Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
RRKalle sanoi:
m.38 n.18 38-v rappari ja 18-v aerobic-ohjaajatyttö! goddamn
Tää jätkä on mun sankarini.

Paits että hetkinen, komento takas: 38 vee räppäri? Mitvit 38 vee äijä tekee räppärinä?!?! Sehän on jo melkein yli-ikäinen jopa rokkariksi.

Sano sille että siirtyy tuottajaksi.
"Ja käsitinksmä nyt oikein että sä Riikka-Piia haluut laulajaks? Aikukiva. Tässä on mun käyntikortti, tuu käymään studiolla joku päivä niin tutustutaan sun lahjoihin."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Belmondo sanoi:
Tää jätkä on mun sankarini.

Paits että hetkinen, komento takas: 38 vee räppäri? Mitvit 38 vee äijä tekee räppärinä?!?! Sehän on jo melkein yli-ikäinen jopa rokkariksi.

:lol2: :lol2: Tai sit se on raksalla töissä ja rappaa.

JWO sanoi:
Jep! :rolleyes:

Menehän kattomaan K-18 baariin ja vertaa kummat käyttäytyvät fiksummin..naiset vai miehet. Tämän vuoksi monet baarit pitävätkin epävirallista ikäraja systeemiä, eli jätkät 22vuotta likat 18v.

Itse en ikinä kaveri piiriini ottaisi 18 vuotiasta jätkää...aivan kakaroita musta. Muijat on IHAN eri asia.

Mikäs hiton mittari toi baari oikein on, kännissä olevia nyt ei voi oikein ottaa tutkimustulokseen mukaan. Kyllä noista 18v muijista suurin osa on aika pissiksiä, mutta kuten sanoin niin poikkeuksiakin löytyy.

Anonymous sanoi:
Mikäs hiton mittari toi baari oikein on, kännissä olevia nyt ei voi oikein ottaa tutkimustulokseen mukaan. Kyllä noista 18v muijista suurin osa on aika pissiksiä, mutta kuten sanoin niin poikkeuksiakin löytyy.
Mitä sitten voi pitää mittarina jos ei käyttäytymistä?

Muutenkin tytöt ovat määrätietoisempia ja itsenäisempiä ja muuttavat esimerkiksi kotoaankin jo pois yleensä 18 vuotiaana ja ottavat vastuuta omasta elämästään kun suurin osa 24 vuotiasta jätkistä asuu viellä himassa mutsin siivellä. Tytöt aikuistuvat 100% varmasti nopeammin kuin 90% jätkistä. Poikkeuksia kyllä löytyy.

JWO sanoi:

Muutenkin tytöt ovat määrätietoisempia ja itsenäisempiä ja muuttavat esimerkiksi kotoaankin jo pois yleensä 18 vuotiaana ja ottavat vastuuta omasta elämästään kun suurin osa 24 vuotiasta jätkistä asuu viellä himassa mutsin siivellä. Tytöt aikuistuvat 100% varmasti nopeammin kuin 90% jätkistä. Poikkeuksia kyllä löytyy.

Ei voi yleistää kyllä tuotakaan. Mitä minä olen huomannut, tytöistä tulee helpommin "pikkuaikuisia" jo 16v vanhana. Aikuisuudesta ei ole vielä tietoakaan muualla kuin omassa mielessään. Sitten nämä oikeasti aikuistuneet naureskelevat niille, kun ollaan jo niin aikuista ja tiedetään kaikesta kaikki. Kyllähän sitä itsekin oli 18v olevinaan aikuinen. Nyt, kun miettii 7v takaisia tapahtumia ja ajatuksia niin kyllä sitä aika kaukana oltiin aikuisesta. Samaa on sanoneet myös luokkalaiset/kaverit joiden sukupuoli on naaras.

Mutta kukin tyylillään ja yksilöitähän ihmiset ovat.

JWO sanoi:

Kaikki tutkimustulokset pitää tehdä tyhjiössä, NTP-olosuhteissa :D
No leikki leikkinä. Toi väite, että tytöt muuttaa aikasemmin kotoa pois, pitää kyllä paikkansa, mutta itse pidän kyllä sitä järjettömänä ratkaisuna useiden kohdalla. Ollaan sitten kaupan kassalla illat ja leikitään niin aikuista. Monella 18v tytöllä on vielä lapsellinen ja kehittymätön maailmankuva IMO.

Belmondo sanoi:
Sehän on jo melkein yli-ikäinen jopa rokkariksi.
2002group.jpg

Miss Suomi 2007 puoliaikashow.

tähän väliin sivuhuomio (ajoissa) aiheen vierestä >

uudella missillä on väitetty olevan jenkkakahvat. olen taipuvainen pitämään tätä ns. paskapuheena. sillähän on suomalaisille erittäin tavallinen tyyppivartalo eli ns. laatikkokroppa - selkä on kauttaaltaan yhtä levee niskasta perseseen eikä uumasta tietoakaan. tukkisakset käteen ja metsätöihin :whip:

E. siltä varalta ettei joku jummartanut niin ongelma ei mielestäni ole niinkään jenkkakahvat vaan se että hän on syntynyt vääränmallisella kropalla varustettuna. :joulu2:

Onhan tuttavapiirissäkin yksi tapaus, jossa 17 vuotias tytteli alkoi seurustelemaan yli kolmikymppisen kanssa. Noh taitavat vieläkin olla yhdessä (5-7v ?), mutta nainen käy väliolä vieraissa. Artisti maksaa. :rolleyes:

Mä aikuistuin liian nuorena, jo 19 vuotiaana oli ihan liikaa vastuuta. Ny eletään komenkympinkriisiä ja menetettyä nuoruutta. :hyper:

VelttoV sanoi:
Mä aikuistuin liian nuorena, jo 19 vuotiaana oli ihan liikaa vastuuta. Ny eletään komenkympinkriisiä ja menetettyä nuoruutta. :hyper:

:offtopic: ... Mutta VelttoV kuule hei, ihan hyvää se vaan tekee..... :rolleyes: ;)

Sori lisää :offtopic: , mutta mä en tajua tota "kypsä ikäisekseen" -juttua. Onko kenestäkään koskaan sanottu että on ihan ikäisensä oloinen (siis henkilön itsensä läsnäollessa ainakaan)? Ja minkä helvetin takia pitää mainostaa olevansa kypsä ikäisekseen? Saman kun aina sanotaan että joku on maailmankuulu. Jos on maailmankuulu, sitä ei tarvitse erikseen sanoa.

Itse olen omasta mielestä nyt aika samanlainen kuin 19-vuotiaana (henkisesti), ison osan mielestä oon varmaan ihan spede ja jotkut taas pitää muumiona. Siteeraan rokkikukkoja:

Talviunta, talviunta
Miksi annoit laulut, joita kukaan koskaan ei voi ymmärtää?
Mitataanko kypsyyttä näin? Ei! Ei!
Kypsyyttä ei mitata näin

Perkele ihan sama minkä ketjun avaa niin jotain ihme kukkeliskuuta siellä on sen topicin sijasta.

Ikä hämää. 16v teinipissixet on ihan penskoja mun seurassa, koska niiden ei tarvi esittää muuta. 16v sällien seurassa ne on niitä håttei naisii. (siis joudun vahtimaan ettei veljen kaverit kaada taloo, eli leikkimään sitä auktoriteettia)

Se, että jättää sanomatta jotain typerää ei vanhenna ketään. Itekki oon aika äimistyny ku ajattelen jotain 3-2v takaisia ajatuksia. Ajatukset oli jotain mopo-sali-mopo-naaras-mopo-kalja. Pikkuvanhan esittäminen on äärimmäisen helppoa, muttei se kenenkään henkistä ikää oikeasti nosta. Jauhan määki täällä offtopiccia jatkuvasti ja en silti oo entistä tyhmempi. Häläömömömömö äbläwäblä!!

Ninjaedit: :david: unohtu

Ultimecia sanoi:
Sori lisää :offtopic: , mutta mä en tajua tota "kypsä ikäisekseen" -juttua.
Se on defenssi. Jos heppu alkaa seurustella selkeästi nuoremman tytsyn kanssa, tulee lähipiirille helposti kaikenlaisia "jaahas, menetettyä nuoruutta etsimässä"-kommentteja yms. juttua, millä viitataan siihen, että ko. vanhempi henkilö ei voi tuntea minkäänlaista sielujen sympatiaa siinä määrin nuorempaa kohtaan. Kertomalla kumppanin olevan kypsä ikäisekseen tätä ympäristön reaktiota voi lieventää aika näpsästi.

Minun eukkoni on kypsä ikäisekseen, muuten mä en todnäk tulis sen kanssa toimeen. Mun mielestä tämä kypsyysjuttu on jokseenkin poikkeuksetta ihan positiivinen ilmaus.

JWO sanoi:
Tytöt aikuistuvat 100% varmasti nopeammin kuin 90% jätkistä.
Nyt ei aukene täällä.

Joo tytöille tulee valtava tarve 'omaan elämään', tiedetään. Onko siinä mitään järkeä? Pojillahan kotoa muutto viivästyy vuoden jo pelkästään armeijan takia. Jos sun 24v kaverit asuu himassa mutsin siivellä, en ihmettele enää mitään tässä threadissa esitettyä.

Miksi naiset pääsevät nuorempana baariin? Koska äijät haluaa panna nuoria naisia. Nuoret naiset baarissa vetää sinne kaikki äijätkin ja raha virtaa kassaan.

Naiset osaa kyllä olla pikkuaikuisia. Ollaan kaupan kassalla illat, että voidaan ostaa ihanii vaatteita ja meikkejä :rolleyes: ja leikkiä kotia siinä pikkuyksiössä. Voi kun kivaa. Ja sit on kiva olla joku vanhempi boyfrendi jolla on Bemari ja sillä ajellaan sitten kaupungilla pillurallia ja näyttäydytään muille teineille. Siinä sitä aikuisuutta.

Tosta poikien ja tyttöjen kypsyydestä sen verran, että kyllä se varmaan totta on, että tytöt kypsyy niinku ennemmin. Kyllähän sitä itsekin mieluummin panee 16-v. tyttöä kuin 16-v. poikaa.

(...jahas äijät, se on perjantai... ei muuta kun porukalla limudiskoon illalla...)

reino sanoi:
Tosta poikien ja tyttöjen kypsyydestä sen verran, että kyllä se varmaan totta on, että tytöt kypsyy niinku ennemmin. Kyllähän sitä itsekin mieluummin panee 16-v. tyttöä kuin 16-v. poikaa.

Hyvä pointti :kuvia:

timberjack sanoi:
En tiiä mutta väärä missi voitti kisat :urjo:

Äläs vedä off-topiccia. Täällä puhutaan naisten ja miesten kypsymisen erilaisuudesta ja alaikäisistä vosuista ja niiden pano-ominaisuuksista.

Näkeehän sen jo otsikostakin Miss Suomi 2006-finalistit

;)

Eleonoora sanoi:
Ja se muuten on totta, että tytöt ovat lähes poikkeuksetta ikäisiään poikia kehityksessä edellä! ;)

Aika ärsyttävää yleistystä. Esimerkiks munkin exä on nyt 24v. Eikä sekään ollu oman ikäisiään jäljessä. Kuitenkin samalla aaltopituudella oltiin. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom