En nyt lukenut kaikkien vastauksia, mutta mua ärsyttää nämä epäpyhät maailmanrakastajat, jotka ovat vielä kaiken lisäksi suomalaisia ja jotka haukkuvat suomalaisia rasisteiksi. Olen asunut somalin kanssa(solussa) ja minulla on 1/2 venäläinen kaveri. Vai että suomalaisjuntit ei sopeudu somalien kulttuuriin. HALOO! Jos suomalainen menee aasiaan, niin se ei siellä kättele, vaan kumartaa. Got it?
Nykyään kun puhutaan liikalihavuudesta, niin oletteko huomanneet, kuinka lihavia nuo somalimammat ovat? Ranskanleipää ym. kaiket päivät. Se tulee myöhemmin valtiolle kalliiksi samoin kuin muut läskit. Tarkoitan, että heitä on varmasti vaikea saada työllistymään n. 20 vuoteen. Miksi ottaa yksi työntekijä, jos toinen jää työttömäksi. Se on se uskonto ja kuten huomasitte niistä muhammed-kuvista, niin he eivät siitä jousta. Minun mielestä tänne pitäisi ottaa ihmisiä, jotka haluavat tehdä töitä ja kunnioittavat sitä mitä heille suodaan. Virolaiset olisivat hyvä vaihtoehto. Naisetkin voisivat tehdä töitä ja varmasti haluavat.En usko, että jos he olisivat Suomen asemassa Somaliassa, niin tuskin tarjoutuisivat ottamaan meitä sinne vapaaehtoisesti ja maksamaan elämisemme, me vääräuskoiset.Miettikää mikä mahdollisuus somaleille aukeaa, kun he pääsevät tänne. He saavat rahaa ym. ilmaiseksi enemmän, kuin heillä on koskaan ollut ja heille nykyään tarjotaan kouluttautumista. Mun entinen kämppis oli ihan huippu jätkä, mutta useimmat heistä ei edes yritä sopeutua, vaan hengailevat omissa "jengeissään". Varmaan vihaavat tätä maata, tiedä sitä?
Rasisimi on nykyään sitä, että jos suomalainen aloittaa esim. aikuislukion, niin hän ei saa sieltä yhtään opintotukea, mutta pakolaiset saavat. Tavallaan ymmärrettävää, mutta kyllä meillekin jotain voisi antaa. Kohta se on onneksi loppu.
Niin ja tuossa juuri oma tyttöystävä kävi essolla sunnuntaina, niin jonossa sen takana oli joku muslimi, joka hoki sille: huora, huora, huora.. Ja on turha väittää, että niin ne suomalaisetkin tekee, vaan eipä ole tehnyt. Minuakin on yritetty ryöstää 2 kertaa ja ylläri ylläri kummallakin kerralla oli ulkomaalaiset. Niitä on vielä täällä paljon vähemmän, kuin meitä. Jos niitä olisi yhtä paljon ja sama meininki jatkui, niin olisi siinä actionia. Se on hyvä näiden nörtti maailmanrakastajien aina haukkua rasistiksi, koska ei nuoruudessaan ole astunut kotoa ulos. No ehkä nämä ryöstöt ym. on vain sattumaa.