Mistä hieno lompakko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähä reissuja ja Suomea varten tuli tilattua, täällähän sillä ei tee hevon vittua; joka paikassa pitää olla käteistä ja kortti käy hädin tuskin ruokakaupassa.
 
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan ku Slaideria ei näy ei kuulu. Perkeleen Saksan tulliviranomaiset tai missähän nyt lieneekään makaa.

Ite taisin tilata 7-8 päivää sitten oman sliderin, ei mullekkaan ole vielä mitään infoa tullut siitä...
 
Jaa ei ees sitä lähetysvahvistusta? Mulle tuli se jo 2,5 viikkoa sitten maanantaina, veikkaan että makaa tullissa ja nahkahousut yrittää keksiä millä mamu saatais maksamaan.
 
Mulla tuli samana päivänä maili että paketti matkalla tai tilaus käsitelty. Paketissa meni sitten mitä, joku viikko?
 
Mulle tuli ihan maili että "All of the items from order #XXXX have now been shipped:".

Sais pölistä tälläki pian. Tuskin on impl:stä kiinni mutta heitin heille mailia.
Niin mikä ei ole impl:stä kiinni? Mä ymmärsin että tota tekee yks jannu, ja se kirjekuorikin oli ihan kotitekoisin näkönen. Sillon se on kyl just siit jannust kiinni. :)
 
Sama maili mullekkin tuli samana päivänä kuin sulle. Se tuskin on sieltä päästä kiinni että kestää näin kauan vaan syyllinen löytynee, kuten jo moneen kertaan mainittu, viranomaisista. Tänne tulevat paketit tarkistetaan jostain syystä tarkasti ja mm. proteiinipatukoissa, jotka tuttu lähetti Detroitista, kesti 16 työpäivää.
 
Jostain jenkeistä noi sliderit tulee? En löytäny sivuilta infoa. Mutta tilasin itsekin myöhään eilisiltana kun yllytitte. Vielä on status unfulfilled
 
Aikasemminkin tässä tredissä mainittu ThinKing korttikotelo vuodenpäivät ollut käytössä. Musta kotelo päivittäin avainten kanssa samassa taskussa joten pieniä naarmuja löytyy ja ne myös tuossa mustassa näkyy hyvin, mutta mitä väliä. Setelinkin tuonne saa tungettua, vaikka olisikin 4korttia kannossa. Varovaisesti vaan laittaa ja ottaa pois niin ei seteli repeä. Tyytyväinen olen ollut!
 
Laitoin sähköpostia tusta slideristä. Vastaus oli että lähetys on lähetetty samana päivänä kun tilasin (26.6) mutta olivat unohtaneet laittaa siitä vahvistuksen sähköpostiin. Sano että postissa saattaa mennä 3-4 viikkoa kun suomeen lähetetään. En ymmärrä miten voi kestää noin kauan...
 
Jostain jenkeistä noi sliderit tulee? En löytäny sivuilta infoa. Mutta tilasin itsekin myöhään eilisiltana kun yllytitte. Vielä on status unfulfilled
Mun mielestä ne tulee Saksasta tai joku muu maa siinä hoidella? Muistan kirjekuoresta katsoneeni.

Laitoin sähköpostia tusta slideristä. Vastaus oli että lähetys on lähetetty samana päivänä kun tilasin (26.6) mutta olivat unohtaneet laittaa siitä vahvistuksen sähköpostiin. Sano että postissa saattaa mennä 3-4 viikkoa kun suomeen lähetetään. En ymmärrä miten voi kestää noin kauan...
What, okei vaikka on halvin postitus niin silti..... Eihän ne jenkeistä tule kuitenkaan?

EDIT:
Kato saakeli, onhan ne jenkeistä... eli varsin nopeeta tuli itselle, ja ei toi 3-4 viikkoa tosiaan mikään mahdoton aika ole kun sieltä tulee halvimmalla postilla.
 
Excentriin olen ollut tyytyväinen näin parin viikon käyttökokemuksen jälkeen. Lompakko tuli postiluukusta seuraavana päivänä tilauksesta :)
 
Joo pistin postia et eilen tilasin sliderin eikä tullu mitää vastausta. Saman tien tuli et shipped ja tyyppi vastas et just purkas viime 24h tilauksia. Taisin olla hätänen
 
ogon_wallet2_2.jpg
Mulla on muutaman viikon ollut käytössä Puljusta tilattu Ögon Designin alumiininen lompakko (malli 6A), ja voin kyllä suositella. Se on muuten lähes täsmälleen saman kokoinen kuin edellinen käytössä ollut nahkalompakko, mutta on muutaman millin ohuempi, joten sopii hienosti farkkujen etu- ja takataskuun. Tällä hetkellä lompakossa on 8 korttia, muutama seteli, spärdäri, pankin avainlukulista ja jokunen kuitti, ja lompakko mahtuu hyvin vielä kiinni. Sulkumekanismi tuntuu jämäkältä ja toimii hyvin. Jos joskus maksan käteisellä ja saan kolikoita vaihtorahana, laitan ne taskuun ja sieltä auton kolikkolokeroon.
 
Back
Ylös Bottom