Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itel meni ögon designissa se lukitus systeemi heti (muutamassa kuukaudessa) paskaks.. setelit joutu taittelemaan, sitä ku vähän rähmäräpylöillä käänteli vahingossa un oli auki tms, niin kortit oli pitkin poikin jne, tilasin ton kopioitakin parit kappaleet, mut jäi käyttämättä täysin, kun tilasin samaan aikaan myös exentrin ,joka edelleen käytössä.
verkkokaupasta 39,90e. Jos nyt samasta Exentrin lompakosta puhutaan, niin ei toi mielestäni pahan hintanen ole.
^ Suosittelen marssimaan nahka-alan ammattilaisen luokse ja teettämään juuri sopivan. Mahdollisuudet löytää tuommoinen on suunnilleen samat kuin Paavo Väyrysellä voittaa pressanvaalit.
Slim Your Wallet - Slim Leather Wallets by Bellroy
Onko kukaan näihin tutustunut? Melko suolaisen hintaisia tuntuu olevan.
Slim Your Wallet - Slim Leather Wallets by Bellroy
Voi vittu, että on hieno! Lähtee niin tilaukseen joko blue steel tai slate!Mulla on ollut kohta vuoden tuollainen Note Sleeve Wallet - Wallets - Slim Leather Wallets by Bellroy, olihan se kallis lompakoksi mutta olen ollut tosi tyytyväinen tähän.
Mulla löytyy toi Secrid cardprotector ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Siihen mahtuu 5 korttia. Yksi kappale olisi nyt myytävänä, käyttämätön, väri titanium. Hinta 20 € + postit.
Näitä muovikorttikokoluokan kortteja pitäisi muutama saada mukaan, ja lisäksi tuo ajokortin hirviö.
Oli kyllä kätsyjä, tilasin ton card sleeven.Slim Your Wallet - Slim Leather Wallets by Bellroy