Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin sähköpostia tusta slideristä. Vastaus oli että lähetys on lähetetty samana päivänä kun tilasin (26.6) mutta olivat unohtaneet laittaa siitä vahvistuksen sähköpostiin. Sano että postissa saattaa mennä 3-4 viikkoa kun suomeen lähetetään. En ymmärrä miten voi kestää noin kauan...
Montblancia (kuvassa) myy ainakin Lindroos. Itsellä tämä vertical wallet (5cc koko)
Slider lähti täältäkin tilaukseen, vajaa minuutti meni kun pamahti sähköpostiin vahvistus.
Sama. Todella tyytyväinen ollut tuohon mikä mulla on. Ja nyt kun linkitit tuon nahkaisen, niin rupesin sitäkin miettimään :DSen verran tyytyväinen oon ollu tohon slideriin, et täytyy laittaa tommonen nahkanenkin varmaan viel tilaukseen. Ei oo kyl ikävä enää mitää isoja lompakoita tän jälkeen.
Leather Slide-L | impl
Sama. Todella tyytyväinen ollut tuohon mikä mulla on. Ja nyt kun linkitit tuon nahkaisen, niin rupesin sitäkin miettimään :D
Tietoa mitä tämä seuraava tarkoittaa?
No Stitching - $33.00 USD
Stitching- $37.00 USD
Sitä mietin itsekkin ensin. Mutta kun katsot näitä malleja: The Slide-L Nappa Color, niin niissä ei näy edes koko lankaa.Siis tohon saa valittua, et minkä värisellä langalla toi on ommeltu. Jos ottaa ton halvemman ni tulee mustalla vaan
Katoppa niitä kuvia. Tossa toisessa saa valittua ne lankojen värit ja tossa Nappa colorissa saa valittua ihan, et minkä värinen se koko slider on. Siitä alta näkee niistä kuvista eri vaihtoehdot.Sitä mietin itsekkin ensin. Mutta kun katsot näitä malleja: The Slide-L Nappa Color, niin niissä ei näy edes koko lankaa.