Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eldd sanoi:Kaikkien aikojen parhaimman näköinen suomalaisiin missikisoihin osallistunut nainen on Maria Lund.
Nimenomaan.N.O.Kummonen sanoi:Kyllähän missi saa olla lihava ja/tai ruma, mutta kun kauneus kilpailussa ollaan, niin pitää kestää se, että ulkonäöstä puhutaan.
N.O.Kummonen sanoi:Lihakset varmaan ovat samaa koko luokkaa.
Joo, missiksi valitaan se joka nostaa eniten penkistä! :lol2:eldd sanoi:Minä uskon, että Krista oli lukenut liikaa pakkotoiston juttuja, että massan kautta saadaan lihasta ja sitten ollaan dieetillä. Ennen näitä pikkukisoja hän on vielä bulkkaamassa, mutta katsotaanpa tilanne uudestaan miss Eurooppa -kisoissa. Sanokaa minun sanoneen: niissä kinkereissä ei kukaan penkkaa yhtä paljon, jos penkkaamista mitattaisiin.
Murheita elämässä ja palkkarina fazerin sininen,kenties. Ainakin hieman siihen jossakin haastattelussa viittasi että hieman muitakin asioita mielssä kuin laihduttaminen.nannaansku sanoi:Krista on sopivan kokoinen naiseksi, mutta ei missiksi. Ihmettelen kyllä miten voi treenata 5-6krt viikossa, kun on tuon näköinen. Tehotonta treeniä?
piude sanoi:Retkahdin aikoinaan upeimpaan koskaan näkemääni mieheen, 110 kiloiseen turboahdettuun, tiukkaan, mallikkaaseen, korskeaan lihaskimppuun; oli kuin lihaksi tullut kreikkalainen jumala... nyt sitä miestä kutsutaan meidän perheessä isäksi, kehonrakennus lakkasi tyystin kiinnostamasta, painoa jäljellä enää 84kg - mutta ihmisenä edelleen upein ja rakkain kaikista. Itse lihon ja laihdun vuoron perään (vaihteluvälillä 93kg raskauskiloa - 61.5kg kisapaino) , enkä kai koskaan saavuta tasapainoa tai tyytyväisyyttä tässä asiassa, mutta aina olen tullut parisuhteessa hyväksytyksi sellaisena kuin kulloinkin olen ollut. Kiitos hienolle miehelle siitä.
Gillyanne sanoi:Monissa haastatteluissa yms. on pistänyt silmään myös se, että missit, mallit jne. laihimukset kertovat usein syövänsä karkkia/roskaruokaa tms. lähestulkoonpa päivittäin. Toisaalta samat typykät poseeraavat fitness- yms. lehdissä treenimalleina ja "terveyden perikuvina".