Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Fabien sanoi:
Ilmiselvästi, jos plagioisin Tommyn runoja ja ajatuksia tänne. En tiedä koulutustaustaasi ankelos, mutta muista, että runous ja mainitsemani kertomakirjallisuus kulkevat kuitenkin eri polkuja pitkin. Kertomakirjallisuuteen samaistuu ehkäpä tänä päivänä liiankin helposti, runous sen sijaan voi oikein ymmärrettynä piirtää elämäämme merkittäviäkin suuntaviivoja.

Juu. Jotain tällaista ounastelinkin. :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Angelos sanoi:
Juu. Jotain tällaista ounastelinkin. :haart:

Et viitsisi olla ankelos noin katkeran ja masentuneen oloinen. Sinulla on kuitenkin(?) parisuhde ja sen tuomat haasteet, niin kanavoi energiaasi siihen. Minä yritän tehdä työni, kuntoilla, sekä levittää lemmen sanomaa iloisella mielellä.Ei siis mökötetä ankelos, eihän.

Mitä kaappia tarkoitat, mode-tombpa?

:love:

Fabien sanoi:
Et viitsisi olla ankelos noin katkeran ja masentuneen oloinen. Sinulla on kuitenkin(?) parisuhde ja sen tuomat haasteet, niin kanavoi energiaasi siihen. Minä yritän tehdä työni, kuntoilla, sekä levittää lemmen sanomaa iloisella mielellä.Ei siis mökötetä ankelos, eihän.

Mitä kaappia tarkoitat, mode-tombpa?

Veikkaan lääkekaappia, rakas Faabio...

Tomi sanoi:
Edes sinä et voi olla niin tyhmä, että et oikeasti tietäisi... :love:

Mistä moinen vihamielisyys, Tompba? Kerro, niin ehkäpä asioita voidaan selvittää. En näe mitään syytä tulla kaapista ulos, jos viittaat seksuaalisuuteeni, hetero olen vieläkin. :love:

Percele sanoi:
Veikkaan lääkekaappia, rakas Faabio...

Lääkkeisiin ei ole ollut tarvetta. Ovatko tunteet joillekin suomalaisille miehille todellakin noin kova pala purtavaksi, saati luettavaksi? Epäillään sienikeittoa, alkoholia, lääkkeitä, jopa seksuaalista suuntautumista. Voin sanoa,että kaiken takana on rakkaus. :love:

Fabien sanoi:
Mistä moinen vihamielisyys, Tompba?
Olet niin tavattoman kekseliäs näissä nimimuokkauksissasi, että oikein kateeksi käy. Miten jollakin voi olla noin paljon mielikuvitusta, että osaa vaihtaa b-kirjaimen Tomppa-sanan toisen p-kirjaimen tilalle? :confused: Kerrassaan uskomatonta. Nokkeluutesi on jotain kadehdittavan tuolla puolen, eikä koko palstalla kukaan pysty samaan. Saanhan ottaa lopuksi vielä kylvyn kekseliäisyytesi valossa?

Tomi sanoi:
Olet niin tavattoman kekseliäs näissä nimimuokkauksissasi, että oikein kateeksi käy. Miten jollakin voi olla noin paljon mielikuvitusta, että osaa vaihtaa b-kirjaimen Tomppa-sanan toisen p-kirjaimen tilalle? :confused: Kerrassaan uskomatonta. Nokkeluutesi on jotain kadehdittavan tuolla puolen, eikä koko palstalla kukaan pysty samaan. Saanhan ottaa lopuksi vielä kylvyn kekseliäisyytesi valossa?

Siitäkö se kenkä nyt puristi? Kehotit tulemaan kaapista ulos, kun en käyttänyt oikeaa(?) nimeäsi?Sillä lailla... Yritän olla pakkis-kaverisi, mutta vaikeaa on, kun heität lokaa niskaani jatkuvasti. Miksi? :love:

Fabien sanoi:
Siitäkö se kenkä nyt puristi? Kehotit tulemaan kaapista ulos, kun en käyttänyt oikeaa(?) nimeäsi?Sillä lailla... Yritän olla pakkis-kaverisi, mutta vaikeaa on, kun heität lokaa niskaani jatkuvasti. Miksi? :love:
Ottaa silmän käteen ja lukee. Tiedustelin ensin sinun kaapista tulemista, jonka jälkeen aloit vasta käyttä Tompbaa. Tompba ei minua häiritse, mutta pidän sitä lähinnä surullisena, että sinä kuvittelit keksineesi todella sutjakkaan nimiväännöksen. :kippis1:

Ok, olet siis hetero. Mistähän sinulle löydettäisiin ns. Fabien-naaras, joka oikeasti jaksaisi kuunnella tuollaista siirappia 24/7? :love:

Tomi sanoi:
Ottaa silmän käteen ja lukee. Tiedustelin ensin sinun kaapista tulemista, jonka jälkeen aloit vasta käyttä Tompbaa. Tompba ei minua häiritse, mutta pidän sitä lähinnä surullisena, että sinä kuvittelit keksineesi todella sutjakkaan nimiväännöksen. :kippis1:

Ok, olet siis hetero. Mistähän sinulle löydettäisiin ns. Fabien-naaras, joka oikeasti jaksaisi kuunnella tuollaista siirappia 24/7? :love:

En villeimmissä unissanikaan olisi voinut kuvitella, että tuo käyttämäni nimiväännös aiheuttaisi sinulle noinkin ylitsevuotavaa mielipahaa.En siis käytä sitä enää jatkossa.

Tomi Tomi Tomi...et ole lukenut nyt Fabienin tekstejä huolella, jos käsityksesi on,että olen Pakkotoiston ulkopuolella yhtä siirappinen, kuin sisällä. Totta kai joskus kirjoitan jonkun ihanan vaaleanpunaisen runon jollekkin ihanalle tytölle, mutta 24/7 siirappisuuna oleminen olisi liian makeaa. Kohtuus siis kaikessa, muta tilanteen mukaan. Mikään ei voita rehellistä rakkautta.

offtopic: Siis mitä vittua, onko tää Fabien kirjottanut yhtäkään viestiä jossa ei ois tuota samaa hymiötä lopuksi pällistelemässä..? :curs: :itku:

:rolleyes:

Angelos sanoi:
:D Kerrotko mulle mikä tuossa postauksessa oli "katkeraa" ja "masentunutta" ?

Vaikuttaa,että tuhlaat kallisarvoista lemmenaikaasi minuun, vaikka se pitäisi suunnata oletettuun tyttöystävääsi. Teksteistäsi paistaa vihamielisyys ja halu tyrmätä jokainen pumpulin pehmeä lauseeni. Ymmärrän, että on eri mielipiteitä, mutta vihamielisyys vailla syytä saa lemmen samettisapelinkin pohtimaan motiivejasi. :love:

Fabien sanoi:
Tomi Tomi Tomi...et ole lukenut nyt Fabienin tekstejä huolella
Tuo itsestään kolmannessa persoonassa puhuminen vaatii jo jotain... Peruuttiko äiti Talbotilla päälle kun olit pieni, vai heittikö isukki 5 kertaa ilmaan, mutta otti vain kerran kiinni? :love:

Fabien sanoi:
Vaikuttaa,että tuhlaat kallisarvoista lemmenaikaasi minuun, vaikka se pitäisi suunnata oletettuun tyttöystävääsi. Teksteistäsi paistaa vihamielisyys ja halu tyrmätä jokainen pumpulin pehmeä lauseeni. Ymmärrän, että on eri mielipiteitä, mutta vihamielisyys vailla syytä saa lemmen samettisapelinkin pohtimaan motiivejasi. :love:

"Oletettuun" :D En halua tyrmätä mitään, en tiedä näitkö sitä sydäntä viestini lopussa? Vai onko rakkauden linssisi huurussa näin aamuisin? Edelleenkään en tajua mitä vihamielisyyttä tossa postauksessa oli, joten Angelos-sedän vinkki näin aamutuimaan: Älä etsi sarkasmia sieltä missä sitä ei ole.
:)

Tomi sanoi:
Tuo itsestään kolmannessa persoonassa puhuminen vaatii jo jotain... Peruuttiko äiti Talbotilla päälle kun olit pieni, vai heittikö isukki 5 kertaa ilmaan, mutta otti vain kerran kiinni? :love:

Lapsuuteni oli täynnä rakkautta ja välittämistä. Mainitsemasi esimerkit eivät siis fabienin kohdalla toteutuneet. On kieltämättä jännä huomata,että vielä löytyy suomesta lähes kolmekymppisiä miehiä, joille joidenkin kirjoitukset ja hyväolo ovat niin suuri punainen vaate,että pitää kiukutella. Mistä löysit sen oikean? :love:

Fabien sanoi:
Viittaatko Osku taas johonkin päihdyttävään aineeseen?

En viittaa.Mun diagnoosi on että sä oot niinkun täynnä sellasta lovea ja sä allat iltasin aina tuntea pohjatonta kaipuuta tuota 2 jalkaista lajia kohtaan ja kun sellaista ei sun kämpillä ole niin purat sitä kaipuuta tänne.Ja siinä nyt ei sinäänsä ole mitään pahaa koska tää on ihan hyvä thread.

onko fabien kirjottanu koskaan mitään muuta mihinkään muuhun threadiin ku noita ärsyttäviä martti servo letkautuksia tänne?

Jos Fabienin kommentit ärsyttävät niin niitä ei ole pakko lukea. Minusta ne ovat epäselviä, mutta jos en ymmärrä niin voin pyytää suomennosta. Pyrin silti löytämään niistä olennaisen itse, sillä runotkin aukeavat jokaiselle lukijalle eri tavalla. Ottamatta kantaa siihen, ovatko runot tärkeitä ollenkaan.

Fabien, helpotit elämääni tuossa alkuviikolla. Rauta oli tänään kevyttä. Nyt olen vahvempi sekä henkisesti että fyysisesti. Tyttö ei ole soittanut, enkä sitä enää jaksa odottaa. Löydän paremman, ihanamman ja ehkä kauniimmankin. Tunnen olevani Kova Jätkä TM. "Laulu rakkaudelle, tosi koville hemmoille tytöille, jotka uskaltavat tunnustaa kuinka paljon merkitsee, kun on joku jota rakastaa."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom