Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Pahin virheesi nykytilanteessasi olisi siirtyä menetelmään jota kutsun "laskeneeksi auringoksi". Tässä menetelmässä ihminen haluaa nauttia auringon lämmön syleilystä, vaikka taivas on jo himmennyt. Ei siis mahdollista enää. Uusi aurinko nousee joka päivä, ja joku kerta sen lämmönsäde iskee myös sinuun, niin että kolahtaa.

Eli tarkoitatkos, että ei enää yhteydenottoja täältä päin? Hups, tein siis varmaan äsken viimeisen virheen. Pistin sille viestin: "Ois kiva kuulla, sano vaan suoraan jos ei kiinnosta." Mutta se oli VIIMEINEN. Nyt jatkuu elämä eteenpäin. Taitaa olla tuo ihastuminen kuin krapula, siihen ei mikään tepsi. Odotella vain, kunnes se häipyy. Ja sitten olo onkin ihan toista maata.

Päätin siis ennen tuota viestin lähetystä etten varmasti soita, mutta siskon mielestä oli OK lähettää tuo viesti. Muuten en olisi kyllä lähettänyt. Nyt jos ei kuulu mitään niin se ei halua kuulla meikästä enempää tai sitten se on kuollut.

Kiitoksia vastauksista, tulihan se hymynkare miullekkin. Varsinkis tuosta Angelosin postista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
trust1 sanoi:
Eli tarkoitatkos, että ei enää yhteydenottoja täältä päin? Hups, tein siis varmaan äsken viimeisen virheen. Pistin sille viestin

Ylitit ns. "kielletyn kynnyksen", eli menit tällä kertaa todelliselle rosvosektorille. Ylpeys ja selkäranka pitää säilyttää myös ihmissuhteiden suhisevissa kaislikoissa. Täydellä vatsalla on parempi vaihtoehto hölskytellä pylly paljaana käsipohjaa tutussa kotirannassa, kuin lähteä uimaan kauas toiseen saareen. Eli väkisin harvemmin mikään onnistuu. Uskon vahvasti, että neiti teki itse virheen väistäessään ampumasi krapulaisen amor-nuolen kohti hänen hunajan täyteläisiä huuliaan.

Muista,että teit kuitenkin miehen teon yrittäessäsi ottaa selvää hänen tunteistaan. Vain kokeilemalla asiat selviävät ja huonoista asioista oppii ja vahvistuu ennen kaikkea ihmisenä.

Rakkauden onkeen ei kannata laittaa liian isoa syöttiä, muuten voi menettää kaiken.

:love:

Fabien sanoi:
Ylitit ns. "kielletyn kynnyksen", eli menit tällä kertaa todelliselle rosvosektorille. Ylpeys ja selkäranka pitää säilyttää myös ihmissuhteiden suhisevissa kaislikoissa. Täydellä vatsalla on parempi vaihtoehto hölskytellä pylly paljaana käsipohjaa tutussa kotirannassa, kuin lähteä uimaan kauas toiseen saareen. Eli väkisin harvemmin mikään onnistuu. Uskon vahvasti, että neiti teki itse virheen väistäessään ampumasi krapulaisen amor-nuolen kohti hänen hunajan täyteläisiä huuliaan. Muista,että teit kuitenkin miehen teon yrittäessäsi ottaa selvää hänen tunteistaan. Vain kokeilemalla asiat selviävät ja huonoista asioista oppii ja vahvistuu ennen kaikkea ihmisenä. Rakkauden onkeen ei kannata laittaa liian isoa syöttiä, muuten voi menettää kaiken. :love:

No nyt meni viimeisetkin epäilyt.. olet selvästi GAY, super GAY. Enpä ole aikoihin pahempaan homostelijaan törmännyt (buuhh, onneks ei sentään livenä ole törmätty; ei riittäis edes peltikalsarit suojaksi kun sulla on varmaan purkinavaaja megessä)

Massamaster sanoi:
No nyt meni viimeisetkin epäilyt.. olet selvästi GAY, super GAY. Enpä ole aikoihin pahempaan homostelijaan törmännyt (buuhh, onneks ei sentään livenä ole törmätty; ei riittäis edes peltikalsarit suojaksi kun sulla on varmaan purkinavaaja megessä)

Täytyy jälleen yhdelle lemmenkipeälle ylätaljan haastajalle tuottaa pettymys.Olen heteroseksuaali ja iloinen siitä. Tosimies nielee rahkan nopeasti, muttei osaa havaita rivien välistä kuusen mahlan lailla tihkuvaa huumoria? Kyllä minä uin kesämökillä ilman uimapukua kesällä, myös jatkossa.

No, kuinkas parisuhdeasiat, massamaster?

Kiitokset Fabienille ja muille epätietoani hälventäneille. On tässä oltu pahemmissakin paikoissa. Ja minä en muuten löytänyt noista Fabienin kommenteista mitään homoa. Tosin enpä tainnut niitä täysin muutenkaan ymmärtää.

ps. Nyt on semmoinen outo olo, haluaisin sanoa jotain, mutta ei ole mitään sanottavaa. Poltanpa tupakin ja salaa toivon puhelimen soivan. Vaan sitähän en teille kerro. :)

Fabien: joko sä luet noita juttuja jostain kirjasta, tai sitten sun pitäis ehdottomasti kirjottaa sellanen. "Fabien - the luv doctor." Muijat tappelis ensipainoksesta ja nimikirjoituksista sekä heittelis stringejään sun päälle ja huutais sun nimeä. :whip:

Antzu sanoi:
Fabien: joko sä luet noita juttuja jostain kirjasta, tai sitten sun pitäis ehdottomasti kirjottaa sellanen. "Fabien - the luv doctor." Muijat tappelis ensipainoksesta ja nimikirjoituksista sekä heittelis stringejään sun päälle ja huutais sun nimeä. :whip:

Kiitos kauniista sanoistasi, ikätoveri. Ihminen ei ole aito, jos ajatukset eivät ole aitoja. Siksi minä en ole turvautunut alan kertomakirjallisuuteen, koska se raapaisee ainoastaan ihmissuhteiden muhkean sydämen pintaa jättäen karmivan haavan jälkeensä. Vain ihminen itse tietää ajatuksensa.

Olen harkinnut jonkun pienimuotoisen eepoksen tekemistä, sillä sydämeni kumpuaa niin paljon rakkauden ilosanomaa, että melkein pakahdun. Kirja käsittelisi rakkautta lukijan oman minä-kuvan kautta, käyden läpi ihmissuhteiden koko kirjon ensihuumasta pettämisen haluun. Ensimmäiset niteeni olen kirjoittanut työnimellä "Rakkaudesta aamunkoittoon".

Haluan talvella yhden täydellisen lumipesun - rakkaudelta.

osku sanoi:
Niin mites on fabien?Onko itse mestarilla ketään kiikarissa?

Kiitos kysymästä Osku. Olen täälläkin jo maininnut,että elämäni tähän asti tunnerikkain parisuhde pysähtyi pimeään tunneliin viime heinäkuussa. Henkisesti epätasapainossa olleen naisen kanssa seurustelu oli ajoittain vaikeaa, mutta myös hyviä päiviä mahtui ja paljon. Nainen petti, sekosi ja minun oli laitettava peli poikki. Tuosta "mustasta heinäkuusta" asti olen nuollut haavojani ja ladannut sieluni täyteen lemmen ja välittämisen sanomaa, johon kaiken tapahtuneenkin jälkeen uskon.

En halua ajautua aikaisemmin jo esille tulleeseen rebound-suhteeseen, vaan suoritan itsetutkiskelun ajokorttia par aikaa oikein perinpohjaisesti. On hyvä selvittää mitä ihmisuhteeltaan haluaa ja mitä arvoja toisessa ihmisessä arvostaa. Näitä asioita minulle on viimeisen 4 kuukauden aikana selvinnyt ilahduttavasti.

Pikkuhiljaa lumen peittäessä rakkaan isänmaani, sydämeni valtaa suuri kaipuu välittää jostain ihmisestä niin paljon, että olen valmis uhrauksiin. Ainoastaan uhrautumalla lisätään pökköä parisuhteen tulisena hehkuvaan nunnauuniin. Niin kauan kun suhteessa ajatellaan itsekkäästi omia etuja, on turha vielä ostella hopeasormuksia sormeen. Kiikarissa on monia, mutta kuinka monella niistä on päässään oikeita,aitoja ajatuksia?

Kuten huomaat kuomaseni Osku, rakkaus ei voi koskaan saada liikaa palstatilaa. Siksi tämäkin tekstini kasvoi täysin huomaamattani tälläiseen mittakaavaan. Välittämisen kipeä kaipuu yllätti siis taas. On se rakkaus ihmeellinen asia. Loppuun vielä syksyn hellää kosketusta kaipaillen kirjoittamani runo, " Onnellinen eksynyt".

Haluan eksyä lemmen metsään, kääntää kivet ja kannot, kunnes löydän sinut, joka rakkauttasi minua kohtaan vannot. Metsä syleilköön meitä hiljaa, tunnen kuinka haluan niittää rakkauden viljaa. Olen sinun, niin kuin on tuo oksa puun, tahtois en luokse kenenkään muun.

Fabien! No entäs jos sä nyt alat seukkaan jonku emännän kanssa? Eihän siitä taida tulla helevettiäkään. Sä olet enemmänkin "rakastunut rakkauteen", kuin että olisit rakastunut siihen naiseen.

Jos sulla on koko ajan haavi auki ja etsimällä etit sitä rakasta, niin salettiinhan sä sellaiset löydät. Eri asia sitten on, että onko tunteet aidot vai piirteleekö elämän elokuvaprojektori taivaanrannan vaaleanpunaiseksi pelkästään sinun tahdostasi.

Antzu sanoi:
Fabien: joko sä luet noita juttuja jostain kirjasta, tai sitten sun pitäis ehdottomasti kirjottaa sellanen. "Fabien - the luv doctor."

Kyllähän tollasta voi periaatteessa kirjoittaa kuka vaan hieman sienikeitossa pyörinyt tai muuten vaan elämästä addiktoitunut jätkä.

Yritetäänpä:

Olen vihdoinkin löytänyt kyykkyni varmistajan! Naisen, jota haluan kuin palautusjuomaa treenin jälkeen! Häntä en voisi vaihtaa muihin kuin kyykystä paskaisia kalsareita treenin jälkeen! Hänen kanssaan haluan astella rakkauden juoksumatolla loputtomiin. Haluan oppia tuntemaan hänet yhtä hyvin kuin treenikaverini näppylät! Hänen kanssaan voin jakaa rakkauden rahkapurkin milloin vain, missä vain, aivan yllättäen! Rakastan hänen raejuuston valkoisia hampaita, kauraleseiden värisiä hiuksia ja protskupatukan väristä ihoa! Voisin jatkaa tätä kuin venyttelyä treenin päätteeksi, mutta elämäni rahkan mansikkahillo, rakkaani, odottaa minua!

Ja jottei tärkein unohdu: :love:

Elchubagabra sanoi:
Fabien! No entäs jos sä nyt alat seukkaan jonku emännän kanssa? Eihän siitä taida tulla helevettiäkään. Sä olet enemmänkin "rakastunut rakkauteen", kuin että olisit rakastunut siihen naiseen.

Hyvä pointti. Jos olisit lukenut keskittyen ja ajatuksella äskeisin tekstini, niin sinulle olisi valjennut, että juuri nämä edesmenneet kuukaudet olen käyttänyt oman henkisen voimavarani tutkimiseen. Olen käsitellyt myös tuon "rakkauteen rakastumisen" ja todennut,että omalla kohdallani tuota ei ole koskaan käynyt. Olen parisuhteissani pystynyt siirtämään ja kohdistamaan ihannointini rakkautta kohtaan seurustelukumppaniini. On siis tärkeää, että saa kohteen tunteilleen, kuten maineikas yö-yhtyekin laulaa.

Ihannointini tätä universumin suurinta tunnetta kohtaan on niin suuri,ettei sopivan seurustelukumppanin löydyttyä ole ongelmaa tunteiden kohdistamisessa. Kaiken kaikkiaan erittäin fiksu pointti sinulta Elchubagabra. Jälleen uusi gladiaattori rakkauden leijonien syötettäväksi.

Sydän rakastaa, sydän haluaa, aina vaan.

Mulla myös edelleen hiukan suhde jäissä kuten myös edellä joku mainitsi. Mielenkiintoista sikäli kun laitoin viikonloppuna viestiä (oli sovittu aiemmin että sillon ilmottelen) muijalle kiteytettynä tyyliin ilmottele itestäs jos nappaa ja jos ei nappaa niin älä ota yhteyttä (hienovaraisemmin tottakai). No, ilmoitteli sitten että haluaa nähdä vielä jne. Juteltiin puhelimessa ja sanoi että nähdään tässä päivänä muutamana kun osuu aikataulut yksiin.

Mua vaan vituttaa edelleen sellanen pieni juttu kun välinpitämättömyys... ja vituttaa ihan todella. Sitten odottaa jotain vitun viestiä/soittoa vaikka tällä hetkellä yritän ajatella siten että ite en viestitä/soita ellei muija ota yhteyttä (ja näin ollen mun ei pitäisi ajatella koko muijaa paitsi yhteydenoton tapahduttua). Silti välillä meinaa... että jos kuitenkin laittasi jotain viestiä... mutta tosiaan se taitaisi olla pahin virhe melkein mitä voi tehdä. Kuten sanottua... odotan innolla että pääsen purkamaan kasvokkain kaiken mitä mielessä liikkuu, harkitussa paketissa. Sitten katon tilanteen ja jos näyttää siltä, että pellen on aika jättää sirkus... niin käyköön. Jokaiselle ihmiselle on annettava mahdollisuus selittää käyttäytymisensä, mutta jos ei opi virheistään niin ongelmat pysyvät yhä edessä odottamassa uutta hetkeä. Trumpin sarjassa yksi kaveri sanoi osuvasti: screw me once, shame on you... screw me twice, shame on me.

Ihmismielessä olisi paljon suunnittelemisen varaa vielä...

Angelos sanoi:
Kyllähän tollasta voi periaatteessa kirjoittaa kuka vaan hieman sienikeitossa pyörinyt tai muuten vaan elämästä addiktoitunut jätkä.

:

Uusia gladiaattoreita ilmaantuu taas. En ole pyörinyt sienikeitossa, rakastan vain elämää ja sen tuomia mahtavia tunteita niin paljon, että haluan sen antamaa sanomaa jakaa, rakkauden muodossa.

Silmiini särähti ensimmäinen lauseesi. Toki kuka tahansa voi kirjoittaa mitä sormi näppäimistölle tuo, mutta kuinka paljon siitä tekstistä on aitoa? Sellaista ei kannata kirjoittaa, mitä ei oikeasti tarkoita. Ethän rakastakaan sellaista ihmistä, kenestä et tykkää.

Lemmen oodistasi paistoi lävitse tietämättömyys ja lievä epävarmuus omista, oikeista tunteistasi. Tästä esimerkkinä muutamat sanavalinnat. Ehkäpä räikein sana oli paska, joka kaikessa mahtavuudessaan ei leiki rakkauden jälkeläisten kanssa samassa tammisessa pihakeinussa. Jos haluaa kertoa aidosti ajatuksistaan, ei kannata siis kirjoittaa paskaa.

Kuinka on Angelos oman ihmissuhde-elämäsi laita?

:love: :love:

Proteos sanoi:
Mua vaan vituttaa edelleen sellanen pieni juttu kun välinpitämättömyys... ja vituttaa ihan todella. Sitten odottaa jotain vitun viestiä/soittoa vaikka tällä hetkellä yritän ajatella siten että ite en viestitä/soita ellei muija ota yhteyttä (ja näin ollen mun ei pitäisi ajatella koko muijaa paitsi yhteydenoton tapahduttua). Silti välillä meinaa... että jos kuitenkin laittasi jotain viestiä...

Ihmismielessä olisi paljon suunnittelemisen varaa vielä...

et uskokaan kuinka tuttu tunne.. :wall:

Okei Fabieni, pointti selkis. Vähän vaan hämäs nämä "sydämeni valtaa suuri kaipuu välittää jostain ihmisestä" jne.

Toivottavasti tiedät mitä olet tekemässä, ja löydät soppelin naisen, joka ymmärtää sua. Aika moni olis vähän "wtf?" jos puhut oikeessakin elämässä tollaisilla metaforilla :) Niin, ja jotkut naiset saattaa pitää sua aluksi vaan pelimiehenä, joka lämpimikseen nättejä juttelee. Ja muista olla tarkkana toisen ihmisen tunteiden kanssa. Älä ala eino leinoksi ennen kuin olet varma, että tarkoitat sitä mitä sanot.

Mitäpä minä tässä jaarittelen. Sama asia kun opettas isäänsä nussimaan, kun kertoo vapienille miten käyttäytyä naisten kanssa...

Fabien sanoi:
Ehkäpä räikein sana oli paska, joka kaikessa mahtavuudessaan ei leiki rakkauden jälkeläisten kanssa samassa tammisessa pihakeinussa. Jos haluaa kertoa aidosti ajatuksistaan, ei kannata siis kirjoittaa paskaa.

Kuinka on Angelos oman ihmissuhde-elämäsi laita?

Voit olla varma, että jos tosissani puhun rakkaudesta, en valitse kielikuvaksi paskaa :D

Oma ihmissuhteeni toimii kuin kunnon yöuni rankan treenin jälkeen. Ihanasti ja makoisasti :love:

Elchubagabra sanoi:
Toivottavasti tiedät mitä olet tekemässä, ja löydät soppelin naisen, joka ymmärtää sua. Aika moni olis vähän "wtf?" jos puhut oikeessakin elämässä tollaisilla metaforilla :) Niin, ja jotkut naiset saattaa pitää sua aluksi vaan pelimiehenä, joka lämpimikseen nättejä juttelee. Ja muista olla tarkkana toisen ihmisen tunteiden kanssa. Älä ala eino leinoksi ennen kuin olet varma, että tarkoitat sitä mitä sanot.

Kiitos lähestulkoon isällisestä kommentistasi. Tunnen ja tiedän mitä olen tekemässä. Metaforat kuuluvat valkoiseen arkeeni tietyssä mittakaavassa, mutta kokonaista jalansijaa en kuitenkaan niille tohdi antaa. Toimiessani vapaaehtoisena pelimiehenä armon vuosina 1999-2002 en edes kuvitellut levittäväni koskaan rakkauden ilosanomaa, tyttöjen jalkoja korkeintaan. Yhden yön ihmeet eivät kuitenkaan koskaan läpäisseet tinasta valettua suojapanssariani, ja siksi tahdoin enemmän, tahdoin tuntea enemmän. Tässä tulos:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom