Miss Suomi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu

Meah

VIP
Ikä
35
Taas on aika kruunata Suomen kaunein nainen. Tiedäkö sitten löytyykö sitä tästä porukasta..:rolleyes:

10983.jpg

10988.jpg

10989.jpg

10990.jpg

10984.jpg

10992.jpg

10985.jpg

10986.jpg

10987.jpg

10991.jpg

Missikisojen taso laskee entisestään. :down: Ei ole Universeihin menemistä kellään noista..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä helvettiä. Mistä tuon näköiset ihmiset saavat ajatuksen lähteä kauneuskilpailuihin? Kyllähän noista varmasti vähiten ruma löydetään mutta en puhuis siltikään enää mistään kauneuskilpailusta.

Edit: okei onhan siellä yksi ihan siedettäväkin.

Ei noi mun mielestä oo mitään erityisen kauniita, tollasia on baarit ja klubit täynnä :D tosin muutama ihan nätti, ja mullakin on jo aavistus siitä kuka vie koko kisan.

Kuvat on otettu ainakin sellaisessa valaistuksessa, että tollaisen väkisinhymyn kera ei kukaan näytä kauniilta. Hampaatkin näyttää kaikilla ihan tummilta ja varjot luo kasvot oudon näköisiksi.

No eihän noista kukaan ruma ole, paskapuhetta tuollainen. Mutta ei mitään häikäiseviä kaunottaria kukaan, perusnättejä naapurinlikkoja.
Miss Suomi kisassa haetaan Suomen kauneinta naista, ei mitään ok:n näköisiä. Järkyttävää miten nuoret tytöt näyttää tolta. Muutamasta voisi luulla yli 30 vuotiaaksi. Kamalia silmäpusseja.

Itse katsoin pari päivää sitten ehdokkaat ja pakko sanoa että yllätys oli suuri. En ole kovinkaan valveutunut missikisojen seuraaja, mutta sen verran tiedän kyllä että tälläisillä valinnoilla ei maailmalla pärjää. Eniten hämmennyin hampaiden kunnosta sillä todella monella olisi oikomisen tarvetta. "Taviksen" hampaiksi ei sinänsä mitään ongelmaa, mutta käsittääkseni misseillä tulisi olla suorat ja valkoiset hampaat, tai ainakin hyvin lähelle. Nyt näin ei ole. Hieman kummeksutti myöskin tuo että yksi missi (Annika Fagerström) näyttää minua huomattavasti vanhemmalta, noin 35-vuotiaalta ryppyineen kaikkineen ja ikää on vain 22-vuotta...

:wtf:

Mun voittajakolmikko on:

Kilpailija nro 1. Elsi Suolanen
Kilpailija nro 3. Heli Kuhlberg
Kilpailija nro 6. Pauliina Markkola (Näyttää paljon Suvi Miinalalta...)

Kilpailija nro 9. Essi Pöysti voi myös pärjätä, hieman erikoinen ulkonäkö...

Kuvat on otettu ainakin sellaisessa valaistuksessa, että tollaisen väkisinhymyn kera ei kukaan näytä kauniilta. Hampaatkin näyttää kaikilla ihan tummilta ja varjot luo kasvot oudon näköisiksi.
Juu, katsoin noita bikinikuvia ja eihän ne ihan susirumia olleetkaan. Nuo ensimmäiset kuvat olivat vain aika järkkyjä.

Miss Suomi kisassa haetaan Suomen kauneinta naista, ei mitään ok:n näköisiä. Järkyttävää miten nuoret tytöt näyttää tolta. Muutamasta voisi luulla yli 30 vuotiaaksi. Kamalia silmäpusseja.
Ei ole kyllä missikisoilla mitään tekemistä Suomen kauneimpien naisten kanssa.

Aika naurettavia nää nykyiset missikisat:zzzz:. Jonkun varakkaan pitäs perustaa Suomen kaunein nainen kilpailu ja laittaa 1 miljoona pääpalkinnoksi, nähtäs löytyykö niitä kauniita naisia, näihin "naapurintyttöihin" verrattuna.

Kai minä nyt sen tiedän, mutta jos nämä täällä on ok-näköisiä, niin pitääkö se nyt sitten susirumaksi vääntää.

Ihan normaaleilta nuorilta naisilta nuo minun silmään näyttää, vähän turhan paljon meikkii ja paska kuvaaja ollut. Mutta en kyllä odota mitään erityistä menestystä keltään näistä likoista kansainvälisissä kisoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom