Mistä digitaalisia rannekelloja salille?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jep eli mistä sais ostettua sellasia siistejä muovisia digitaali rannekelloja (esim. Nike)? Tarkotus olis lähinnä katsoa sarjataukoja salilla jne, eli ei mitään sykemittaria.

Urheilukaupat? Joku kulta/kelloliike? Noista lähtisin itse aluksi kyselemään...

Kulta/kello liikkeistä en ole löytänyt enkä myöskään esim. Intersportista. Noissa isoissa urheilukaupoissa on vaan jotain POLARIN sykemittareita.

Itse käytän urheillessa Lidlistä ostamaani viiden euron digikelloa. Sekuntikellotoiminto löytyy ja väliajatkin saa otettua. Plussana myös siisti sininen taustavalo. Jos vempele saa osumaa, niin ei ainakaan rahallinen menetys kirvele.

Jos vempele saa osumaa, niin ei ainakaan rahallinen menetys kirvele.
Tuo ideahan sali kellossa tulisi olla. Itse löysin kaapin pohjalta jonkun Adidaksen digitaali kellon ja kyselin veljeltä, että onko se hänen ja myöntävä vastaus tuli. Noh sain silti käyttööni sen ja sekuntti kellon takia aivan loistava treeneissä eikä menetys kirvele täälläkään. :D

Itellä joku 8 vuotta sitten 300 mk ostettu Niken digitaali kello mutta eipä oo pahemmin tullu salilla käytettyä . Vois sitä kesää ku keräsin hilloja niska limassa suolta että sain ton kellon :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom