Mistä hieno lompakko?

Vähän nostellaan ketjua. Etin lompakkoa ja selasin ketjun läpi, meinasin ostaa ton sliderin mutta onneks sit päädyin exentriin! On kyllä niin pieni ja kätevä! Suosittelen
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itel meni ögon designissa se lukitus systeemi heti (muutamassa kuukaudessa) paskaks.. setelit joutu taittelemaan, sitä ku vähän rähmäräpylöillä käänteli vahingossa un oli auki tms, niin kortit oli pitkin poikin jne, tilasin ton kopioitakin parit kappaleet, mut jäi käyttämättä täysin, kun tilasin samaan aikaan myös exentrin ,joka edelleen käytössä.

Vanha viesti mutta:
testin perusteella Prisman kopio 5,90e on monin kerroin kestävämpi kuin Ögon design.
 
Onko niin, että SlideR lompakkoa ei saa enää kuin nahkaisena?

Mistä Exentrin saa sellaiseen hintaan, että lompakkoon jäisi vielä jotain täytettä? :D
 
Minkälaista pörssiä Pakkislaiset suosittelis ku tarve olis yhdistettyyn työ ja vapaa-aikakäyttöön. Töissä tarvii olla mukana 7 korttia, ja tähän lisättynä vapaa-aika, lisäksi tulee sama määrä + verkkopankkitunnusten läpyskä. Tarve olisi vähintään 15 korttipaikalle. Lisäksi korttipaikoista pitäisi 5 olla sellaista, joissa on läpinäkyvä tasku. Tähän mennessä ollut tuollainen pörssi jossa läpinäkyvät muoviset irtolehdet korteille, mutta eihän nuo lehdet tahdo kestää, kun on niin suuri volyymi korttien käytölle.
 
^ Suosittelen marssimaan nahka-alan ammattilaisen luokse ja teettämään juuri sopivan. Mahdollisuudet löytää tuommoinen on suunnilleen samat kuin Paavo Väyrysellä voittaa pressanvaalit.
 
^ Suosittelen marssimaan nahka-alan ammattilaisen luokse ja teettämään juuri sopivan. Mahdollisuudet löytää tuommoinen on suunnilleen samat kuin Paavo Väyrysellä voittaa pressanvaalit.

Eli vähintäänkin todennäköistä? :)

Slim Your Wallet - Slim Leather Wallets by Bellroy

Onko kukaan näihin tutustunut? Melko suolaisen hintaisia tuntuu olevan.

Piruvieköön oli nättejä lomakoita. Itse ostin juuri Tiger of Swedenin slimmin nahkalompakon, joka tuntuu hiukan pieneltä vanhaan läpyskään verrattuna.
 
Mullakun on ajokortti vielä sitä isompaa vanhaa muovilirpaketta (josta en luovu ennenkuin poliisisedät vievät sen pampulla hakaten). Ongelma juuri se, että tälläiset näppärät pienet metallilirpakkeet ja kaikki on tehty vain luottokorttikokoluokan vekottimille. Näitä muovikorttikokoluokan kortteja pitäisi muutama saada mukaan, ja lisäksi tuo ajokortin hirviö.

Onko kellään tullut vastaan mokomaa? Vaihtoehtoisesti olen miettinyt aivan kylmän viileästi, että tekisi itse 1mm RST-levystä, johon sarana ja taivutuksella joku klipsilukko, mutta ei innostaisi metallityön, kun ei ole pajaa käytössä. Hermot menee silti.
 
Mulla löytyy toi Secrid cardprotector ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Siihen mahtuu 5 korttia. Yksi kappale olisi nyt myytävänä, käyttämätön, väri titanium. Hinta 20 € + postit.
 
Näitä muovikorttikokoluokan kortteja pitäisi muutama saada mukaan, ja lisäksi tuo ajokortin hirviö.

Oon ratkaissut tän niin että en oo kuljettanut ajokorttia mukana muutamaan vuoteen. Käytännössä joka kassalla on pin-kysely niin ei korttiostoksiinkaan tarvi papereita eikä poliisit ole pysäyttäneet 20 vuoteen.
 
Kellään kokemusta Porche Designin ja Mont Blancin lompakoista/korttikoteloista? Pitkän aikaa hypistelin kädessä ja yritin vertailla MB:n ja vähän edullisemman PD:n välillä. Jäivät kumpinkin ainakin toistaseksi kauppaan kun en osannut päättää.
PD:n materiaali tuntui miellyttävämmältä, mutta mites laatu?
 
En selannut koko ketjua läpi, mutta nopealla vilaksulla kukaan ei vielä ollut maininnut itselläni nyt pari vuotta käytössä ollutta secridin slim wallettia. Suomessa myynnissä vissiin lähinnä vain kultasepänliikkeissä ja hintaa nahkaisena n. 60 euroa, mutta tämä on ehkä paras - lompakko-ikinä. Tuo liipaisin systeemi tekee lompsasta todella pätevän ja aiheuttaa yhä edelleen missä tahansa seurassa ihmetystä.

Tässä esm video (puheesta ei ymmärrä mitään, mutta n. 1.40 eteenpäin näkyy vastaava lompsa kuin itsellä on käytössä): https://www.youtube.com/watch?v=SXdFLk-yUBc N. 3 minuutin kohdalla näkyy hyvin tuo "liipaisinmekanismi" joka tekee tästä erilaisen kuin muista vastaavista korttilompakoista.
googlettelemalla secrid, löytyy varmaan vielä parempiakin videoita / mistä voi suomesta ostaa. Omani hankin Seinäjokisesta kultasepänliikkeestä.

edittiä: Jaahas, näköjään sivulla 4 olikin ollut tästä jo puhetta, mutta sanottakoon, että omasta mielestä on jäänyt liian vähälle huomiolle tämä.
 
Back
Ylös Bottom