mistä dippilaite kotiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja [larry]
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
työpaikan salilla oli sellainen itse hitsailtu dippilaite, samalla idealla kuin tekisi kahdella tuolilla dippejä.
nyt haluaisin kotiin samantapaisen laitteen, iteltä kun ei löydy hitsauslaitteita eikä taitojakaan moiseen. sopivia tuoleja ei löydy yhtäkään, ja mieluummin tähän yksiöön ottaisin sellaisen dippilaitteen.
mutta liekö tällaisia valmiina mistään saa tilattua?

[larry];2879853 sanoi:
työpaikan salilla oli sellainen itse hitsailtu dippilaite, samalla idealla kuin tekisi kahdella tuolilla dippejä.
nyt haluaisin kotiin samantapaisen laitteen, iteltä kun ei löydy hitsauslaitteita eikä taitojakaan moiseen. sopivia tuoleja ei löydy yhtäkään, ja mieluummin tähän yksiöön ottaisin sellaisen dippilaitteen.
mutta liekö tällaisia valmiina mistään saa tilattua?

Wrangelta

[larry];2879985 sanoi:
ja lyhyt ytimekäs kiitos :dance:
siellähän se oli juuri sellainen, ylläriylläri vaan hyvän hintainen meinaa olla..

Piirrä kuva paperille ja kiikuta ammattikouluun jos haluat halvemman.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että Wrangen telineistä kannattaa ainoastaan ostaa tuo kalliimpi versio mikä on tehty 4mm teräsputkesta, halvempi versio on täysin onneton rimpula. Tietty tolla hintaa saat jo vuosikortin jollekin hyvälle salille.

Mites 2 koukkua kattoon ja niistä jumpparenkaat roikkumaan? Uskallan väittää renkaita dippitelinettä kustannus- ja tilatehokkaammaksi ratkaisuksi. Lisäksi lisäpainoja ei tarvitse ihan heti harkita, sillä dippi renkailla on ihan himo paljon rankempi kuin dippi kiinteässä telineesä. Bonuksena vielä huomattavasti monipuolisemmat käyttömahdollisuudet renkailla kuin kiinteässä dippitelineessä.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että Wrangen telineistä kannattaa ainoastaan ostaa tuo kalliimpi versio mikä on tehty 4mm teräsputkesta, halvempi versio on täysin onneton rimpula. Tietty tolla hintaa saat jo vuosikortin jollekin hyvälle salille.

Samat kokemukset täällä, aika kompromissilaite.

Noitahan on kolmeeki versiota. Kaks kyykky-/dippitelinettä ja yks varsinainen dippiteline. Tarkotakko tolla halvemmalla versiolla kyykky-/dippitelinettä vai erillistä dippitelinettä? Meikä ainaki on tykänny tosta omasta dippitelineestä. Ihan kohtuu tukevalta se on tähän asti tuntunu, vaan eipä mulla mitään älyttömiä rautojakaa oo ollu matkassa vielä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällähän tullu hyvästi keskustelua ja asiaa. Itse päädyin kyselemään hitsaajatutuilta löytyykö kiinnostusta kyhäillä dippilaite. Tosiaan työpaikan salilla oli jonkun itse hitsaama dippilaite, samanlainen kuin tuo wrangen, ja itse tykkäsin sillä tehdä.

edit niin tosiaan tätä tarkoitan
[mod]Mainoslinkit ovat vieläkin kiellettyjä. [/mod]

Noitahan on kolmeeki versiota. Kaks kyykky-/dippitelinettä ja yks varsinainen dippiteline. Tarkotakko tolla halvemmalla versiolla kyykky-/dippitelinettä vai erillistä dippitelinettä? Meikä ainaki on tykänny tosta omasta dippitelineestä. Ihan kohtuu tukevalta se on tähän asti tuntunu, vaan eipä mulla mitään älyttömiä rautojakaa oo ollu matkassa vielä.

Kyykky-dippitelinettä tarkoitin joo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom