Miss Universum kilpailijat - 06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan nätti mekko, mutta... Suomen kansallispuku? :rolleyes:

FI.jpg

Australia :kuola:

ei noi missit paljon bulkkaile. suomi-missin painoindeksi on joku 20 ja se on varmaan läskein tuolla. :)

Noi on kyl nii. . . . . "wannabee ei perus mutta perus kuitenkin". . .
Musta on maailmassa niin paljon kauniimpia naisia. esim: Adriana Lima
adriana-lima-nice_breasts.jpg

tai:
Lindsay Lohan
Lindsay_Lohan_-_promo_2004_-_lg.6765111.jpg

... et en oikee tajuu ton kisan ideaa. Kylhän noi on tosi kisuja, mut on niitä niin halvetisti ihan kaduillakin... (noi nyt ei oo kaduilla mitä mä postasin)

Noi on kyl nii. . . . . "wannabee ei perus mutta perus kuitenkin". . .
Musta on maailmassa niin paljon kauniimpia naisia. esim: Adriana Lima
adriana-lima-nice_breasts.jpg

tai:
Lindsay Lohan
Lindsay_Lohan_-_promo_2004_-_lg.6765111.jpg

... et en oikee tajuu ton kisan ideaa. Kylhän noi on tosi kisuja, mut on niitä niin halvetisti ihan kaduillakin... (noi nyt ei oo kaduilla mitä mä postasin)

Jaa.. eikö nuo missitkin näyttäisi ihan samalta tai paremmilta, jos työntäisivät siveellisen tekohymyn sinne minne aurinko ei paista, vetäisivät tissit paljaaksi ja harjoittelisivat eroottista kutsuvaa katsetta? ;)

Mulle pisti heti silmään Miss Bahamas. Ihanan pirtsakan oloinen

BS.jpg

heh tämä kansallisasu on ainakin värikäs..

BS.jpg

mitä sitten vaikka on kaduilla? mitä tekemistä sillä on noiden tyttöjen kauneuskilpailemisen kanssa? kyllä ne kadun tytötkin ois vapaasti saaneet osallistua missikisoihin. ja toi lindsay lohan näyttää kohtalaisen tavalliselta tytteliltä. toki ihan kivan näköinen. ei kuitenkaan nyt mikään miss universe. :)

Kyllä Ninni on ykkönen.... :kuola:

Niin ja tuossa kansallispuku kierroksellahan saa olla myös jokin fantasia-asu, kansallisasu ei ole siis pakollinen. (kuulemma..):)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom