Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Angelos sanoi:
Oma ihmissuhteeni toimii kuin kunnon yöuni rankan treenin jälkeen. Ihanasti ja makoisasti :love:

Se on mukava kuulla ja lukea. Aidosti toisistaan välittävät ihmiset ovat upea asia. Erottamattomat kuin emäntä ja lypsyjakkara. Toivon sinulle vilpittömästi onnea ihanassa ja makoisassa parisuhteessasi.

Muista pitää merenneitosi tyytyväisenä - kastele hänet aika ajoin. :love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulen että sitä oikeaa ei löydy koskaan joten pysytään Cafe Express -linjalla: tosimies käyttää pikaruokaa ja pikaseksiä! :rolleyes:

Angelos sanoi:
Kyllähän tollasta voi periaatteessa kirjoittaa kuka vaan hieman sienikeitossa pyörinyt tai muuten vaan elämästä addiktoitunut jätkä.

Oli mun aiemmassa heitossa pieni hyppysellinen ivaa, kuten keitossa on suolaa, niin sekin on kivaa :anssi: . Öhh, mä en kyllä tollasia säkeitä lässytystä lurittelis kenellekään muijalle josta olisin kiinnostunut. Eri asia sanoa jotain omista tunteista joskus oikeassa tilanteessa, kuin hölöttää ummet ja lammet aamusta iltaan metaforaa metaforan perään.

Antzu sanoi:
Eri asia sanoa jotain omista tunteista joskus oikeassa tilanteessa, kuin hölöttää ummet ja lammet aamusta iltaan metaforaa metaforan perään.

Voi Antsu, voi Antsu. Laitan höppänyytesi piikkiin tuon. Joskus kyky nähdä ns. tunteiden taakse on erinomainen kyky olla olemassa. Tässä tapauksessa olisit huomannut teksteistäni ja kirjoittamistani kommenteistani yhden yhteisen, rakkaudessa erittäin tärkeän tekijän. Rehellisyyden.

Omat metaforani ja omista tunteistani jollekkin tytölle kertominen kulkevat käsikkäin, yhteistä rehellisyyden tietä. Niin metaforat kuin tunteiden kertominen toiselle ovat suoraan sydämestäni kumpuavia lemmen laavan palasia. Myöskään hölöttäminen ei kuulu mielestäni samaan aitaukseen kesäisillä vihreillä veroilla rakkauden kanssa.

Jos saan sinut syliini tänään, lupaan aina tyytyä vähään. Hukun silmiisi, mutta hymysi nostaa minut elämään voimakkaammin kuin koskaan. Tämä hetki meitä kantaa, pehmeän tunteeni haluan sinulle nyt antaa. Täyteläiset huulesi, venuksen vartalo, haluan koskettaa. Tätä tunnetta minulle ei kukaan muu aikaan saa. Kun nyt nukahdat, minä valvon. Vuoksesi myös untasi palvon. Aamulla avaan silmäni, näen elämäni ja sinut, joka sait minut tuntemaan.

:love:

Fabien sanoi:
Jos saan sinut syliini tänään, lupaan aina tyytyä vähään. Hukun silmiisi, mutta hymysi nostaa minut elämään voimakkaammin kuin koskaan. Tämä hetki meitä kantaa, pehmeän tunteeni haluan sinulle nyt antaa. Täyteläiset huulesi, venuksen vartalo, haluan pinppiä. Tätä tunnetta minulle ei kukaan muu aikaan saa. Kun nyt nukahdat, minä valvon. Vuoksesi myös untasi palvon. Aamulla avaan silmäni, näen elämäni ja sinut, joka sait minut tuntemaan.

Korjattu
:hyper: :nolo:

Antzu sanoi:
Eri asia sanoa jotain omista tunteista joskus oikeassa tilanteessa, kuin hölöttää ummet ja lammet aamusta iltaan metaforaa metaforan perään.

Samaa mieltä. Olen varma, että perisuomalainen "Perkele, että mä rakastan sua" uppoaa paremmin kuin "Voi ihanuuttasi armaani, voi sulotuoksuasi, voi tätä huumaa!"-tyylinen hempeily.

John R sanoi:

Tarpeetonta, mutta on vain hyväksyttävä, että joillekkin pehmeät tunteet eivät kuulu olennaiseen osaan elämään. Koff-lippalakki ja kaljamaha eivät rakkauden aavikolla pelasta ketään janoista. Vai mitä Rampo.

Angelos sanoi:
Samaa mieltä. Olen varma, että perisuomalainen "Perkele, että mä rakastan sua" uppoaa paremmin kuin "Voi ihanuuttasi armaani, voi sulotuoksuasi, voi tätä huumaa!"-tyylinen hempeily.

Turha kiroilu ja ylimalkainen miehisyys eivät aina tehoa.On etsittävä kultainen keskitie, jossa yhdistyvät pumpulin pehmeät häpykieleen asti vaikuttavat sulosoinnut sekä karski maskuliinisuus pienellä parran sängellä höystettynä. Muista ankelos, että hempeily ei ole heikkouden merkki edes tunne-elämän kiemuroissa. Pitää vain uskaltaa.

Fabien, nyt kun tunteidesi puun puhjettua kukkaan olet vihdoin löytänyt sisäisen rauhan rakkauden alkulähteiltä :urjo: nyt kun todella tunnet itsesi jo näin nuorella iällä ja olet valmis kohtaamaan aidon rakkauden :urjo: nyt kun Cupidon lailla lentelet rakkauden valtameren yllä ja katselet meitä kuolevaisia jotka olemme vain pisaroita sinun rakkaudessasi, sinun armossasi :urjo: NYT kun johdatat meitä pakkislaisia jumalan armosta kohti luvattua maata, jossa rahka on aina alennuksessa ja on olemassa vain hyviä rasvoja :urjo: niin oletko koskaan ajatellut, että onko tästä ihanaisesta kirjoitustyylistäsi, tästä siirappisen makeasta vuodatuksesta mitään hyötyä mielipiteidesi julkituomisessa? Luultavasti sain lapsena aivan liian vähän rakkautta ja hellyyttä, koska kirjoituksiasi lukiessani saan brutaaleja ajatuksia siitä ,kuinka kosketan sinua monin tavoin ja jaan omaa rakkauttani sinulle. Oi Fabian tule minuun, elämä tule minuun!

Nyt syömään rahkaa! Tai kuten voisin sen myös ilmaista: rahka, sinä ihanaiseni. Anna minun maistaa sulojesi makeaa mettä, anna minun maistaa vuolasta virtaasi jolla minut ravitset. Anna minun kasvaa sinun armossasi!

:piis:

Edit. Huomenna tulee vuosi täyteen seurustelua. Viikonloppuna viedään tyttö elokuviin, syömään johonkin vähän parempaan paikkaan ja sen jälkeen rauhalliselle mökille kauas kaikesta. Kynttilöitä ja kukkasia :love:

Fabien sanoi:
Tarpeetonta, mutta on vain hyväksyttävä, että joillekkin pehmeät tunteet eivät kuulu olennaiseen osaan elämään. Koff-lippalakki ja kaljamaha eivät rakkauden aavikolla pelasta ketään janoista. Vai mitä Rampo.

Kyllä näin on Vaapien, loov doktor. Anteeksi pyydän sieluntuotoksesi rietasta raiskaamista. Lähdenkin tästä uneksimaan omasta rakkaasta joka tällä hetkellä on rakkauden suurkaupungissa, Pariisissa. :love:

lisäliha sanoi:
Fabian, nyt kun tunteidesi puun puhjettua kukkaan olet vihdoin löytänyt sisäisen rauhan rakkauden alkulähteiltä...

Ihanan voimakasta tekstiä nuorehkosta iästäsi huolimatta. Kaikesta huolimatta en koe tarvetta tulla sinuun, millään lailla. Sen sijaan koen mukavana ajanvietteenä kirjoitella mielipiteitäni tänne ja oppia itsekin uusia ja ihmeellisiä asioita, koska ihmissuhteissa voi oppia,sen sijaan että oksentaisi koko ajan. Kiva,että tekstini ovat koskettaneet sinua ja herkkää puoltasi. Seuraappa jatkossakin kirjoituksiani, niin huomaat,että opit itsestäsi uusia asioita. Vilpittömät onnittelut vuoden kestäneelle parisuhteellesi ja muista näyttää rakkaimmallesi kuinka tärkeä hän on. Valele sielussasi hänen vartaloaan hunajalla ja sivellen joka ilta uniin pehmeillä höyhenillä. Rakkaus voi aina kasvaa.

Fabien sanoi:
Ihanan voimakasta tekstiä nuorehkosta iästäsi huolimatta. Kaikesta huolimatta en koe tarvetta tulla sinuun, millään lailla. Sen sijaan koen mukavana ajanvietteenä kirjoitella mielipiteitäni tänne ja oppia itsekin uusia ja ihmeellisiä asioita, koska ihmissuhteissa voi oppia,sen sijaan että oksentaisi koko ajan. Kiva,että tekstini ovat koskettaneet sinua ja herkkää puoltasi. Seuraappa jatkossakin kirjoituksiani, niin huomaat,että opit itsestäsi uusia asioita. Vilpittömät onnittelut vuoden kestäneelle parisuhteellesi ja muista näyttää rakkaimmallesi kuinka tärkeä hän on. Valele sielussasi hänen vartaloaan hunajalla ja sivellen joka ilta uniin pehmeillä höyhenillä. Rakkaus voi aina kasvaa.

Tiedän. Luultavasti JO neljän vuoden(tuo ikäKUILU välillämme) päästä pystyn kirjoittamaan tekstiä joka vastaa sinun tasoasi. Tänään taidan vain tyytyä valelemaan omaa kehoani rakkauden hunajalle sinua ajatellen :love:
ja :kuvia: ei tipu.

Olen pannut merkille että Fabienin tekstit menee aina yötä kohti levottomammiksi.Mitä tästä voimme päätellä? :D

osku sanoi:
Olen pannut merkille että Fabienin tekstit menee aina yötä kohti levottomammiksi.Mitä tästä voimme päätellä? :D

Viittaatko Osku taas johonkin päihdyttävään aineeseen? En käytä edelleenkään kuin rakkauden seerumia ja sitäkin pieninä päiväannoksina. Esim. Tommy Tabermannin pari runoa päivässä pitävät ajatukseni voimakkaina ja tarmokkaina. Mielestäni sinun olisi hyödyllisempää panna merkille omia ajatuksiasi, halujasi sekä unelmiasi ja ennen kaikkea verrata sitä tähän hetkeen, sillä vain se on todellista.

Levottomuuteni voi kylläkin johtua tumman puhuvasta pakkastaivaasta, joka uhkaa kietoa omat, lumen valkoiset lemmen aatokseni piinaavaan syleilyynsä, kylmän talven haastaessa hohtavat hekumaiset ajatukseni.

Talven jäätävä syleily ei kylmetä rakkautta, koska rakkaus on aina lämmin.

Fabien sanoi:
Ihminen ei ole aito, jos ajatukset eivät ole aitoja. Siksi minä en ole turvautunut alan kertomakirjallisuuteen, koska se raapaisee ainoastaan ihmissuhteiden muhkean sydämen pintaa jättäen karmivan haavan jälkeensä.

Fabien sanoi:
Esim. Tommy Tabermannin pari runoa päivässä pitävät ajatukseni voimakkaina ja tarmokkaina.

Eikös tässä ole pieni ristiriita?

Fabien: Jottei jäis epäselvyyksiä, niin osa naikkosista ei tykkää tommosista lemmenluritteluista ja osa varmaan sitten tykkää. Itse en jaksais ainakaan joka ikinen päivä todistaa "my undying love for you":ta muutamalla A4:sella, vaan mieluummin muutamalla sanalla, jotka oikeasti kuvastaa sitä mitä tunnen. Toi on sun tyyli, ja toivotaan, että löydät semmosen neitosen joka pitää siirapista sokerikuorrutuksella. :thumbs: :haart:

Ankka sanoi:
Kerropas Fabien mitä teen, kun olen lankeemassa loveen erääseen varattuun naiseen. Onko normaalia että näkee toisesta unta viikon jokaisen päivänä (eh, siis yönä) vaikka eläisikin parisuhteessa.
nimim. "dumppaanko nykyisen ja alan vikitteleen varattua"
Ongelma ratkesi! Emäntä heitti mua sormuksella.

Angelos sanoi:
Eikös tässä ole pieni ristiriita?

Ilmiselvästi, jos plagioisin Tommyn runoja ja ajatuksia tänne. En tiedä koulutustaustaasi ankelos, mutta muista, että runous ja mainitsemani kertomakirjallisuus kulkevat kuitenkin eri polkuja pitkin. Kertomakirjallisuuteen samaistuu ehkäpä tänä päivänä liiankin helposti, runous sen sijaan voi oikein ymmärrettynä piirtää elämäämme merkittäviäkin suuntaviivoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom