Misseistä

kriden kanssa samoilla linjoilla. Varsinkin ku ite kookkaampi (joo on läskiä but I'm working on it :jahas: ) niin ei se ois kiva jos tyttöystävä ois kauhee luuranko musertuis vaan alle ku menis vähänkään päälle :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikkien aikojen parhaimman näköinen suomalaisiin missikisoihin osallistunut nainen on Maria Lund. Hän oli kiinteä ja hänen lisäkseen tiedän vain yhden toisen missikisoihin osallistuneen, jolla oli rinnat. Muilla on muotoja niin vähän, että joutuu laittamaan lasit päähän ne havaitakseen, jos on vähänkin miinusta.

Pari missiä (en valitettavasti edellisiä) olen tavannut normaalioloissa, ilman erikoista meikkiä tms. Jopa vaihtanut pari sanaa. Täytyy sanoa, että kyllä ne säväyttävät olemuksellaan eli ns. tavallisiin naisiin vertailevat eivät tn. ole sellaista koskaan tavanneet. Samalla tavalla meidän nallekarhumaista Mattia ei kannata verrata treenattuun pikajuoksijaan. Joskus tuntuu monille helpommalta sulkea silmänsä totuudelta, sitä kai se on.

Naiset haluavat luonnostaan koreilla vaatteilla ja meikeillä ja esitellä sekundäärisiä sukupuoliominaisuuksiaan uroksille..jos miehet eivät olisi keksineet missikisoja naiset olisivat keksineet ne. ;)

eldd sanoi:
Kaikkien aikojen parhaimman näköinen suomalaisiin missikisoihin osallistunut nainen on Maria Lund.

Eikös Janina Rostelli ollut myös joskus näissä kanakisoissa mukana?

Kyllähän missi saa olla lihava ja/tai ruma, mutta kun kauneus kilpailussa ollaan, niin pitää kestää se, että ulkonäöstä puhutaan. Kristankin (kuten nykyään niin monen muunkin) erottaa anorektikosta vain läskin määrä ja rasvaprosentti. Lihakset varmaan ovat samaa koko luokkaa. Rinnat eivät kuvissa näytä lainkaan isolta. Enemmän hän näyttää alapainoiselta kuin etupainoiselta. Sen verran löytyy tytinää reisistä ja jos toi nainen painaa 64 kiloa niin, minä lupaan...

Melkoinen amatsoni! Verkkosukat jalkaan, niin jalat näyttävät varmaan palvikinkulta. :kuola:

N.O.Kummonen sanoi:
Kyllähän missi saa olla lihava ja/tai ruma, mutta kun kauneus kilpailussa ollaan, niin pitää kestää se, että ulkonäöstä puhutaan.
Nimenomaan.
Ja minun mielestäni Krista ei ole lihava, eikä ruma, mutta ei myöskään missikilpailukunnossa. Onhan sitä erikseen sitten näitä Miss XL kisoja, jossei normaalien skabojen kriteerit miellytä. (Ja jos nyt on yleensä pakko tollasiin osallistua)

N.O.Kummonen sanoi:
Lihakset varmaan ovat samaa koko luokkaa.

Hän sanoi lehdessä, että on treenannut kovaa 5-6 kertaa viikossa, mm. salilla. Voi olla, että lihasmassakin on kasvanut merkittävästi. Tämä julkinen keskustelu varmasti innostaa naisia sankoin joukoin salitreenin pariin.

Fitness-kisoissa Krista voisi olla kova sana, tai mikä laji se on, jossa mennään esterataa ja tehdään jotain voimailusuorituksia?

Olihan se Krista alakerrastaan liian pönäkkä missikisoihin,panisin silti.
10v kuluttua se on suomursutin sarjassa jossei tee jotain asian eteen.

Kyseinen Krista oli täysin luokattomassa kunnossa siinä kisassa. Aika ihmeellinen asenne emakolla on kun astelee lavalle sellaisena kinkkuna. Turha siinä mistään makuasioista on puhua. Ihmetyttää muutenkin alati läskistyvässä yhteiskunnassamme ainaiset ininät kiloista ja muodoista. Mikä sellainen muodokas nainen on, jolla vyötärö on 100 cm ja vartalo täysin tukki, vaikka riippuvat utareet löytyisivätkin. En viittaa tällä enää edes siihen kristaan, vaan näihin kaljamahaisiin ns. xl-misuihin. On se vaan mennyt yhteiskunta pervoksi. On kunniakkaampaa juosta lampaan perässä laitumella, kuin kulkea vaikeana 90-kiloisen hetan kanssa käsi kädessä kaupungilla!

Kaikki emakot, hävetkää!

:D

Minä uskon, että Krista oli lukenut liikaa pakkotoiston juttuja, että massan kautta saadaan lihasta ja sitten ollaan dieetillä. Ennen näitä pikkukisoja hän on vielä bulkkaamassa, mutta katsotaanpa tilanne uudestaan miss Eurooppa -kisoissa. Sanokaa minun sanoneen: niissä kinkereissä ei kukaan penkkaa yhtä paljon, jos penkkaamista mitattaisiin.

eldd sanoi:
Minä uskon, että Krista oli lukenut liikaa pakkotoiston juttuja, että massan kautta saadaan lihasta ja sitten ollaan dieetillä. Ennen näitä pikkukisoja hän on vielä bulkkaamassa, mutta katsotaanpa tilanne uudestaan miss Eurooppa -kisoissa. Sanokaa minun sanoneen: niissä kinkereissä ei kukaan penkkaa yhtä paljon, jos penkkaamista mitattaisiin.
Joo, missiksi valitaan se joka nostaa eniten penkistä! :lol2:

Krista on sopivan kokoinen naiseksi, mutta ei missiksi. Ihmettelen kyllä miten voi treenata 5-6krt viikossa, kun on tuon näköinen. Tehotonta treeniä?

nannaansku sanoi:
Krista on sopivan kokoinen naiseksi, mutta ei missiksi. Ihmettelen kyllä miten voi treenata 5-6krt viikossa, kun on tuon näköinen. Tehotonta treeniä?
Murheita elämässä ja palkkarina fazerin sininen,kenties. Ainakin hieman siihen jossakin haastattelussa viittasi että hieman muitakin asioita mielssä kuin laihduttaminen.
No pistihän Kristan "pulleus" hieman silmään mutta sitten taas viikonlopun lehdissä oli kuvia vaatteet päällä niin Krista näytti varsin söpöltä.

Tässä se taas nähdään että niin paljon kuin on ihmisiä on myös mielipiteitä. =) Hyvää itsetuntoa Kristalta ei ainakaan mielestäni puutu...

Vuoden verran pitäisi missin pysyä kuosissaan, ja hoitaa hommaansa kuuluvat työ/edustustehtävät siinä olomuodossa kuin mitä oli tittelin saadessaan. Sen jälkeen on aivan sama lihooko, laihtuuko vai kokonaan haihtuuko. Yleensähän missukat ovat missivuonnaan pelkkiä pikkutyttöjä, jotka kypsyvät ja kaunistuvat vasta myöhempinä vuosina. Krista sinällään, ilman missi-statusta, ei minun silmiäni ärsytä. Jos hänellä on tuollaisena hyvä olla, niin mikäpä se siinä. Pääasia, että ihmiset ovat itseensä tyytyväisiä ja sitä kautta tasapainoisia. Vakka kantensa valitsee, eli jokainen voi hakea itselleen sen unelmien kumppanin. Muistakaa kuitenkin, ettei mikään ole tässä maailmassa pysyvää; ei läski, eikä se sixpäkki. Retkahdin aikoinaan upeimpaan koskaan näkemääni mieheen, 110 kiloiseen turboahdettuun, tiukkaan, mallikkaaseen, korskeaan lihaskimppuun; oli kuin lihaksi tullut kreikkalainen jumala... nyt sitä miestä kutsutaan meidän perheessä isäksi, kehonrakennus lakkasi tyystin kiinnostamasta, painoa jäljellä enää 84kg - mutta ihmisenä edelleen upein ja rakkain kaikista. Itse lihon ja laihdun vuoron perään (vaihteluvälillä 93kg raskauskiloa - 61.5kg kisapaino) , enkä kai koskaan saavuta tasapainoa tai tyytyväisyyttä tässä asiassa, mutta aina olen tullut parisuhteessa hyväksytyksi sellaisena kuin kulloinkin olen ollut. Kiitos hienolle miehelle siitä.

Makuasiat on aina makuasioita että kuka mistäkin pitää, mutta kyllä se Krista pullea on, ja ulkonäöstä ensimmäisenä tulee mieleen ettei välitä terveydestään ja vartalostaan piirun vertaa. (vaikkei mikään ÄLYTÖN laardikasa olekaan)

Mitä jos body-kisoihin menisi keski-ikäinen pesupallovatsan omaava herra joka pystyy pitämään tuoppia kummun päällä sohvalla lojuessaan, rupeaisi sitten kauhea haloo että täytyy miehessä vähän olla mistä ottaa kiinni ja mitäs perkelettä se on että pitäisi olla niin sairaalloisen lihaksikas ja rasvaton, nyt on ihanteet pielessä? Wtf?

Lähes yhtä älytöntä on tunkea missikisoihin jos tietää ettei ole niihin sopivassa kunnossa?

Yleensäkin kyllä sairasta tuo missikisailu, kerta toisensa jälkeen tuntuu että sinne löydetään mitäänsanomattoman näköiset ja älyltään vajavaiset neidit. Kisoissa usein näkyy 1 tai korkeintaan 2 oikeasti kaunista / nättiä / söpöä / jotain neitiä.

piude sanoi:
Retkahdin aikoinaan upeimpaan koskaan näkemääni mieheen, 110 kiloiseen turboahdettuun, tiukkaan, mallikkaaseen, korskeaan lihaskimppuun; oli kuin lihaksi tullut kreikkalainen jumala... nyt sitä miestä kutsutaan meidän perheessä isäksi, kehonrakennus lakkasi tyystin kiinnostamasta, painoa jäljellä enää 84kg - mutta ihmisenä edelleen upein ja rakkain kaikista. Itse lihon ja laihdun vuoron perään (vaihteluvälillä 93kg raskauskiloa - 61.5kg kisapaino) , enkä kai koskaan saavuta tasapainoa tai tyytyväisyyttä tässä asiassa, mutta aina olen tullut parisuhteessa hyväksytyksi sellaisena kuin kulloinkin olen ollut. Kiitos hienolle miehelle siitä.

Hienoa tekstiä Piudelta. :love:

Veltto V tokaisi mielestäni tuolla hyvin, että naisihanne on enemmänkin naapurintyttömäinen kuin lihaksikas...jne. Kyllä, olen täysin samaa mieltä. Minun mielestä missit ovat kauniita, hyvin kauniita. Ja minun mielestä niiden tulee myös olla hoikkia, oikealla tavalla, kuten esim. Mira Salo, Miss Suomi 2004.
Vaikka itse olen lyhyt ja suht lihaksikas, se ei muuta kuvaani misseistä juuri yhtään. Ei niiden kuulukaan olla lihaksikkaita. Itse olen tällänen, en ehkä kauneusihanteen parhaasta päästä, mutta mulla urheilu menee sen edelle. Tottakai oma ajatusmaailmani käy läpi missien laiha-läski-olemusta, sehän on aivan totta. Mutta osalla heistä on myös luonnostaan todella upea kroppa, ja ne kyllä erottuu. Missikisoissa, vaikka kuinka haluaisinkin, lihaksikkaan ei tulisikaan pärjätä.
Mä kyllä vähän ällistyin kun Krista J. astui lavalle. Se oli hurjan näköinen, tähän kisaan. Jos on valittu Suomen edustajaksi, olisi kyllä ehdoton sopimus, pitää itsensä edes jollain tavalla siinä kunnossa kun alkuperäinen valinta osoitti. Tämä oli mielestäni kaikkea muuta. Kaunis kaunis, kyllä, mutta väärä paikka väärään aikaan. Kyllä uusi peili tekee siinä vaiheessa tehtävänsä, jos tuntee olevansa yhä samoissa mittasuhteissa, reilusti tuhdimpana.
Nainen on kaunis kasvoista, upea kropasta. Kropan upeus tuo lisäpisteitä kasvoihin, ja toisinpäin. Nainen on nainen, ei vatsalihaksilla höystetty eikä lihaksikas...Mutta eihän se minun haluani estä. On arvo olla erilainen.

Pöö :D

Gillyanne sanoi:
Monissa haastatteluissa yms. on pistänyt silmään myös se, että missit, mallit jne. laihimukset kertovat usein syövänsä karkkia/roskaruokaa tms. lähestulkoonpa päivittäin. Toisaalta samat typykät poseeraavat fitness- yms. lehdissä treenimalleina ja "terveyden perikuvina".

Joo, tässä onkin suuri ristiriita. Mutta eipä tarvitse katsoa mainoksia pitemmälle kun näkee että langanlaiha malli vetää posket lommolla Coca Colaa suoraan pullosta ja silmät kiiluvat orgastisen ekstaasin partaalla tämän hekumallisen ravinnon nauttimisen jälkeen.

Oma naisihanteeni on ollut aina tavallinen nainen jolla on sen verran muotoja että on jotain mistä puristaa ja ottaa kiinni. En voi ymmärtää miksi mainoksissa kuitenkin ihannoidaan BMI <19 malleja koska näin alhaiset rasvat on tunnetusti jo terveysriski meille tavallisille ihmisille. Kai täytyy luottaa siihen että tavalliset ihmiset tietävät luonnostaan missä menee alipainon ja terveellisen hoikkuuden raja. Pieni marginaaliryhmä sitten sortuu anoreksiaan ja muihin muotitauteihin.

:arvi:

P.S. Ja mielestäni tämä lehtien lööpeissä ollut missi on varsin oivallinen esimerkki sellaisesta naiskauneudesta jota protskukin virallisesti kannattaa. ;)

Samoilla linjoilla monien kanssa, että Krista on kaunis nainen, mutta mutta.. rocketin sanoja lainatakseni väärässä paikassa väärään aikaan.
Jos missin tielle on lähtenyt, niin eikö se pääsääntöisesti tarkoita myös, että paino pysyy alle 60 kg:n niin kauan kuin kisoissa pyörii?

Ja eihän se kiva tietysti ole, että läskiksi haukutaan ihan lehtien palstoja myöten, mutta jos kauneuskilpailuihin osallistuu, niin totta kai sitä ulkonäköä arvostellaan, kuinkas muuten!? Joten miksi siitä arvostelusta loukkaantumaan, jos itse vapaaehtoisesti on sinne arvosteltavaksi lähtenyt! (lööpit: "Krista loukkaantui läskipuheista")
Ja tuosta Kristan väitteestä, että treenaa 5-6 kertaa viikossa. Hyvin mahdollista, mutta syömistottumukset ovat todennäköisesti olleet kaikkea muuta kuin terveelliset, fazerin sininen palkkarina hyvin mahdollinen. Ihminen on sitä mitä syö :)

Ja vielä sellaista, että minusta on hämmästyttävää, että misseillä, joiden paino on melko/tosi alhainen, rasvaprosentti pyörii useimmilla +25 %:n tuntumassa. Tämän poimin fitness tms. lehdestä, jossa oli perintöprinsessan kehonkoostumus mitattu ja siltä pohjalta laadittu treeniohjelma (Gillyannekin tästä jossain threadissä mainitsi) kansainvälisiä missikisoja varten (kyllä, sisälsi kuminauhajumppaa ja muuta "kiinteyttävää" liikuntaa :rolleyes: ). Lihasten määrän täytyy siis olla olematonkin pienempi :( Toinen mieleen jäänyt juttu oli Heidi Willmannista, joka jossain vastaavassa lehdessä piti päiväkirjaa syömisistään ja treeneistään, nämä sitten personal trainer tai vastaava arvioi. Päivään Heidillä mahtui liikuntaa 1-2 h/pvä ja ruokien kalorimäärä oli max1500 kcal/vrk! Eikä ollut kuulemma edes dieetillä! Siinä taitaa neiti olla pienellä säästöliekillä..
No se niistä misseistä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom