Misseistä

n00kie sanoi:
Ihmettelen että millaisia superbeibejä teillä on kotona jos missit ei ole kauniita ja seksikkäitä. Ehkä kannattaa kattoa ekaaksi kenen vieressä nukkuu ja sen jälkeen arvioimaan kuin rumia ja riippuperseisiä missit on.

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä sun logiikkaa vaikka kuinka yritän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
n00kie sanoi:
verratkaa ihmeessä missejä mutta et voi sanoa etteikö ne olisivat kauniita.
Keskiverto suomalaiseen naiseen ne on 10x :worship:.

Tämä on sinun mielipiteesi, muttei mikään absoluuttinen totuus (vaikka kovasti yritätkin sen sellaisena esittää).

Jos minulta kysytään, niin missit EIVÄT tosiaankaan ole mitenkään erityisen kauniita. Moni "keskiverto suomalainen nainen" hakkaa nykypäivän missukat niin kasvoiltaan kuin kropaltaankin 6-0.

Kaikki nyt vaan eivät pidä pitkäraajaisista skinnyfateista, vaan onneksi löytyy myös niitä, jotka tykkäävät meistä muhkummista ;)

No eipä fitness tai bodauskisoihinkaan ole asiaa isoilla rasvoilla. Lisäksi vaaditaan tietynlainen fysiikka. Samalla tavalla misseilyssä muuttuu arvostelunäkemykset vähitellen, niinkuin bodauksessa. Esim vrt ronnie vs Arska ja reidet. Keskustelua tuosta sai ainakin aikaan ja Krista mediajulkisuutta.

Lisäksi missikisoissa on kasvot erittäin tärkeät. Misseilyyn sopii jostakin syystä vähän täytettä sisältävät posket ainakin Suomessa. Kristalla oli kyllä täytettä muuallakin ihan liikaa missikisoihin. Missikisoissa haetaan sellaista maan yleistä kauneusihannetta. Eli ei liian hoikka, ei liian tukeva, ei "liian" lihaksikas, kaunis kavoiltaan, esiintymiskykyinen jne. Face it, missikisat eivät ole nuoria atleettimiehiä varten. Kyllä se yleinen kauneusihanne taitaa olla sinne naapurintyttömäiseen päin kallellaan.

Gillyanne sanoi:
Jos minulta kysytään, niin missit EIVÄT tosiaankaan ole mitenkään erityisen kauniita. Moni "keskiverto suomalainen nainen" hakkaa nykypäivän missukat niin kasvoiltaan kuin kropaltaankin 6-0.

Kaikki nyt vaan eivät pidä pitkäraajaisista skinnyfateista, vaan onneksi löytyy myös niitä, jotka tykkäävät meistä muhkummista ;)

Niinpä. Itse kun on tällainen 171 senttinen hukkapätkä, niin osittain siitäkin syystä nämä 175-185 pitkät, luisevat ja muodottomat missivartalot eivät vaan millään vetoa. Vaan annas olla kun sellainen pieni, söötti ja sopusuhtaisen muodokas tyttö, kenties sporttinenkin, joka omistaa ihan oikeat reidet, takapuolen ja muitakin kaarevia ja taivaallisia muotoja, sellainen kun kävelee vastaan, niin meikäläinen on vaan niin myyty... ;)

verratkaa ihmeessä missejä mutta et voi sanoa etteikö ne olisivat kauniita.Keskiverto suomalaiseen naiseen ne on 10x

Höpö höpö..kyllä mun mielestä perus naapurintyttökin on kaunis ja monestikkin luonnollisen kaunis, ilman kahen sentin puuteria.

Offtopic: Mun mielestä varsinkin persoonallisuus vaikuttaa helkkaristi siihen miten ihmistä kattoo..perus naapurintyttö ja kiva luonne niin silloin se näyttääkin kauniimmalta ja tietenkin toisinpäin..
:)

Metri sanoi:
Onko juuri tämän trendin syytä se, miltä nykyajan yläasteikäiset tytöt näyttävät? Esimerkki: ei yhtään lihavan näköinen tyttö, käy tietääkseni kävelyillä suht. usein, yllään on ne puolipeppuun jäävät farkut, joiden yläpuolelta suorastaan tursuu löysää. Kun tyttelillä on vieläpä navan lähes paljaaksi jättävä pusero, löysät näkyvät erittäin selvästi. Pahaa tekee katsella. Tältä näyttävät useimmat koululaiset. Poikkeuksena yksi hiihtoa harrastava tyttö, jolla toki myös puolipeppuhousut ja lyhyt pusero, mutta hänellä on käsivarsissakin timmiä lihasta eikä housuista tursu mitään.

Sitten oma lukunsa ovat langanlaihat tytöt, jotka eivät taida syödä muuta kuin näkkäriä ilman voita, vettä päälle, mutta ovat karkin suurkuluttajia. Näiltäkin tursuaa jotain sieltä housunkauluksesta, mutta tytöt arvelevat olevansa seksikkään ja hoikan näköisiä.

Mä olen kyllä Metrin kanssa ihan samoilla linjoilla ja olen tästä joskus kavereille selitellytkin. Ihme kyllä en miespuolisia niin paljon katsele mutta mielikuvaksi on jäänyt että poikien joukossa on paljon "hoikempaa" väkeä kuin tyttöjen. Kyllähän niitä läskejä löytyy kummastakin sukupuolesta mutta noin keskiarvona. Tämä siis 14-18 vuotiaista. (Varmaan kyllä pätee 18-25v myöskin sittenhän lihovat kaikki).

Naiset tykkää nauraa miesten laskeville armeijan kuntotesteille niin saman ikäisistä naisista varmaan 50% ei pystyisi edes juoksemaan 12 minuuttia.

Varmaan on se että tytöt luulevat harrastavansa liikuntaa kun tekevät samoja asioita kun ystävänsä jotka myöskin luulevat urheilevansa :). Pitää varoa ettei tee mitään raskasta kun se on ikävää ja sitten muuttuu naispuoliseksi Arnoldiksi...
:kuvia:

Jos nyt tulisi kohu-uutinen iltalehdessä että kaikkien missien alastonkuvat tässä julkaisussa niin ei viitsisi edes katsoa.

Mikäli muistan oikein, Kristan painoksi ilmoitettiin kisoissa 63 tai 64 kg. Kuvien perusteella en voi uskoa todeksi. Kun kyseessä on kuitenkin kilpailu soisin järjestäjien ja tuomareiden pitävän huolta että mitat on oikein. Jossain bodauksen Sm-kisoissa ei taitaisi mennä läpi tommoinen "kaunistelu" (vrt.100 kg alle 90 -sarjassa). Olisihan se tietty ollut "noloa" jos Kristan painoksi olisi ilmoitettu 7x kg koko kansalle, prime time. Tästä oli jossain lehdessäkin viittausta.

Edit: Niin sitä siis, että jos joku teinixi tai kehostaan epävarma alkaa vertailemaan itseään tähän "läskiin", taatusti yli 170 senttiseen ja hurjat 64 kiloiseen Kristaan, niin voi suru tulla omista mitoista kun media huutaa korvan juuressa LÄSKIIII!!!!

Krista ei ole lihava: eihän hänellä oikeastaan ole varsínaista läskiä vyötäröllä tai reisissä. Missiksi hän on isokokoinen (nykyään), mutta naisena sopusuhtainen (ei siis mikään omenavartalo tms). Minua hämmästyttää miten innokkaita monet täällä ovat haukkumaan läskiksi. Realismia hei! Tietysti jos on itse tiukka ja lihaksikas...

milkboy sanoi:
Offtopic: Mun mielestä varsinkin persoonallisuus vaikuttaa helkkaristi siihen miten ihmistä kattoo..perus naapurintyttö ja kiva luonne niin silloin se näyttääkin kauniimmalta ja tietenkin toisinpäin..
:)

Kristan kilot ei niin paljon kiinnosta että kantaa ottasin, mutta tuo milkboyn kommentti oli silkkaa asiaa :thumbs:

Smart sanoi:
Hei, porkkis! Haluatko seinälle?

Tähän yhteyteen sopii taas vanha klisee. Makuasioista ei voi kiistellä! ;)

Pakko kyllä myöntää, että six pack naisella on kyllä melkein sexyintä mitä meikäläinen tietää;-) ...ja työmäärän sen taustalla tietäen se on lisäksi kunnioitettavaa :worship:

Metri sanoi:
Onko juuri tämän trendin syytä se, miltä nykyajan yläasteikäiset tytöt näyttävät? Esimerkki: ei yhtään lihavan näköinen tyttö, käy tietääkseni kävelyillä suht. usein, yllään on ne puolipeppuun jäävät farkut, joiden yläpuolelta suorastaan tursuu löysää. Kun tyttelillä on vieläpä navan lähes paljaaksi jättävä pusero, löysät näkyvät erittäin selvästi. Pahaa tekee katsella. Tältä näyttävät useimmat koululaiset. Poikkeuksena yksi hiihtoa harrastava tyttö, jolla toki myös puolipeppuhousut ja lyhyt pusero, mutta hänellä on käsivarsissakin timmiä lihasta eikä housuista tursu mitään.

Sitten oma lukunsa ovat langanlaihat tytöt, jotka eivät taida syödä muuta kuin näkkäriä ilman voita, vettä päälle, mutta ovat karkin suurkuluttajia. Näiltäkin tursuaa jotain sieltä housunkauluksesta, mutta tytöt arvelevat olevansa seksikkään ja hoikan näköisiä.

Jep, yläasteikäisten ja lukiolaisten rasvoittuminen on ns. räjähtänyt käsiin parin viime vuoden aikana. Tyttöjen kohdalla tuo näkyy erityisen selvästi nykyisen muodin takia.

Yläasteelle tullessaan oppilaat ovat (niitä lapsuudesta saakka lihavia lukuunottamatta) vielä suhteellisen hoikkia, tai sanotaanko normaalivartaloisia. Matkalla yläasteelta lukioon kehoon tarttuu silmämääräisesti arvioiden n. 10 kiloa rasvaa, joillain enemmänkin.

Nation of fatties...

Kaukana on nämä missit meikäläisenkin naisihanteesta. Ja ne saatanan finnwearin uimapuvut vielä viimeistelee kokonaisuuden... :urjo:

Ja Metri puhui enemmän kun asiaa näistä tämänpäivän teinitytöistä, suorastaan järkyttävää katseltavaa suurin osa.

Miksu32 sanoi:
Pakko kyllä myöntää, että six pack naisella on kyllä melkein sexyintä mitä meikäläinen tietää;-) ...ja työmäärän sen taustalla tietäen se on lisäksi kunnioitettavaa :worship:

Juu ja se on kivaa kun tyttöystävällä on six-pack. :hyper: Vaikee pitää näppejään siitä erossa. :D

Tästä threadistä muuten, niin olin ajatellut kommentoida tota kauneusihannetta yms. hömppää, mutta nyt kun joku keksi postata tänne kuviakin tuosta Kristasta, niin mun mielestä se on kyllä läski. Hoikka se ei todellakaan ole, vaan ihan suoraan sanottuna aika ihrava. Jos tollasena paskakuntoisen puolimursun näköisenä missikisoihin menee, niin lehdistö saa mun puolesta haukkua sitä minkä kerkiää. Oma moka. :)

Mutta sitä täytyy kyllä kommentoida, että ei nää missit kyllä mun kauneusihanteita täytä mitenkään. Eli kyllä siihen kroppaan vähän lihaakin tarvittaisiin... Lisäksi tyttöjen tapa pysyä "ihannepainossaan" on kyllä niin kaukan kaikesta terveellisyydestä. Koulussa oli näitä tyttöjä, jotka safkas ruoaksi jotain piltin päärynäsosetta... Sitten koulun päätteeksi menivät kauppaan ostamaan munkin puoliksi, jonka jälkeen sitten juoksemaan ne kalorit pois... hienoa. Näin siis lukiossa ja yläasteella veikkaisin järjen olevan vieläkin kauempana siinä toiminnassa, jos se siis vain on mahdollista...

Teinitytöillä tosiaan on standardina torso jostain norpan ja betoniporsaan väliltä. Jos ne vielä turpoaa niin loppuu kielikuvat kesken.

Ja sitten toisessa topikissa väitetään, että nykyajan teinitytöt osaa kyllä pukeutua vanhan näköisesti ja niitä on vaikea erottaa täysi-ikäisestä... Eli olisko joukkoyleistystä taas?

Gillyanne sanoi:

Et olisi paremmin voinut todeta. Minun silmaan missit ovat aivan liian tikkuja.
Ja semmoset muhkummat tytot saa kylla minun hormoonit hyrraamaan. ;)

On tuo Krista vähän pyöreä noiden muiden missien rinnalla. Muuten aika keskikokoinen nainen. Nuo missien nykymuodot on pelottavat, pitäähän nyt naisella edes vähän olla tarttumapintaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom