Mistä hieno lompakko?

Card sleeve saapui ja olikin yllättävän iso jos vertaa Slideriin. Kuitenkin Slideria kätevämpi napata kortteja kun kummallekin puolelle saa yhden kortin helposti otettavaksi ja loput keskelle.

lompsat.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jätti, mulla on ollut käytössä Secrid cardprotector nyt 2 vuotta (käytetty jokapäivä useita kertoja). Ei mitää vikaa aukaisumekanismissä. Valmistajakin antaa kahden vuoden takuun.
 
Tuoreelta Exentrin omistajalta vilpittömät kiitokset kaikille, jotka ovat kyseisestä elämää helpottavasta tuotteesta kirjoittaneet. Tätä olen etsinyt viimeiset 15 vuotta.
 
Jep itse ostin jo toisen exentrin vaikka ekassakaan ei ole vikaa, jos vaikka sattuisi käymään niin ettei niitä saa enää kun ekasta aikaj ättää. Yksinkertaisesti paras.
 
Saako tuohon fiksusti paria seteliä? Vähän pelottaa setelirahan kanssa, kun ne on tuossa ulkopuolella ja jäävät näkyviin, tippuvat heposti siitä. Itsellä hakusessa lompakko, johon mahtuisi pääasiassa ehkä 5 korttia ja pari seteliä, mutta nahkainen ja laadukas, sekä turvallisesti toteutettu. Bellroy slim ei oikein vakuuta videoista, mitä olen katsellut..
 
Jep itse ostin jo toisen exentrin vaikka ekassakaan ei ole vikaa, jos vaikka sattuisi käymään niin ettei niitä saa enää kun ekasta aikaj ättää. Yksinkertaisesti paras.

Itselläkin on päässä liikkunut ajatus ostaa näitä jemmaan loppuelämän tarpeisiin.
 
porukka näköjään pelaa paljon korttien kanssa, itse kuulun ryhmään joka taas liikuttaa käteistä..aina ja ikuisesti, nyt tuo 10 vuotta käytössä ollut kuormajuhta alkaa hajoamaan ja olisi uudelle tarvetta, vaatimuksena on kunnollinen nahka jolla on paksuutta, vetoketjun pitää kestää kolikkopeli voitot, ompeleiden pitää olla kunnollista lankaa eikä mitään silkkiä, vanha lämäri maksoi 50€ niin noilla paikkeilla saisi hinta olla...
 
Sliderin omistajat; tuleehan toi läpyskä ihan postiluukusta suoraan? Ajattelin vain kun kolmisen viikkoa tilauksesta, eikä vieläkään saapunut, niin etten vahingossa ole missannut postin saapumisilmoitusta tms. Seurantaahan tuolta ei lompsalle saa.
 
Sliderin omistajat; tuleehan toi läpyskä ihan postiluukusta suoraan? Ajattelin vain kun kolmisen viikkoa tilauksesta, eikä vieläkään saapunut, niin etten vahingossa ole missannut postin saapumisilmoitusta tms. Seurantaahan tuolta ei lompsalle saa.
Tulee.
 
Card sleeve saapui ja olikin yllättävän iso jos vertaa Slideriin. Kuitenkin Slideria kätevämpi napata kortteja kun kummallekin puolelle saa yhden kortin helposti otettavaksi ja loput keskelle.

katso liitettä 119449

Onko kuvan Slider mallia L? Jos oikein ymmärsin, niin slidereita saa enää nahkaisena ja L-mallina.

Kaipaan kovasti uutta lompakkoa, mutta en oikein tiedä mikä olisi paras ratkaisu. Kortteja on karsinnan jälkeenkin vielä noin 1000000 kappaletta. Lisäksi olisi mukavaa mahduttaa pari seteliä lompakkoon. Mietin jo, että pitäiskö olla pari lompakkoa käytössä. :rolleyes: Exentri/Slider/Card sleeve -malliset kiinnostais.

Edit: hymiön korjaus
 
Mä tilaan tänään tuon Bellroyn, kun yhdestä toisesta mallista mitä olen katsellut joutuu pulittamaan törkeät postarit.
 
Toi slider ois niin pirun helppo tehdä itse. Pitäs koittaa väsäillä muutama kappale kokeeksi, kun ois joskus aikaa.

Muutaman setelin saa helposti korttien väliin.
 
Back
Ylös Bottom