinen tuska
sielullinen tuska
tiedollinen tuska
älyllinen tuska
on varaa mistä valita tuon suomennoksen kanssa..

Todisteena henkisestä kantistani on 15kesäisenä mattoveitsellä auki "leikatta" peukalo johon ei tikkejä pistetty..Tosin jouduin 1kk ajan pitämään sormea suorana..

Back
Ylös Bottom