Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Lihapullero sanoi:
Itse olen seurustellut jo useita vuosia saman naisen kanssa ja yhdessä olemme asuneet jo joitakin vuosia. Kihlasormuksia en ole suostunut vaihtamaan, sillä en itse usko sen muuttavan mitään suhteessamme ja taustalla jatkuvasti on pelko siitä, että tämä ei sitten olekaan se "oikea". Mielestäni kihalutuminen ja avioliitto ovat jotenkin itseltäni hämärtyneet... Joskus ajatteli, että kihlaus tarkoittaa sitä, että ei enää vikitellä vieraita. Mutta eihän tässä ole itsekään mitään sellaista tehnyt, joten mitään ei muutu.
Suurin virhe edelläkuvatussa on se, että nykyinen avokkeeni on ensimmäinen nainen jonka kanssa olen kunnolla seurustellut ja ensimmäinen jonka kanssa ole ollut pidemmässä seksisuhteessa. Ei sentään ollut poikuus tallella suhteen alussa, mutta ei ollut pahemmin kokemusta selvinpäin paneskelusta.
Nyt kun ajattelee tulevaisuutta, niin pelottaa vakiintua sillä sisälläni asustelee kuitekin nuori mies, joka kaipaa kokemuksia ja menoa. Nykyinen elämä on ihan ok, talous ihan ok, opiskelut sujuu, seksiä silloin tällöin (mutta ei mitään maata järisyttävää) jne. Pelottaa, että elää loppu elämänsä pohtien, millaista olisi jos olisi tehnyt toisin.
Jotenkin vaan en osaa edetä tätä pidemmälle ja tuntuu epäreilulta elää suhteessa, jossa nainen olisi vaikka valmis hankkimaan lapsia, mutta itse en edes sormusta ottaisi sormeen.

Heh...kuin omasta aikaisemmasta suhteestani, tosin tilanteesi oli exäni tilanne. Meillä kaatu homma just tähän, kaikki oli periaattessa hyvin, mutta kun ei ollu kokemuksia, niin sitten se kalvo mieltä. Liki 10v suhde tökkäs sitten tähän. Sanoisin, et klassinen teinisuhde.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyypä minunkin valjastaa lemmen orini ja heittää omaa mielipidettä:

Mä oon sitä mieltä, että näinkin nuorena kun minä olen ei kannata mitään kauheen vakavaa perustaa. Joku sen kyllä tossa jo mainitsikin. Mutta mun silmään pistää tosi ikävästi kun lukioikäistä ja jopa yläasteikäistä porukkaa menee kihloihin. En oikein tiedä, että pitäiskö nauraa vai itkee. Vaikka en sitä sano, etteikö joissain tilanteissa ratkaisu olisi hyväkin. Mutta useimmiten kuitenkin nämä ovat just niitä alle vuoden kestäviä teinisuhteita, jotka loppuvat heti alkuhuuman jälkeen...

Ja itsestäni, sinkku olen joo... Ikinä mulla ei ihmeemmin oo haku ollu päällä. En etsi tyttöä, etsin uusia ihmisiä ja kokemuksia. En halua sitoutua mihinkään sellaiseen, mitä en oo kypsä pitämään. Oon tavannut ihania tyttöjä, seurustellutkin, mutta en koskaan oo kuvitellut, että tää on se oikea. Monta kertaa olisin saanut todella kuumiakin kissoja, jotka varmasti monille kelpaisivat, mutta mulla ei oo tapana ottaa "aika hyvä mulle"-tyyppejä kainalooni. Kyllä sen sitten tuntee, kun toisen oikein haluaa. Mä en ainakaan seurustele kenenkään kanssa "seurustelemisen ilosta", vaan olen mieluummin sinkku kuin "onneton" parisuhteessa eläjä (ja vielä väärän ihmisen kanssa)...

Tähän mennessä tyttäjä, jotka oon oikeasti halunnu pitää omanani on tullut vastaan kaksi. Toisen kanssa seurustelin reippaasti alle vuoden (alkuhuuma) ja toista en koskaan itselleni saanut, vaikka se niin lähellä olikin. Muut on ollut vaan kavereita, seikkailuja ym.

Tässä tarinassa ei nyt oikein mitään pointtia ollut. Halusin vain saattaa omankin mielipiteeni tähän rakkauden suureen satamaan... :haart:

Fabio heittää muuten varsin mehukkaita runouksia! :)

En jaksanut lukea kaikkia läpi, mutta tein sen huomion että monet tytöt on löytänyt rakkaitaan netistä. Jännää, itse kun en ole liiemmin nettijuttuihin uskonut. Omani löysin kyllä ihan "tavallisesti" :nolo: Näin sopivan näköisen miekkosen johon sitten myöhemmin yritin keinolla millä hyvänsä tutustua.. (Myönnettäköön että olen heikkona juuri siihen miestyyppiin jota kyseinen herra edustaa, joten aika pitkälle ihastuin aluksi pelkkään ulkonäköön) No aikani perässä jallitin ja sain kuin sainkin miehen verkkoon... Hänelle sitoutuminen oli vannoutuneena sinkkumiehenä lievästi ilmaistuna erittäin vaikeaa vaikka pitikin minusta. Hommaa vaikeutti ehkä myöskin se, että meillä on viisi vuotta ikäeroa ja olin tuolloin luonnollisesti vielä tosi nuori kun tapasimme, niinkuin olen nytkin. Mutta fyysinen ikä ei välttämättä kerro kaikista kaikkea, ja nyt on yhdessä oltu pari vuotta ja sitä ennen puolisen vuotta ollako-vai-eikö-olla-systeemissä. Meitä yhdisti monet asiat, punttiharrastus muunmuassa, ja jokin kolahti. Onneksi..En ole valintaani (montaa kertaa) katunut. Tänä kesänä muutettiin yhteen asumaan ja kaikkien näkemyserojen ja muun erilaisuuden lomassa ihan kivasti menee. :haart:

Antzu sanoi:
Vinkki: ei kannata etsiä "sitä oikeaa" 17 vuotiaana, omasta mielestä sitä ei kannata "etsiä" vielä vähän yli parikymppisenäkään.

On totta että pakonomainen "haku päällä"-meininki ei ole järkevää, mutta itse kuulun säännön vahvistavaan poikkeusryhmään jota onnisti.

Tapasin vaimoni kun olin juuri täyttänyt 17, hän oli jo 18 :hyper:
Se tuli vaan kuin salama kirkkaalta taivaalta kaverin bileissä, ruvettiin seurusteleen, kesällä kosin vaimoani, ja menimme naimisiin noin vuoden tuntemisen jälkeen, samana päivänä kuin muutimme yhteen. Nyt naimissa oltu 6.5v.
Yhteiseloon mahtuu toki pari tiukkaakin aikaa, mutta niistä on yhdessä selvitty. Nyt sylissä istuu 1 v poika ja myös vaimon puheista päätellen elämä tuntuu paranevan koko ajan. Työtä on toki jäljellä että tämä kestäisi vielä vuosikymmeniä, mutta hyvään alkuun on päästy.

Mielestäni "naisen vaihtaminen kun suhde alkaa tökkiin" on virhe, monesti vikaa on molemmissa ja näin vain ne ongelmat viedään usein uuteen suhteeseen. Mutta kun sellainen pari löytää toisensa jossa molemmat on valmiita hakeen voiton sijaan tasapelejä, ollaan pitkällä.

Ja mikä parasta, vaimo antaa täyden tuen punttaus/kuntoiluharrastukselle, kunhan siihen käyttämäni aika ei vie liikaa perheen huomiota... :thumbs:

Wondadog sanoi:
Ja mikä parasta, vaimo antaa täyden tuen punttaus/kuntoiluharrastukselle, kunhan siihen käyttämäni aika ei vie liikaa perheen huomiota... :thumbs:

Tuo on tarkeaa etta antaa toisen harrastaa sita mita haluaa.
En voisi kuvitellakaan sellaista tilannetta etta minun pitaisi luopua harrastuksistani naisen takia.
Sellasta eukkoa ei olekaan, joka saisi jattamaan harrastukset.
Ja jos sellasta ehdottaa niin se on No deal!

Eli ehkä mun olis syytä selventää oman ajatteluni taustaa, jotta ymmärrätte miksi sanoin noi aiemmat jutut. Eli tässä omia ihmissuhde kiemuroita, jätetään kuitenkin raflajutut pois:

Joskus junnumpana oli sellaisia teinisuhteita, joissa vannottiin ekan suukon jälkeen rakkautta (ihQ); sittemmin jonkinnäköisiä lyhyitä seurustelusuhteita, jotka vaan kuivu kasaan. Nyt viimeisin suhde oli pitkäaikaisin, useamman vuoden ja siinä vasta oppi sen, mitä oikeasti tarkottaa kun rakastaa jotakuta. Se ei ole se hetken huuma, jonka nyt saa päälle melkein kenen tahansa uuden tytön kanssa, vaan jotain, mikä saa pysymään pidempään yhdessä (puolet pakkiksesta putos just nyt :nolo: ). Kuitenkin, vaikka :haart: ei kuollut mihinkään, niin tulevaisuus alkoi ahdistamaan molempia. Kummallakaan ei ollut takana samantapaista pitkää suhdetta, joka alkoi raastamaan loppuvaiheessa, ja alkoi tulemaan ihan :david: riitoja, yhtä :david: jutuista. Loppuen lopuks oli vaan pakko istua alas ja puhua homma selväks, koska muuten suhde ois katkennut rumemmalla tavalla. Siispä erottiin, mutta välit jäi kuitenkin kuntoon (välillä vieläkin pakko törmätä ja :whip: ). Tätä kautta, jos tässä jossain vaiheessa tajuaa, että hetkinen :itku: , sehän oliskin ollut se :5: ,niin jää se mahdollisuus palata yhteen (tai ainakin yrittää...), kun ei polttanut kaikkia siltoja. Tällä hetkellä toi ajatus kuitenkin (onneks) tuntuu todella kaukaiselta, kun on eräs toinen pallo kiinnittymässä jalkaan :evil: .

Nojoo, en tiedä auttoiko tää vuodatus selventään puheitani. Pyörittelin näitä asioita aika paljon mielessä, ja saattaa muuten olla, että nämä ketkä pystyy sitoutumaan siihen ensimmäiseen, joka todella tuntuu :5: yksilöltä, on vaan yksinkertaisesti rohkeampia kuin minä. Perse edellä puuhun ja leuka edellä tonttiin, sitä kautta mä oon yleensä kaiken tehnyt, myös tän.

Edit: voitinko jonku "eniten hymiöitä yhdessä postauksessa palkinnon?" :jahas:

Ankka sanoi:
"En tee kun en osaa, anteeksi kun oon olemassa" -> marttyyri.

"anteeksi kun oon olemassa, anteeksi kun jouduit hakeen".

Vitun kivaa! Monesti on tehnyt mieli heivata eukko pihalle, mutta kun ei sitä kuitenkaan raaski tehdä. :wall:
Ankka, oot vielä nuori. Nyt on aika tehdä ne päätökset, jotka vaikuttavat tulevaisuuteesi. Uskotko todella pystyväsi viettämään koko loppuelämäsi mielenvikaisen ihmisen kanssa? Kyllä, on pahasti sanottu, mutta nuo kuvailemasi jutut ovat sitä itseään - mielenvikaisuutta.

Lihapullero sanoi:
Itse olen seurustellut jo useita vuosia saman naisen kanssa ja yhdessä olemme asuneet jo joitakin vuosia... ...jatkuvasti on pelko siitä, että tämä ei sitten olekaan se "oikea".

Tähän on helppo vastata (vaikeampi ehkä toteuttaa). Jos tuntuu että kaipaa kokea ja mennä niin sitten pitää kokea ja mennä. Muuten siinä nimenomaan käy niin että elää loppu elämänsä pohtien, millaista olisi jos olisi tehnyt toisin.

Jos tuntuu siltä, että maailma on täynnä nussimattomia naisia, niin sitten on mentävä ja nussittava niitä. Siinähän sen näkee miten järisyttäviä kokemuksia sieltä löytyy, vai löytyykö. Kannattaa kuitenkin varoa niitä mielenvikaisia, joista moderaattorimmekin ovat meitä ahkerasti varoitelleet!! (Mielenvikaiset ovat MIELENkiintoisia, niiden kanssa ei tule aika pitkäksi. :evil: )

Säälimätön opportunisti suorittaa kokeilunsa vaivihkaan parisuhteessa. Voi vähän rassata omaatuntoa, jos sellainen on. Suoraselkäinen idealisti toteaa aamukahvipöydässä: "Minun on lähdettävä löytämään oma itseni. Sinua en ole ehkä koskaan rakastanutkaan. Hyvästi." Ei siitäkään mitään hyvää seuraa, ainakaan aluksi.

Lihapullero sanoi:
Varsinkin pelottaa, että löytyy jokin viehättävä nainen, jolla olisi jotain yhteistä itseni kanssa

Niin minuakin pelottaisi. Sen takia olenkin pyrkinyt siihen että vastakohdat täydentävät toisiaan. ;)

Nuorena solmitut suhteet eivät välttämättä kestä. Mutta voi sitä vanhemmalla iälläkin tulla toisiin ajatuksiin. Esimerkiksi minä olen tätä keskustelua yön pimeinä hetkinä lukiessani yhä vahvemmin kokenut, että Fabien, tuo Pakkotoiston Tommy Taberman, on auttanut minua löytämään oman sisäisen hinaajani (tarkemmalta alustyypiltään kaljaasi), joka kiitää pitkin tummaa syksyistä merta fokkamasto n. 45 asteen kulmassa kohti meidän kaikkien pikku runopoikien rakkauden kotisatamaa. Enkä voi olla miettimättä miksi olen hukannut kaikki nämä vuodet oikullisten, joskus jopa mielenvikaisten naisten kanssa, kun maailmassa on noin herkkiä ja tuntevia miehiäkin! Ja ehkä myös nuoria poikia!!1!

Ai niin, varsinaiseen kysymykseen: deitti.netistä.

Kuten idols-"tähti" Pakarinen laulaa; "Rakkautemme on kuin laulu, jota laulamme yhdessä, joskus laulamme väärin, mutta se ei haittaa". Tästä on nimeomaan kysymys. Rakkauden maantiellä kohdataan joskus ongelmia ja ratkaisuja voidaan joutua hakemaan kuoppaisilta hiekkateiltä, mutta jos kaksi ihmistä ovat tarkoitettuja toisilleen, niin kyllä se valtatie sieltä löytyy.

Rakkauden ja tunteiden edessä on vaan oltava nöyrä ja kärsivällinen. Mitään ei tapahdu sormia napsauttamalla. Uskon, että kaikki se aika, jolloin ollaan yksin ja mietitään, että missä "se oikea" mua odottaa, on tarkoitettu itsetutkiskeluun: mitä olen?, mitä haluan elämältä?, mitkä ovat minun arvoni?, jne. Kun nämä asiat on itselleen tehnyt selväksi, on paljon paljon valmiimpi astumaan uuteen ihmissuhteeseen, tietäen mitä itse on ja mitä toivoo toisen olevan. Veli se on sielunvelikin.

Ole rohkea, äläkä pyydä itsellesi varmistajaa lemmen vinopenkissä. Voi sattua, mutta voit myös oppia.

Kyllä näin on Ankka. Tomi puhuu asiaa, ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että jos meinaat vielä pitkään rypeä suhteessa joka on tuolla tasolla mitä kerroit, on siitä helvetin vaikea vaikea itse lähteä menemään ja ennekun huomaatkaan on aikaa kulunut vuosia ja kynnys on jo helvetin korkea. Mulla nimittäin oli tuollainen suhde ja se kesti 9vuotta, ehkä viimeiset 4-5vuotta oli aika liki tuollaista paskaa. Ite tuskin olisin koskaan sitä suhdetta pystynyt lopettamaan, kaikesta huolkimatta. No onneksi silloinen muija teki siirtonsa joka sit päättyi eroon. Onneksi pääsin pois siitä helvetistä ja elämä hymyilee tällä hetkellä, tyttöystävänä sellainen ihminen jota en olisi koskaan uskonut löytäväni ja yhteinen 5kk ikäinen poika. Nyt Ankka teet siirron tai sit odotat kun muijas joskus kyllästyy suhteeseenne ja potkii sut pihalle, maailma on täynnä oikeasti hyviä naisia. Ja mitä tuohon treenien kulkemiseen tulee niin luulin silloin edellisessä suhteessani, että treenit kulki hyvin, mutta paskat. Sitten ne vasta oikeesti hyvin kulkee kun parisuhde on kunnossa, mikäli se sulle jotain merkitsee.

Mike PLIIS anna fabienille vipit, ihan loistavaa shittiä. Rakkauden vinopenkki, I'm dying here!? :lol2:

Tomi sanoi:
ps. entäs se lemmen hauiskääntö muutkatangolla? :kuola:

Homofoobikoille tahtoisin sanoa, että pyydä itsellesi varmistaja lemmen suorinjaloin maastavetoon. Voi sattua, mutta voit myös oppia.

Kraftwerk n sanoi:
Homofoobikoille tahtoisin sanoa, että pyydä itsellesi varmistaja lemmen suorinjaloin maastavetoon. Voi sattua, mutta voit myös oppia.
Lemmen kulmasoutu olis myös hyvä ja lemmen aasin nostot :hyper:

Hola,

nojoo, kaksi pidempää seurustelua takana (5v & 6,5v). Nyt sinkkuna. Molemmat naiset olivat tyyliin "se oikea", mutta sitten jotain tapahtui, homma hyytyi jne..
Molempien kaa olen kyllä vielä väleissä.. ns. hyvänpäivän tuttuja.

Noniin, mutta sitten olin tuossa viime la hieman dokailemassa frendieni kaa ja tapasin sattumalta aivan vit*n käsittämättömän ihanan tyttösen. No höpistiin niitä-ja-näitä koko ilta jne. ja sitten tapahtui mitä tapahtui (läähh). Aamulla en kuitenkaan tajunnut kysyä tytsin nimeä, saatikka yhteystietoja. Vi**u ku vit*ttaa. Niin ja ko. elli ei edes ollut suomalainen, joten sitä tuskin tuolta Hesan yöelämästä hetimiten löytää. Siinä oli meinaa oikeestaan mahdollinen "se oikea vol3".
No Subotai on näköjään vähäsen pässi, ni ei voi mits. pöh. :down:

subotai sanoi:
Hola,
.
No Subotai on näköjään vähäsen pässi, ni ei voi mits. pöh. :down:

Virheitä sattuu kaikille, mutta ole iloinen, että olet vielä edes kyydissä mukana tunteiden vuoristoradalla. Jos et olisi, ei mikään tuntuisi miltään. Tuollaisia kuvailemiasi helmiä, joiden kanssa puhe (ja ilmeisesti jokin muukin) luistaa on harvassa. Varmasti niitä kuitenkin vielä kohdalle osuu, juuri silloin kun sitä vähiten itse odottaa.

Ensimmäinen vuoronumero jonossa kohti ihmissuhteiden esikartanoa ei takaa siis vielä mitään.

Fabien sanoi:
Virheitä sattuu kaikille, mutta ole iloinen, että olet vielä edes kyydissä mukana tunteiden vuoristoradalla. Jos et olisi, ei mikään tuntuisi miltään. Tuollaisia kuvailemiasi helmiä, joiden kanssa puhe (ja ilmeisesti jokin muukin) luistaa on harvassa. Varmasti niitä kuitenkin vielä kohdalle osuu, juuri silloin kun sitä vähiten itse odottaa.

Ensimmäinen vuoronumero jonossa kohti ihmissuhteiden esikartanoa ei takaa siis vielä mitään.

Mutta kolme oikein ja yksi lisänumero tarkoittaa jo siirtymistä parisuhdehelvetin esikartanoon. :love:

Fabien sanoi:
Tuollaisia kuvailemiasi helmiä, joiden kanssa puhe (ja ilmeisesti jokin muukin) luistaa on harvassa. Varmasti niitä kuitenkin vielä kohdalle osuu, juuri silloin kun sitä vähiten itse odottaa..

toi on muutes 100-totta. Kyseinen tapaus tuli siis kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ei siis ollut "metsästystä" päällä tai vastaavaa, olin vaan muutaman hamppifrendin kaa kaatamassa..ja sit yht'äkkiä "Tsädäm!"
Toisaalta vit*ttaa, mut toisaalta toi oli ihan s**tanan siistiä..
Toivotaan, että noita helmiä tulee Subotaille jatkossakin poimittavaksi :)

btw. kiitti kannustuksesta.

Kraftwerk n sanoi:
Mutta kolme oikein ja yksi lisänumero tarkoittaa jo siirtymistä parisuhdehelvetin esikartanoon. :love:

Täytyy vaan jättää liika ajattelu taka-alalle ja antaa ajan kuljettaa kohti uutta. Rakkaus ja parisuhde eivät ole lottoa, koska sinä itse voit vaikuttaa hyvinkin paljon tapahtumien kulkuun. Mutta "sen kuuluisan OIKEAN" etsiminen...sitä voisi kutsua jo kestolotoksi, jolloin rivi, jolla lottoat on juuri se mitä itse olet. Näin ollen sinkkuihmisten viikonlopun baari-kierroksia voisi kutsua osuvasti vain lottokupongin tarkistukseksi.

Rakkauden rulettiin pääsee mukaan myös minimi-panoksella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom