Miss Universum kilpailijat - 06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä se on vaan niin, että kauneimmat naiset on tummia. Ei ole Suomella oikein mitään mahdollisuuksia.

Totta. ;)

Edit:
Solid Necro sanoi:
On Suomella mahdollisuuksia!! TÄSSÄ! Totuuden säilä, Ilta-Sanomat, raportoi notta itse Donald Trump on ihastunut Ninniimme. Ehkä se ostaa sen kisan + tuomarit + muut maat.
Oho! :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On Suomella mahdollisuuksia!! TÄSSÄ! Totuuden säilä, Ilta-Sanomat, raportoi notta itse Donald Trump on ihastunut Ninniimme. Ehkä se ostaa sen kisan + tuomarit + muut maat.

Suomen edustajalla on muodot kohdillaan! Löytyy vähän tissiä ja perää. Turhan moni noista kilpailijoista on tuollaisia langanlaihoja vinkuheiniä :(

Espania, brasilia ja Australiakin on aika vetävän näköinen.... Mutehkä toi Brasilia tai Espanja on niitä ykkössuosikkejani. Pehmeät kasvot, kaunis iho, kivat huulet... ou jeah.:haart:

joopajoo, Donald heitteli random kohteliaisuuksia ja kätteli jokaista missiä ja sitten iltasanomat uutisoi tuolla tavalla. ei ninnillä taida olla mahdollisuuksia. vedonlyönnissäkin ninnillä on kai aika korkea kerroin.

joopajoo, Donald heitteli random kohteliaisuuksia ja kätteli jokaista missiä ja sitten iltasanomat uutisoi tuolla tavalla. ei ninnillä taida olla mahdollisuuksia. vedonlyönnissäkin ninnillä on kai aika korkea kerroin.
Heitinkin tuon postauksen lähinnä kieli poskella. Tuo on aina niin hauskaa/surullista kun heti hehkutetaan suomalaisten saadessa vähänkin huomiota, esim. Conan-hysteria. Mutta enpä usko minäkään että olisi mitään mahdollisuuksia, ei vaikka kättelisi Donaldia jostain muualta.

candalbania.JPG

Angelina Jolie ?

Ihan naaman perusteella Israel on kyllä hyvä

Australia, Domikaaninen tasavalta, brasilia, kypros, ranska.filippiinit, puerto ricamyös ihan hyviä

Jamaican tyttö ei osaa edes meikata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom