Mistä hieno lompakko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Card sleeve saapui ja olikin yllättävän iso jos vertaa Slideriin. Kuitenkin Slideria kätevämpi napata kortteja kun kummallekin puolelle saa yhden kortin helposti otettavaksi ja loput keskelle.

Vieläkö oot nyt näin pitemmän käytön jälkeen pitäny tosta card sleevestä enemmän kun sliderista? Alkaa olee toi mun 2 vuotta vanha kankainen slider sen verran elämää nähneen näkönen, et pitäis uus tilata. Mietin tässä nyt vaan, et ostanko nahkasen sliderin vai tommoset card sleeven tilalle. Tuntuuko toi card sleeve taskussa paljon isommalta? Ei hirveesti viitsis isommaks tosta sliderista enää laittaa kun tohon on tottunu jo, ettei sitä oikeestaan huomaa edes taskussa.
 
Itse olen käyttänyt Bellroyn card sleeveä nyt jonkun kuukauden ja pois en vaihtaisi mistään hinnasta, on se vaan niin mahtava. En osaa sitä verrata tosin slideriin, kun en ole sitä käyttänyt.
 
Itsellä reilu vuosi ollut käytössä Exentri lompakko. Tykännyt, mahtuu hyvin kortteja ja myös setelit mahtuu. Tosin kolikoille ei ole taskua. Mutta kun kortilla maksanut jo kaiken parivuotta, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, nii ei ongelmia.
http://exentri.com/
 
Nyt ollut pitemmän aikaa jo Kickstarterista tullut Dash 4.0 lompsa, huono tekele imho. Sain sekä horizontal että vertical mallit, ja ei oikein kumpikaan toimi.

Toi impl Slider/Slide-L on paljon parempi. http://implstore.com/collections/slide-l
Vaihdoin takaisin siihen.
Pitäisi tuo nahkainen tilata, alkaa olee ikää tällä kankaisella.
 
Kolikot vaan seteilestä erilleen ja taskun pohjalle, himassa sitten heittää kippoon. Kippoon kertyy vielä huomaamatta äkkiä hankintarahaa omaksi iloksi.
 
Kolikot vaan seteilestä erilleen ja taskun pohjalle, himassa sitten heittää kippoon. Kippoon kertyy vielä huomaamatta äkkiä hankintarahaa omaksi iloksi.
Itse pidän usein myös farkkujen kellotaskussa kolikoita, ei niitä kuitenkaan montaa ole.

Seteleitä tonne slideriin nyt taittuu joka tapauksessa useampi.
Eikä tuota käteistä muutenkaan kanna ellei ole etukäteen tiedossa sen tarvetta jossain.

Best case scenario olisi jos käteinen katoaisi kokonaan. Rassaa melkoisesti jos jossain mestassa on se kusinen lappu että vain käteinen. Tosin noin käy pitkälti vain niissä harvoissa tilanteissa kun on tietoisesti napannut tomaatilta seteleitä mukaan.
 
Itse pidän usein myös farkkujen kellotaskussa kolikoita, ei niitä kuitenkaan montaa ole.

Seteleitä tonne slideriin nyt taittuu joka tapauksessa useampi.
Eikä tuota käteistä muutenkaan kanna ellei ole etukäteen tiedossa sen tarvetta jossain.

Best case scenario olisi jos käteinen katoaisi kokonaan. Rassaa melkoisesti jos jossain mestassa on se kusinen lappu että vain käteinen. Tosin noin käy pitkälti vain niissä harvoissa tilanteissa kun on tietoisesti napannut tomaatilta seteleitä mukaan.
Itsellä taas on useampi kymppi aina käteistä mukana. Jotenkin tottunut pitämään, jotta ei satu noita tilanteita että jäät katsomaan vaikka täyttä tuoppia itku silmässä. Kerrasta sen oppi, näköjään.
 
Toi on aika näppärän näköinen.
Pitääkin harkita, se Slide-L kun on vielä tilaamatta nykyisen kankaisen sliderin tilalle.
 
Ei paljon ole enään Sliderin hankinnan jälkeen normilompsaa kaivannut. Oisko 3-4 vuotta ainakin menty tuolla Sliderillä ja on kyllä loistava, kun mahtuu farkkujen taskuun niin, että ei pullota kilometrikaupalla.
 
image.jpeg
 
Back
Ylös Bottom