Mistä isohkot käsipainot?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mistähän, mielellään pk-seudulta, kannattaisi ostaa säädettävät käsipainot kokoluokkaa 20 kiloa kpl tai yli? Kelvollinen laatu ja mahdollisimman kohtuullinen hinta. Isoimmat kiekot 5 kg, ja jos mahdollista, niin gummitetulla syrjällä.

En oikein tiedä kuin Wrangen, jonka valikoimaa olen katsonut, eli mitäs muita sellaisia puoteja täältä päin löytyy, josta noita kannattaisi kahtella? Tilattuna taitaa rahti maksaa liikaa, luulen, ettei ehkä kannata muualta tilailu jollei ole pakko... Jollei muuta löydy, niin saatan ostaa Wrangelta jos niihin saisi jostain hommattua niitä gummisyrjäisiä 5 kg kiekkoja lisäksi, joskaan en tiedä mistä näitäkään löytäisin.

Käytettyjäkin saa tarjota, jos täyttävät kriteerit ja ovat täällä suunnassa.

LeeHarvey sanoi:
Mistähän, mielellään pk-seudulta, kannattaisi ostaa säädettävät käsipainot kokoluokkaa 20 kiloa kpl tai yli? Kelvollinen laatu ja mahdollisimman kohtuullinen hinta. Isoimmat kiekot 5 kg, ja jos mahdollista, niin gummitetulla syrjällä.

En oikein tiedä kuin Wrangen, jonka valikoimaa olen katsonut, eli mitäs muita sellaisia puoteja täältä päin löytyy, josta noita kannattaisi kahtella? Tilattuna taitaa rahti maksaa liikaa, luulen, ettei ehkä kannata muualta tilailu jollei ole pakko... Jollei muuta löydy, niin saatan ostaa Wrangelta jos niihin saisi jostain hommattua niitä gummisyrjäisiä 5 kg kiekkoja lisäksi, joskaan en tiedä mistä näitäkään löytäisin.

Käytettyjäkin saa tarjota, jos täyttävät kriteerit ja ovat täällä suunnassa.

Miks et käy hakee noita painoja wrangelta? Se liike sijaitsee pk-seudulla.
eikä tartte maksella mitään postikuluja.

"Isoimmat kiekot 5 kg, ja jos mahdollista, niin gummitetulla syrjällä."
Noita ainakin pitäis saada wrangelta.

Osta vaikka anttilasta 2kpl niitä 15kg painoja, maksaa n.20€/kpl. Ja sitte haet parit tommoset 5kg lisäpainot wrangelta niin saat +20kg käsipaino.

Itse olen ostanun iha vain hong kongista 15kg käsipainosettejä ja niitä yhdistelemällä saan melkein 30kg painon. Painot on päällystetty kumilla joka haisee todella vahvasti ja kauan, itse olen pitänyt ulkona tuulettumassa ja vesi-etikka sekoituksessa että sain tuon hajun pois.

Virtual sanoi:
Itse olen ostanun iha vain hong kongista 15kg käsipainosettejä ja niitä yhdistelemällä saan melkein 30kg painon. Painot on päällystetty kumilla joka haisee todella vahvasti ja kauan, itse olen pitänyt ulkona tuulettumassa ja vesi-etikka sekoituksessa että sain tuon hajun pois.
Noi kumipäällystetyt käsipainot tosiaan haisee aivan helvetin pahalta :D Itellä anttilasta ostetut 15kg käsipainot ja pidin niitä ostettuani kaks viikkoo parvekkeella mutta silti niissä on vieläkin se perus ominaishaju tallella :D

Hummerivirta sanoi:
Noi kumipäällystetyt käsipainot tosiaan haisee aivan helvetin pahalta :D Itellä anttilasta ostetut 15kg käsipainot ja pidin niitä ostettuani kaks viikkoo parvekkeella mutta silti niissä on vieläkin se perus ominaishaju tallella :D
Noo, mul taas on kotona sellaset venäläiset kumitetut rautakässärit. Painoja saa ruuvattua ihan riitävästi kiinni. Pieni miinus tulee vaan siitä, että jos kyseiset moukarit jättää kauemmaksi kuin pariksi minuutiksi olohuoneen parketille, jää kumista sellanen kiva ja pysyvä musta rinkula joka saatana kerta lattiaan. Eipähän ainakaan tuu pidettyä liian pitkiä palautuksia:D

tomppa82 sanoi:
Käy ostamassa Hong kongista, ym. parit sellaiset 2x15 kg setit
niin niistä saa sitten kasattua jo ihan hyvät variaatiot.

mitäs noi maksaa suunnilleen honkkarissa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niin, myykö joku muu kuin Wrange levypainoja pk-seudulla, noita markettien käsipainoja lukuunottamatta?

Wrangen valikoimista ei löytynyt kumitettuja 5 kg levyjä, ja muutenkin olisi kiva tietää koko liikevalikoima täällä päin.

Eikö missään ole listaa noista Suomen rautavälinekauppiaista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom