Mistä hieno lompakko?

Pirskatti, pitää tilata toi nahkainen slideri, on ollut oiva lompsa.

edit- tilattu

Joo ihan kirkkaasti paras hinta- ja laatusuhde verrattuna mihinkään lompakkoon tai korttikoteloon, mitä mulla on aikasemmin ollu.

Kummosena sä ton nahkasen tilasit?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katoppa niitä kuvia. Tossa toisessa saa valittua ne lankojen värit ja tossa Nappa colorissa saa valittua ihan, et minkä värinen se koko slider on. Siitä alta näkee niistä kuvista eri vaihtoehdot.
Ei jaksa tästä nyt enää selitellä :) mut noissa nappa colorin malleissa, oli väri mikä tahansa niin ei näy niitä lankoja, eli ne kait sitten lisää ne erikseen sinne jos valitsee niin.
Taitaa lähteä tuommonen valkoinen tai limen vihreä tilaukseen.
 
Ei jaksa tästä nyt enää selitellä :) mut noissa nappa colorin malleissa, oli väri mikä tahansa niin ei näy niitä lankoja, eli ne kait sitten lisää ne erikseen sinne jos valitsee niin.
Taitaa lähteä tuommonen valkoinen tai limen vihreä tilaukseen.
Jaa katos vaan. Mä en itte kattonukkaan noita kuvia tarpeeks tarkasti :D Tossa nappa colorissa varmaan siihen lisätään ne ompeleet siihen reunaan niinku siinä toisessa mallissakin on jos ne valitsee. Näin ainakin kuvittelisin.
 
Joo ihan kirkkaasti paras hinta- ja laatusuhde verrattuna mihinkään lompakkoon tai korttikoteloon, mitä mulla on aikasemmin ollu.

Kummosena sä ton nahkasen tilasit?

1x Leather Slide-L - Red for $34.00 each

Mielestäni tilasin mustan punaisilla raidoilla, mut tuleekohan sieltä nyt punainen?
 
slider.jpg

Paljon makeemman tuntuinen ja toimii vähän sulavammin kuin kangasmalli. Ja ohan se kyllä vain niin makee ja pieni tapa kuljettaa kortteja. Nyt saa vaikka kaksi korttipakkaa mukaan.
 
Pitää kyl varmaan kans pistää nahkanen tulee, paras omistamani lompakko ollut tähän mennessä mutta alkaa jo väri menee pilalle. Reilu 3kk ollut nyt tää.

slidr.jpg
 
Pitää kyl varmaan kans pistää nahkanen tulee, paras omistamani lompakko ollut tähän mennessä mutta alkaa jo väri menee pilalle. Reilu 3kk ollut nyt tää.

katso liitettä 105642

Näppärän näköisiä kieltämättä... Miten monta korttia on ns. minimimäärä että tuollainen lompsa "toimii" ?

Entä eikö kortit kärsi esim farkkujen taskussa kun päät ovat kuitenkin näkyvillä?
 
Näppärän näköisiä kieltämättä... Miten monta korttia on ns. minimimäärä että tuollainen lompsa "toimii" ?

Entä eikö kortit kärsi esim farkkujen taskussa kun päät ovat kuitenkin näkyvillä?
Mulla on kuitenkin käytetty jo ja neljä tuntuu pysyvän hienosti.

Ei nää kortit näytä kärsivän. Liu'uttaminen toista korttia vasten voi noita siruja kuluttaa hieman, ehkä?
 
Mulla toimii kaikki kortit ainakin, mut kai ne vähän siinä kärsii ajan saatossa kun hinkkaa ees taas. Mut lienee tyyliin pari vuotta ja saa hakea uutta korttia. Mistä sitä tietää.

Se, että korteista sentin verran näkyy, ei ole mikään probleema millään tasolla.
 
Itellä on yhestä kortista vähän alkanut kulma kuoriutumaan tuon Sliderin käytön aloittamisen jälkeen. Mutta se onkin saksalainen kortti, suomalaisten kanssa ei mitään ongelmaa joten laitan täysin kortin kansalaisuuden piikkiin. Ostaisin silti ihan koska vain uudestaan tuon lompakon, hemmetin kätevä ja kompakti.
 
Plus sen pari kertaa vuodessa kun jostain syystä nostaa seteleitä, niin niitä saa muutamat taiteltua tuonne kylkien alle. Kolikot hillukoot taskun pohjalla, jos niitä nyt on jäänyt kiitos noiden seteleiden rikkomisen.
 
Melekonen vekotin, mut miettikää kun toi alkaa bugaamaan. Siinähän oot sitten ulkomailla ilman kortteja.
Ehkä sitä matkustaessa raaskisi ottaa mukaan pari oikeatakin korttia.

E: Siinä on jonkin sortin akku mikä pitäisi kestää 2 vuotta. Sit ku on tyhjä niin pitää ostaa uus kapistus.
 
Itekin miettiny samaa. Rosvot osaa kopioida ja tehdä melkein mitä vaan kortteja. Mut prkle kaikkia plussa, bonus yms kortteja ei vaan saa samaan...
Tosin, sit sirukortit..
 
Back
Ylös Bottom