- Ikä
- 45
Fabien sanoi:Rakkauden rulettiin pääsee mukaan myös minimi-panoksella.
Jaha, mulla on tainnu jäädä panokset taskun pohjalle ja vene satamaan :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fabien sanoi:Mutta "sen kuuluisan OIKEAN" etsiminen...sitä voisi kutsua jo kestolotoksi, jolloin rivi, jolla lottoat on juuri se mitä itse olet. Näin ollen sinkkuihmisten viikonlopun baari-kierroksia voisi kutsua osuvasti vain lottokupongin tarkistukseksi.
Rakkauden rulettiin pääsee mukaan myös minimi-panoksella.
Esox Lucius sanoi:Jaha, mulla on tainnu jäädä panokset taskun pohjalle ja vene satamaan :jahas:
Voi vittu Faabio oot sä änkyrä hauska miäs :lol2:Fabien sanoi:Ällös masennu pakkis-veli! Nousuvedet ja laskuvedet kuuluvat ihmissuhteiden maailmaan. En tiedä taustaa, mutta joku päivä huomaat, että veneesi on lastattu ja olet valmis purjehtimaan taivaanrantaa kohden, siellä missä rakkauden auringolasku mastoasi valonsäteillään hyväilee. Venettä ei lastata väkisin,vaan ajan kanssa. Kun aika on oikea, niin tiedät kyllä irroittaa köyden sataman turvallisesta tammilaiturista ja suunnata kohti tuntematonta ulappaa.
Fabio sanoi:... siellä missä rakkauden auringolasku mastoasi valonsäteillään hyväilee. Venettä ei lastata väkisin,vaan ajan kanssa. Kun aika on oikea, niin tiedät kyllä irroittaa köyden sataman turvallisesta tammilaiturista ja suunnata kohti tuntematonta ulappaa.
Tylerd sanoi:...kokemuksesta voin sanoa, että jos meinaat vielä pitkään rypeä suhteessa joka on tuolla tasolla mitä kerroit, on siitä helvetin vaikea vaikea itse lähteä menemään ja ennekun huomaatkaan on aikaa kulunut vuosia ja kynnys on jo helvetin korkea....QUOTE]
Tomi sanoi:Nyt on aika tehdä ne päätökset, jotka vaikuttavat tulevaisuuteesi.
Niinpä niin... Onhan tuota jo "pari" kertaa käyty asiasta keskustelua emännän kanssa ja mietitty että ollaanko sittenkin liian erilaisia. Tiedät varmaan itsekin kun on siinä kahden vaiheilla, ottaako vaiko jättääkö.
Tytsy on itsekin ihmetellyt miten mä oon jaksanu sen oikkuja näinkin kauan.
Saa nyt nähdä miten käy. Vittu kun nämä asiat on aina niin vaikeita. Hankala mennä sanoon aamukahvipöydässä kylmän viilesti että nyt se on ohi ja mä muutan huomenna.
Mutta kukapa on väittänyt elämää helpoksi. Jospa tää tästä (ikuinen optimisti).
Hannibal sanoi:Vaarat vaanivat pientä hinaajaa, joka keulaportti levällään puksuttaa kohti mustanpuhuvaa ulappaa. Syvä vesi odottaa kokematonta soutajaa ja huopaajaa, jolta köysi karkaa, ja joka päästää turvasataman karkaamaan kauas horisonttiin. Perämiehen valinnassa on syytä kuunnella sisäistä ääntä, sillä kun maailman ja tunteiden merillä myrskyää ja takaporttia moukaroidaan tuulen ala- ja yläpuolelta, voi seurauksena olla neekerisankkeri.
Fabien sanoi:Ken antaa, myös saa.
Tahvo Tohveli sanoi:Ken antaa, siltä viedään kaikki.
Fabien sanoi:ole iloinen, että olet vielä edes kyydissä mukana tunteiden vuoristoradalla.
Ensimmäinen vuoronumero jonossa kohti ihmissuhteiden esikartanoa ei takaa siis vielä mitään.
Fabien sanoi:Ole rohkea, äläkä pyydä itsellesi varmistajaa lemmen vinopenkissä. Voi sattua, mutta voit myös oppia.
Fabien sanoi:Kauan meni toipumiseen, että uskalsit taas astua rakkauden huterille tikapuille, tietämättä milloin jalka lipeää alta?
Fabien sanoi:uskon, että meille jokaiselle on varattuna se kotisatama, johon rakkauden laiva jossain vaiheessa elämää johdattaa. Siihen väliin mahtuu haaksirikkoutumisia, jopa tunteiden autiolla saarella oleskelua, mutta lopulta ankkuri lasketaan ja onnelliset löytävät toisensa.
Elämä on kuin suuri aalto - koskaan ei tiedä mitä se tuo mukanaan. On vain uskallettava elää ja hypätä juuri sen korkeimman aallon harjalle. Niin arjessa, kuin tunne-elämässäkin.
Tunnustellaan toisiamme.
Fabien sanoi:TParisuhteen arkisten tuulten myllertäessä on hyvä, jos toinen ihminen on se, keneen voi nojata.
Ken rakkauden pelissä luovuttaa, ei koskaan voittaa saa. Lempi kun saapuu sydämees, se on siinä, ihan jees.
screwdriver sanoi:Mä haluaisin nähdä kuinka Fabien lämmittelee ja pokaa naisia :lol2:
Mä jo yhden poimin, oli niin loistavaa settiäiivili sanoi:Tai "Fabio, seilin the siis öv lööv, sviit lööv". :D
Fabion kirjoituksista melkein jokaisesta saisi pätevän sigun.
woot..? Meinaatko että trasseli-tukka olisi alkanut reenaamaan... Täytyypä kattoa uutisvuodosta josko äijällä on alkanu puku kiristämään. :thumbs:henrig75 sanoi:Olisko nimimerkki Fabien takana kenties Tommy Taberman?!?!