Mistä löydän hyväpalkkaista duunia?

Ei se elämä koulunpenkillä mene hukkaan. Monella se elämän mukavin aika taitaa jäädä sinne opiskeluvuosiin. Uraputken aukeamisen jälkeen systeemi kuohii €uroilla mahtisonnit vetomulleiksi ja elämä jatkuu seuraavat 20 vuotta yhteiskunnan kaleeriorjana työelämän, asuntolainan ja kirkuvien kakaroiden kanssa kamppaillessa.
Juu tämä vähän pelottaakin :D . Taitaa mennä meikällä sinne 30v ainakin että lapsia rupean harkitsemaan. Kuulostaa meinaan aika vitun hirveältä tuo. Lapset on kyllä perseestä. :david: Toivottavasti mieli vielä muuttuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites hei paljon suurien markettien hyllyttäjät, kärrypojat ja -tytöt, pullonpalautushemmot ym. tienaa suurin piirtein?

Siis SUURIEN markettien, ei mikään pikkukioski lähiössä. Vai onko eroa 100m2 k-marketin ja valtavan supermarketin palkkojen välillä?

Kokemusta kenelläkään? Kannattaako mennä töihin edellämainittuihin hommiin?

Mites hei paljon suurien markettien hyllyttäjät, kärrypojat ja -tytöt, pullonpalautushemmot ym. tienaa suurin piirtein?

Siis SUURIEN markettien, ei mikään pikkukioski lähiössä. Vai onko eroa 100m2 k-marketin ja valtavan supermarketin palkkojen välillä?

Kokemusta kenelläkään? Kannattaako mennä töihin edellämainittuihin hommiin?

Eiköhän noi kaikkii noudata TES:iä. Eli jotai 7-8€/h?

Tuttuni on ekonomi. Meni suoraan duuniin suht. isoon lafkaan. Palkka 2200e! Siis ei mitään, kun ottaa huomioon kuinka monta opintovuotta on takana. Kolmasosa elämästä hukkaan vain siksi, että saa yhden kolmasosan elämästä nauttia 2200e palkasta? Ja se kolmas kolmasosa elämästä meneekin eläkepäiviä vietellessä. Ja toi 2200e on siis brutto. Nettona se taitaa olla jotain 1800:eek:

Ekonomin paprut nyt voi saada kohtuu nopeaan. Ei siellä tarvi kovinkaan montaa vuotta viettää. Jotai johtamispuppaa tai markkinointia lukemalla 2-3 vuotta on aika realisistinen arvio vielä.

Taitaa nuo myyntitykin hommat (tuotteesta riippuen toki) olla aikalailla suhdannesidottujankin. Eli kun taloudella menee hyvin, riittää töitä ja palkka juoksee ja taas kun menee huonosti niin äkkiä vähennetään väkeä ja/tai kauppa ei muuten kummosesti käy.

Itseä kiinnostaisi kyllä myyntihommatkin. Tosin joku järkevä peruspalkka on ehdottomasti oltava. Pelkällä provikalla kun on käytännössä freelancer eikä se ainakaan mun elämäntilanteeseen nyt kovin hyvin sopisi.

Suhdanteet toki vaikuttaa, joutuu tekemään enemmän töitä, mikä ei ole mukavaa. Tämä siis ainakin konttoritarvikkeissa. Keittiö puolella oli asiaa tiedustellessani vastaus varsin näpsäkkä: "kauppa käy aina, taantuman aikana korjataan vanhaa ja hyvinä aikoina rakennetaan uutta". Omilla tuotteilla huomaa aiemman edustajan kortistomerkinnöistä että supistukset päivähoito- ja peruskoulu-sektorilla ovat vähentäneet kaupantekoa huomattavasti näihin asiakasryhmiin. Vastaavasti toinen osasto ei kärsi tästä yhtään. En tosin itse pysty uskomaan että niin rankkoja talousmuutoksia tulee ettei tästä leipää irti saa.

Ainakin konttoritarvikkeissa on mahdollisuus takuupalkkaan, yleensä 4 ekaa kk:ta: 1500-1800e/kk, tuon neljän kk:n aikana selviää kyllä onko alalle vai ei. Ja jos on, niin ei takuuliksoja kaipaile.

Ja tietenkin jos löytää työtä missä maksetaan oikeat km-korvaukset, niin saman tien haku päälle. Jos jollain on tiedossa tällainen, niin voi vinkata mullekin. ;)

Helmikuussa tuli 2600e käteen!!!! :) Kannatti olla jouluna vähän töissä. (lisät tuli helmikuun palkassa)

Pakko tulla boustaamaan. Helmikuussa 3100 käteen ;) Myönnetään, että harvinaista herkkua....mut sitä enemmänhän se lämmittää mieltä, mitä harvemmin noita tulee :rolleyes:

Itse pidän hyvänä palkkana jo ihan mitä yli tonnin palkkoja. Monia kesiä ollut semmoisissa kyykytyspaikoissa paskalla liksalla paskaduunia pitkää päivää kun muutakaan ei ole herunut.

taitaa pohjoisemmassa pikku kylassa 2000 kateen olla jo ihan ok raha.
Helsingissa silla ei taida edes parjata ?

softan accountmanager hommat taitaa olla niita missa helpoiten ilman koulutusta paasee johonkin 5000eur kuussa ansioihin. Nama paikat taitavat olla kaikki helsingissa.
suosittelen etta jos on esim varatossa 1400 eur, vaihda hommia. johonkin missa on mahdollisuustta edeta. ma luulen etta esim ton 1400 saa joka alalla ?
Jos seuraava paikka on kanssa aivan paska, niin vaihda uudestaan... Nooh nama jutut taitaa riippua elamtilanteesta jne.

taitaa pohjoisemmassa pikku kylassa 2000 kateen olla jo ihan ok raha.
Helsingissa silla ei taida edes parjata ?

softan accountmanager hommat taitaa olla niita missa helpoiten ilman koulutusta paasee johonkin 5000eur kuussa ansioihin. Nama paikat taitavat olla kaikki helsingissa.
suosittelen etta jos on esim varatossa 1400 eur, vaihda hommia. johonkin missa on mahdollisuustta edeta. ma luulen etta esim ton 1400 saa joka alalla ?
Jos seuraava paikka on kanssa aivan paska, niin vaihda uudestaan... Nooh nama jutut taitaa riippua elamtilanteesta jne.

Saat sen kuulostamaan NIIIIIN helpolta! ;)

Itse pidän hyvänä palkkana jo ihan mitä yli tonnin palkkoja. Monia kesiä ollut semmoisissa kyykytyspaikoissa paskalla liksalla paskaduunia pitkää päivää kun muutakaan ei ole herunut.

Mikäs siinä on kotona elellessä, jos reilu tonni napsahtaa taskuun kuukaudessa. Omillasi tuskin tuolla pärjäisit kovinkaan kauaa.:rolleyes:

myyntiala toimii aina. myyntineuvottelijana n.3500e brutto, nyt myyntijohtajana n. 5500e brutto. myynti on kuitenkin duuni mitä koneet ei voi tehdä.

saako kysyä minkä alan?

Joo itteäkin alko kiinnostaa että missä vedetää tämmösiä liksoja myyntialalla, ellei sitte ole provikka palkalla ja myy niin saatanasti.

Mulla on ilmeisesti käyny hyvä flaksi duunien kanssa - varastonhoitajana syksyllä 10v, kolmas firma menossa. Just sain liksankorotuksen, 2530€/kk = 1820€ käteen/kk...ei paskemmin pelkällä peruskoulun päästötodistuksella ???

Työajat ma-pe 8-16, aina välillä ylimääräisiä vapaapäiviä, lähinnä välipäiviä tms - eikä todellakaan tarvitse stressata töissä ! Jos varsinaista duunia joutuu tekemään 15h/viikko, niin "hyvä" on...okei, välillä käy vähän tylsäksi, mutta mieluummin tätä, kuin enemmän duunia pienemmällä liksalla :rolleyes:

Hurjia juttuja...

kopsis: ensiksi hieman ihmetyttää tuo että "varsinaisia hommia" on 15 h/vk eli 3 h/pv (5 tuntia seisoskelua) ja toiseksi ihmetyttää että tästä hyvästä joku maksaa yli 2500 euroa kuussa. Kuulostaa siltä että teidän pomo ei käy ihan täysillä. No mutta mikäs siinä, sullehan tää on kaikki kotiin päin.. :thumbs:

widowmaker: kovat on teilläkin palkat, en usko että yleisesti myyntimiehet vetelee tuollaisia palkkoja ilman provikkaa.

...ensiksi hieman ihmetyttää tuo että "varsinaisia hommia" on 15 h/vk eli 3 h/pv (5 tuntia seisoskelua) ja toiseksi ihmetyttää että tästä hyvästä joku maksaa yli 2500 euroa kuussa. Kuulostaa siltä että teidän pomo ei käy ihan täysillä. No mutta mikäs siinä, sullehan tää on kaikki kotiin päin.. :thumbs:...

No minkä mä sille voin :lol2:

Hiihtolomalla olin yksin duunissa, pari päivää meni leffoja katsoessa...

Silloin kun hain tänne töihin reilu vuosi sitten, pyysin 2300€/kk ja sen myös sain - pomo sanoi jälkeenpäin, että palkkapyyntöni oli selkeästi korkein...toivoi, että teki oikean päätöksen. Tuli sitten viime viikolla kertomaan, että nyt kun vuosi on täynnä ja olen hoitanut hommani viimeisen päälle, niin nostaa palkkaani 10% :eek:

Firmassa seitsemän ihmistä töissä ja liikevaihto (ihan "ok" katteilla, käsittääkseni) reilusti yli 3 000 000€ ! Muut tienaakin sitten vähintään yli 50k€/vuosi, mutta ei se multa ole pois :thumbs:

Tuli sitten viime viikolla kertomaan, että nyt kun vuosi on täynnä ja olen hoitanut hommani viimeisen päälle, niin nostaa palkkaani 10% :eek:

Hetkinen, "pomo tuli kertomaan"? Ei tarvinnut edes itse pyytää ja perustella :eek:
Tää alkaa kuulostaa jo liian rölliltä ollakseen totta.

Hetkinen, "pomo tuli kertomaan"? Ei tarvinnut edes itse pyytää ja perustella :eek:
Tää alkaa kuulostaa jo liian rölliltä ollakseen totta.

No perkele, arvaa vaan loksahtiko mun leuka :)

Täytyy myöntää, että pikkuhiljaa olen kypsynyt tähän vähäiseen työmäärään - vaikka peruslaiska ihminen noin muuten olenkin ! Aika vaan kuluu NIIN hitaasti, ku ei ole muuta tekemistä kuin surffata netissä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom