Lihapullero sanoi:Itse olen seurustellut jo useita vuosia saman naisen kanssa ja yhdessä olemme asuneet jo joitakin vuosia. Kihlasormuksia en ole suostunut vaihtamaan, sillä en itse usko sen muuttavan mitään suhteessamme ja taustalla jatkuvasti on pelko siitä, että tämä ei sitten olekaan se "oikea". Mielestäni kihalutuminen ja avioliitto ovat jotenkin itseltäni hämärtyneet... Joskus ajatteli, että kihlaus tarkoittaa sitä, että ei enää vikitellä vieraita. Mutta eihän tässä ole itsekään mitään sellaista tehnyt, joten mitään ei muutu.
Suurin virhe edelläkuvatussa on se, että nykyinen avokkeeni on ensimmäinen nainen jonka kanssa olen kunnolla seurustellut ja ensimmäinen jonka kanssa ole ollut pidemmässä seksisuhteessa. Ei sentään ollut poikuus tallella suhteen alussa, mutta ei ollut pahemmin kokemusta selvinpäin paneskelusta.
Nyt kun ajattelee tulevaisuutta, niin pelottaa vakiintua sillä sisälläni asustelee kuitekin nuori mies, joka kaipaa kokemuksia ja menoa. Nykyinen elämä on ihan ok, talous ihan ok, opiskelut sujuu, seksiä silloin tällöin (mutta ei mitään maata järisyttävää) jne. Pelottaa, että elää loppu elämänsä pohtien, millaista olisi jos olisi tehnyt toisin.
Jotenkin vaan en osaa edetä tätä pidemmälle ja tuntuu epäreilulta elää suhteessa, jossa nainen olisi vaikka valmis hankkimaan lapsia, mutta itse en edes sormusta ottaisi sormeen.
Heh...kuin omasta aikaisemmasta suhteestani, tosin tilanteesi oli exäni tilanne. Meillä kaatu homma just tähän, kaikki oli periaattessa hyvin, mutta kun ei ollu kokemuksia, niin sitten se kalvo mieltä. Liki 10v suhde tökkäs sitten tähän. Sanoisin, et klassinen teinisuhde.