Mistä löydän hyväpalkkaista duunia?

Pakko tulla boustaamaan. Helmikuussa 3100 käteen ;) Myönnetään, että harvinaista herkkua....mut sitä enemmänhän se lämmittää mieltä, mitä harvemmin noita tulee :rolleyes:
Sori, pakko laittaa. Viime syksynä 2600e käteen kahdessa viikossa.. Eikös se kuitenkin ole niin, että mitä useemmin tollasia tulee, niin sitä enemmän se lämmittää..?!:D
Tammikuussa käteen 1288e vain kotona makoilemalla. Tällä palkalla treenaa työkseen ihan kivasti.. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sori, pakko laittaa. Viime syksynä 2600e käteen kahdessa viikossa.. Eikös se kuitenkin ole niin, että mitä useemmin tollasia tulee, niin sitä enemmän se lämmittää..?!:D
Tammikuussa käteen 1288e vain kotona makoilemalla. Tällä palkalla treenaa työkseen ihan kivasti.. ;)

Mä sen arvasin, et joku perkele tulee kyykyttää mut ku rupesin elvistelemään :D

Ja tottakai se lämmittää, mitä useammin tollasia tulee, mut valheessa on kivempi elää, kun niitä ei tosiaan niin kovin usein tule. ;)

Hommaa mut samoihin hommiin ;) CV:hen voin laittaa, et oo kans hyvä makaamaan ja syljeskelemään kattoon :kippis1:

Mun mielestä 2500€/kk on hyvä palkka. Edellyttäen että työ on mukavaa, ei liian raskasta ja ylitöitä ei tehdä ollenkaan.

Tähän pyrin itse, vielä on vähän matkaa. :rolleyes:

Varmasti ois mahdollisuuksia parempiin palkkoihin muilla aloilla, mutta työn mieleisyys on yhtä tärkeä kuin se saatava palkka. Fyysisesti raskasta työtä (raksa jne) hommia en lähtis tekemään alle 3500€/kk.

No tuossa oltiin jo totaalisekoamisen pisteessä. Töitä 140h kahteen viikkoon. Kun illalla olet kymmeneltä töissä ja nukkumaan pääset vasta seuraavana päivänä klo 14:00. Sitten taas 22:00 töihin. Jos ei osaa nukkua päivällä, niin sitten voi alkaa oikeasti pelottamaan.. :D Taisin tehdä 9 yötä putkeen ja siinä sivussa vielä iltaa. Ylityöt oli pakko, koska tiesin taas olevani talven työtön ja ansiosidonnaisella.

Yksi ylityöpäivä tiliin tekee aina mukavasti lisää. Tollanen 2000-2500e kuussa käteen on ihan hyvä ja ilman ylitöitä..

Mullekin kelpaisi duuni, kiitos. Olen kyllä sitten valinnut urani ja työpaikkani mahd. huonosti tällä hetkellä, eikä töitä näy olevan ainakaan mollin sivuilla :( Palkatkaa joku epäpätevä ja huono atk-ihminen surffaamaan pakkotoistolla 2000-2500 palkalla?

Mullekin kelpaisi duuni, kiitos. Olen kyllä sitten valinnut urani ja työpaikkani mahd. huonosti tällä hetkellä, eikä töitä näy olevan ainakaan mollin sivuilla :( Palkatkaa joku epäpätevä ja huono atk-ihminen surffaamaan pakkotoistolla 2000-2500 palkalla?

täysin samaa mieltä... eipä insinörtille oo oman alan töitä juurikaan tarjolla, ellei sitten halua lähteä johonkii isompaan kaupunkiin kattelemaan. :(

Itse teen tällä hetkellä varastoduunia ja saan tilastojen varassa varsinaista kyykytyspalkkaa. 1400e/kk. Olenko epäonnistunut työnhankinnassa kun ei parempaa palkkaa herunut?

Se nyt vähän riippuu mitä olet hakenut. Duuni jossa saa tehdä niskalimassa hommia ja ei tartte älliä toi 1400 on hyvä lähtöpalkka.

Kouluttaudu, ota vastuuta ja kehitä itseäsi jos haluat parempaa palkkaa. On se ammatti sitten putkimies tai it-inssi, niin asennetta se vaatii. joo-joo miehet koskaan mitään saa pitemmänpäälle.

Tee sitä missä oot hyvä, paska juristi tienaa vähän mutta hyvä putkimies tienaa 3000-6000€/kk. Jos jaksaa hommia vääntää niin rahaa tulee, duunari hommiin pääsee lyhyellä koulutuksella eikä tarvii opiskella yliopistolarvantojen (täyshomoja!!) joukossa. Ainut so not on kaupan kassa jossa tienaa vähän ja taukoja saa pitää tyyliin 5min.

Alalla 25v ollut putkimies saattaa urakassa saada jopa reilun 4000 eken/kk ansioita,mutta enpä ole kuullut että 6000 ois kukaan saanut.

Vetäkää te putkimiehet vaan putkeenne. Minä (yliopistohomo) tyydyn näihin siisteihin sisätöihin omassa toimistossa ja otan ton 2000kk käteen. ;)

On se hyvä että on erillaisia ammatteja, jos toimistotyöntekijän putket menee paskaks kuka auttaa?Ei ainakaan mr.toimistoperse ja sitten kun duunari haluaa tilata Aku Ankan niin on se hyvä että joku on niitäkin lappuja selvittelemässä.. :)

On se hyvä että on erillaisia ammatteja, jos toimistotyöntekijän putket menee paskaks kuka auttaa?Ei ainakaan mr.toimistoperse ja sitten kun duunari haluaa tilata Aku Ankan niin on se hyvä että joku on niitäkin lappuja selvittelemässä.. :)

Vittu, ei duunarit osaa lukea! Ai mut ne kuvat :nolo: . Pistetäänkö Jallu tilaukseen?

päästiinkö tässä nyt tähän johtopäätökseen että paperimies on miljardööri, putkimies on miljonääri, hanttihommailija on onnellinen, yliopistolainen menestyy ja amklainen kerjää elantonsa eteen rautatieasemalla?

Miksi muuten paperityöntekijät saa niin jumalatonta palkkaa? Olen pidemmän aikaa tätä miettinyt, ja vielä lakkoilivat hiljattain saadakseen lisää!

Osaako joku laittaa lukuja tiskiin ja syitä, että mikä siitä työstä tekee niin hyvinpalkattua?

EDIT: tattikuninkaalle: montas putkimiestä olet nähnyt kerjäämässä? Taitaapi olla kohta aikamoinen pula moisista.. Ennemmin siellä kerjää se vastavalmistunut maisteri, minun mielestäni.

Eikös noita putkimiehiä ja muuta raksaporukkaa lamavuosina tuolla kela-sossu-kortisto-katko osastossa pyörinyt?
Tilanne taitaa raksapuolella olla se, että on vedetty pari erää jatkoaikaa puhtaasti lainarahalla ja kohta mökötetään kun raha kallistuu.

Taitaa tattikunkun tarkoittama kerjäily koskea AMK-porukkaa. AMK:t ovat nykyään niin turhia mestoja että pois alta. Onneks sain ite maagiset 43vk täyteen kesätöistä ettei tartte vastavalmistuneena kelasta kerjätä.

Eikös noita putkimiehiä ja muuta raksaporukkaa lamavuosina tuolla kela-sossu-kortisto-katko osastossa pyörinyt?
Tilanne taitaa raksapuolella olla se, että on vedetty pari erää jatkoaikaa puhtaasti lainarahalla ja kohta mökötetään kun raha kallistuu.

Taitaa tattikunkun tarkoittama kerjäily koskea AMK-porukkaa. AMK:t ovat nykyään niin turhia mestoja että pois alta. Onneks sain ite maagiset 43vk täyteen kesätöistä ettei tartte vastavalmistuneena kelasta kerjätä.

Joo, AMK:t on ihan turhia. Kukaan ei saa duunia valmistuttuaan ja valmistuvat kerjäävät kadulla. Paperitkin saa tekemättä mitään ja silti kukaan ei osaa mitään. Ihan turha koulu. :rolleyes:

En tiedä mitä kaikkia linjoja ja tutkintoja AMK-termin alla nykyään on, mutta harmittaa että vanha kunnon teku mentiin ryssimään AMK-termin alle. Insinööri on edelleen erittäin tarpeellinen tutkinto suomessa, mutta tuon AMK-termin takia se kärsii suuresta inflaatiosta.

taitaa pohjoisemmassa pikku kylassa 2000 kateen olla jo ihan ok raha.
Helsingissa silla ei taida edes parjata ?

softan accountmanager hommat taitaa olla niita missa helpoiten ilman koulutusta paasee johonkin 5000eur kuussa ansioihin. Nama paikat taitavat olla kaikki helsingissa.
suosittelen etta jos on esim varatossa 1400 eur, vaihda hommia. johonkin missa on mahdollisuustta edeta. ma luulen etta esim ton 1400 saa joka alalla ?
Jos seuraava paikka on kanssa aivan paska, niin vaihda uudestaan... Nooh nama jutut taitaa riippua elamtilanteesta jne.

Itse olen oman alan ammattilainen ja saan liksaa 1453€/kk:rolleyes: . Pitäis varmaan vaihtaa työpaikkaa mut ei tunnu kyllä noita vapaita työpaikkoja liikoja olevan ainakaan Jyväskylän suunnalla.

Tee sitä missä oot hyvä, paska juristi tienaa vähän mutta hyvä putkimies tienaa 3000-6000€/kk. Jos jaksaa hommia vääntää niin rahaa tulee, duunari hommiin pääsee lyhyellä koulutuksella eikä tarvii opiskella yliopistolarvantojen (täyshomoja!!) joukossa. Ainut so not on kaupan kassa jossa tienaa vähän ja taukoja saa pitää tyyliin 5min.
Parhaat naurut ikinä! Kiitos.

Mites sitten kun on yliopistot käyty ja ikää alkaa olla kohta 30. Melkoisesti saa tehdä hommia että saa kiinni sen yläastekaverin mikä silloin aikanaan meni LVI:lle. Hänellä on jo kolme koulutusta ja toimii nykyään kylmäteknikkona ja ihan mukavalla palkalla. Hommatkaan ei ole mitään hanttihommia. Hänellä on hieno auto, asunto ja elää ihan mukavasti. Yliopistojamppalla taas on taskussa kaikenmaailma maisterin ja mediatutkijan papereita. Töitä ei meinaa löytyä. On haettava opintolainaa, että saa ruoat ja vuokrat maksettua. Syö päivästä toiseen kaura- ja riisipuuroa.. Ja tämä tarina on tosi.

Miksi muuten paperityöntekijät saa niin jumalatonta palkkaa? Olen pidemmän aikaa tätä miettinyt, ja vielä lakkoilivat hiljattain saadakseen lisää!

Osaako joku laittaa lukuja tiskiin ja syitä, että mikä siitä työstä tekee niin hyvinpalkattua?

EDIT: tattikuninkaalle: montas putkimiestä olet nähnyt kerjäämässä? Taitaapi olla kohta aikamoinen pula moisista.. Ennemmin siellä kerjää se vastavalmistunut maisteri, minun mielestäni.
Ei lakkoiltu, vaan työantaja asetti työsulun, ei siis LASKETTU työntekijöitä töihin. Syytä tuohon voi vaan arvailla. Lakossa ei oltu kuin päivä ja sekin vain sen takia, koska etuja meinattiin heikentää huomattavasti! Kunnossapito ja siivoojat uhattiin ulkoistaa. Miltä esim. kuulostaa sairasloman palkkaan kahdenpäivän karenssi. Lisää palkkaa ei pyydetty, vaan oltaisiin tyydytty vanhaan.

Eikä palkat ole mitään suuria, monessa muussa työssä tienaisi enemmän jos oikeasri olisi rahanperään. Itse näitä hommia, koska työ on todella fyysistä ja tehtaalla on tosi hieno ilmapiiri. Tosin nykyään vähän huono fiilis kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Töitä kuitenkin tehdään nykyään 24/7/365. Mielestäni on aivan oikein maksaa kunnon korvaus kun töissä yleensä menee yöt, illat, viikonloput ja juhlapyhät. Lisäksi suurenosan palkasta tekee lisät ja nimenomaan pyhäpäivät. Lisäksi palkkakulut kaikista kuluista ei ole muistaakseni kuin 11%. Keskimäärin tulot ei ole kuin 2000-2200e/kk käteen. Helpottiko? :)

Kerrankin oli tutustumassa jotain koululaisia ja yks tyttö tuli kysymään, että on kuullu että täällä ihmiset tienaa tosi paljon, niin paljon teille oikein maksetaan? Sanoin vaan: "Ei se raha ole tärkein vaan se, että saa tehdä sitä mistä tykkään ja mitä varten on käynyt kouluja"

Ei lakkoiltu, vaan työantaja asetti työsulun, ei siis LASKETTU työntekijöitä töihin. Syytä tuohon voi vaan arvailla. Lakossa ei oltu kuin päivä ja sekin vain sen takia, koska etuja meinattiin heikentää huomattavasti! Kunnossapito ja siivoojat uhattiin ulkoistaa. Miltä esim. kuulostaa sairasloman palkkaan kahdenpäivän karenssi. Lisää palkkaa ei pyydetty, vaan oltaisiin tyydytty vanhaan.

Eikä palkat ole mitään suuria, monessa muussa työssä tienaisi enemmän jos oikeasri olisi rahanperään. Itse näitä hommia, koska työ on todella fyysistä ja tehtaalla on tosi hieno ilmapiiri. Tosin nykyään vähän huono fiilis kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Töitä kuitenkin tehdään nykyään 24/7/365. Mielestäni on aivan oikein maksaa kunnon korvaus kun töissä yleensä menee yöt, illat, viikonloput ja juhlapyhät. Lisäksi suurenosan palkasta tekee lisät ja nimenomaan pyhäpäivät. Lisäksi palkkakulut kaikista kuluista ei ole muistaakseni kuin 11%. Keskimäärin tulot ei ole kuin 2000-2200e/kk käteen. Helpottiko? :)

Kerrankin oli tutustumassa jotain koululaisia ja yks tyttö tuli kysymään, että on kuullu että täällä ihmiset tienaa tosi paljon, niin paljon teille oikein maksetaan? Sanoin vaan: "Ei se raha ole tärkein vaan se, että saa tehdä sitä mistä tykkään ja mitä varten on käynyt kouluja"

Hyvä, että oikaisit väärät näkemykseni. :whip: Vaikka 2200 käteen onkin aikamoinen summa. :D

Ja mustasin tuon yhden lauseen tekstistäsi, johon yhdyn kuin isä äitiin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom