Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
ZweCCo sanoi:
Aika ärsyttävää yleistystä. Esimerkiks munkin exä on nyt 24v. Eikä sekään ollu oman ikäisiään jäljessä. Kuitenkin samalla aaltopituudella oltiin. :rolleyes:

Sä olitki sen narttu. Tuu sitte puhumaan ku toivut aivopesusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tosta henkisestä iästä on puhuttu, mutta 99,9 % alle 18v muijista asuu vielä himassa ja hieman pienempi prossa käy vetämässä ne joka viikottaiset pe-la kännit ja se ei ainakaan meikäläiselle kävis. Kun noin meinaa tapahtua vielä siinä 20v iässäkin muijilla..

Sportman81 sanoi:
Kyllähän tosta henkisestä iästä on puhuttu, mutta 99,9 % alle 18v muijista asuu vielä himassa ja hieman pienempi prossa käy vetämässä ne joka viikottaiset pe-la kännit ja se ei ainakaan meikäläiselle kävis. Kun noin meinaa tapahtua vielä siinä 20v iässäkin muijilla..

Siis olenko mä tosiaan kuulunuut noin pieneen vähemmistöön???
0,1. :eek: Mä en nimittäin asunut 18-vuotiaana enää kotona, enkä ottanu viikottaisia pe-la kännejä (tietysti joskus harvoin, mut niinhän me kaikki).
Ilmankos mulla olikin sillon 18-vuotiaana tooosi aikuinen olo. :lol2:

En tiedä yleistänkö liikaa, mutta tuskin kukaan on 18-vuotiaana aikuinen. Tietysti osa joutuu ottamaan suurtakin vastuuta sen ikäisenä, mutta silti. Onko edes kaxvitoset aikuisia? :rolleyes: Kuka on aikuinen? Itselläni on ainakin sellainen olo, että musta tulee aina välillä(?) esiin pikkuinen kakara.. :D

Eleonoora sanoi:
En tiedä yleistänkö liikaa, mutta tuskin kukaan on 18-vuotiaana aikuinen. Tietysti osa joutuu ottamaan suurtakin vastuuta sen ikäisenä, mutta silti. Onko edes kaxvitoset aikuisia? :rolleyes: Kuka on aikuinen? Itselläni on ainakin sellainen olo, että musta tulee aina välillä(?) esiin pikkuinen kakara.. :D
Aivan:D ...itse muutin pois kotoa Tampereelta opiskelemaan Hesaan 21-vuotiaana...siinä oli vähän pakko "aikuistua", mutta silti en tunne itseäni vieläkään aina aikuiseksi...no joo, ehkä duunissa on vähän pakko...;) Heh hieman on tämäkin thread mennyt :offtopic:

Tytteli sanoi:
Aivan:D ...itse muutin pois kotoa Tampereelta opiskelemaan Hesaan 21-vuotiaana...siinä oli vähän pakko "aikuistua", mutta silti en tunne itseäni vieläkään aina aikuiseksi...no joo, ehkä duunissa on vähän pakko...;)

Tuopa just. Kyllä munkin on sillon pakko olla mahdollisimman aikuinen, kun muksujen kans olen, mut joskus kyllä tuntuu, että olen about 10-vuotias. :D

Tytteli sanoi:
Heh hieman on tämäkin thread mennyt :offtopic:

Heh.. Hieman on minusta hiukan liian vaisu ilmaisu.:D Näin paha offtopic jossain toisessa threadissa olis ollut vallan kauhea juttu. :jahas:

ZweCCo sanoi:
Hyväpä sunkin on puhua mitään tosta kun et tiedä asiasta mitään. :zzzz:

RAUHOTU HYVÄ IHIME ÄLÄ MESOO!!

joku 25v ja 30v ei nyt tuntus missään, vaikka toinen oiski hetkellisesti 10v, koska kumpikin on kutakuinkin "aikuisia". Mutta ei 17-16v (no eikä ees 18v) maailmankuvaan kuulu vielä aikuinen elämä. Vaikka ois se oma kelan maksama yksiö jossain, niin aika pitkälle siellä vielä leikitään kotia :david:

Eikä sitä henkistä ikää millään viivottimella voi mitata. Useesti ensivaikutelma pettää ;)

Måpå sanoi:
Mutta ei 17-16v (no eikä ees 18v) maailmankuvaan kuulu vielä aikuinen elämä.
Mun mielestä 18-vuotiaan maailmankuva on lapsen siitä(kin) syystä, että vaikka lain mukaan onkin "täysi-ikäinen" niin kokemusta ei ole vielä muusta kuin lapsena olosta. Koko takana oleva elämä on vielä lapsuutta, ei ole vielä elämänkokemusta josta ammentaa sitä viisautta. 18-vuotias ei voi vielä miettiä että "silloin 5 vuotta sitten kun tein näin ja näin..." Tai siis voi mutta 13-vuotiaan kokemukset eivät paljoa auta niitä aikuisten asioita setviessä. Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan? Siis että sitten vasta voi kutsua itseään edes kutakuinkin aikuiseksi kun on sitä aikuisen elämää viettänyt muutaman vuoden, eikä vasta puoli vuotta sitten muuttanut pois äidin helmoista.

Ja kunhan tulee vanhemmaksi, silloin vasta tajuaakin katkeran totuuden: se "aikuisuus" jota silloin kakarana odotti, ei tulekaan ikinä:eek: Pakko on vain myöntää että joissakin asioissa sitä tulee olemaan ikuisesti pihalla, ts. tulee vastaan tämä "mitä enemmän tiedän, sen vähemmän tiedän" -ilmiö...

Olen ihmetellyt,että missä viipyy viestit tyyliin olen pannut missiehdokas numeroa sitä ja sitä..niin minä en ole saanut keneltäkään jos sitä epäilee.

Mä en ainakaan edes haaveile aikuisuudesta. En ole asunut äidin kanssa 14-v:stä eteenpäin ja yksin 9-luokan jälkeen muutettuani en ole muutuunut paljoakaan. Ihan yhtä kakara sitä on vieläkin, lihaa on vain enemmän.

"Kasva isoksi, älä aikuiseksi" siinä hyvä motto.

dale77 sanoi:
Olen ihmetellyt,että missä viipyy viestit tyyliin olen pannut missiehdokas numeroa sitä ja sitä..niin minä en ole saanut keneltäkään jos sitä epäilee.

Eikös tässä just ole ollut viestejä, että pakkiksen suurimmat ja komeimmat(c), eivät kelpuuta tuollaisia edes panoon: "en panisi vaikka maksettaisiin". Silti uskallan väittää, jos tuollainen missiehdokas tulisi baarissa ehdottelemaan jotain näille uroille olisi tulos 90% tämä: :arvi:

Entäs ne 10%? Ne o pers-tikkamestareita,

Ps. Itsekään en ole pannut, minä olen ukkoutunut perhe-elämään jo aikoja sitten, vaikka nuori olenkin vielä.

;)

dale77 sanoi:
Olen ihmetellyt,että missä viipyy viestit tyyliin olen pannut missiehdokas numeroa sitä ja sitä..niin minä en ole saanut keneltäkään näistä missiehdokkaista jos sitä epäilee.
Täsmensinkö oikein vai väännänkö moraa haavassa?

Todellakin missä paljastukset viipyy? Kansa janoaa tällaista törkyä. Jokuhan melkein jo paljasti suhteensa johonkin noista kandidaateista, mutta jättikin sitten teaseriksi... Nyt ulos kaapista kaikki missinnussijat! Millasta oli? Tuliko se? Monestikin??? Senkin Eläin!!

(Huom. Erityisesti Teinimissinnussijat..)
(Ja jos olet tota kolmoskuvan teinipampulaa siittänyt tarjoan kossun kun kerrot yksityiskohtia..)

Ultimecia sanoi:
Sori lisää :offtopic: , mutta mä en tajua tota "kypsä ikäisekseen" -juttua. Onko kenestäkään koskaan sanottu että on ihan ikäisensä oloinen (siis henkilön itsensä läsnäollessa ainakaan)? Ja minkä helvetin takia pitää mainostaa olevansa kypsä ikäisekseen? Saman kun aina sanotaan että joku on maailmankuulu. Jos on maailmankuulu, sitä ei tarvitse erikseen sanoa.

Musta on kyllä sanottu, että olen ikäistäni vanhemman oloinen...:nolo:.
Ja muutaman kerran vielä!
:eek:

dale77 sanoi:
Mutta eikös nää ole ne kisat, joihin ei oteta kuin luomu neitsyitä, jotka Eino M. tarkistaa...

Ultimecia sanoi:
Sori lisää :offtopic: , mutta mä en tajua tota "kypsä ikäisekseen" -juttua. Onko kenestäkään koskaan sanottu että on ihan ikäisensä oloinen (siis henkilön itsensä läsnäollessa ainakaan)? Ja minkä helvetin takia pitää mainostaa olevansa kypsä ikäisekseen?

Minä saan aina välistä kuulla olevani muuten vaan ihan kypsä :hyper: .

:jahas:

En mää ainakaa väitä olevani erityisen kypsä ikäiseksini :O Tyhmä pikemminki.

RRkalle. Tuo ei oo välttämättä hirveen positiivista kehitystä, että olet henkisesti 15v, mutta 125kg :jahas:

Muutenki pöljää väittää vaikka, että olen henkiseltä iältäni sinua 3v vanhempi. MPFH! Koska olen 18v poika, niin olen henkiseltä iältä 15v tyttö. En usko saatana :david:

Belmondo sanoi:
Täsmensinkö oikein vai väännänkö moraa haavassa?

Todellakin missä paljastukset viipyy? Kansa janoaa tällaista törkyä. Jokuhan melkein jo paljasti suhteensa johonkin noista kandidaateista, mutta jättikin sitten teaseriksi... Nyt ulos kaapista kaikki missinnussijat! Millasta oli? Tuliko se? Monestikin??? Senkin Eläin!!

(Huom. Erityisesti Teinimissinnussijat..)
(Ja jos olet tota kolmoskuvan teinipampulaa siittänyt tarjoan kossun kun kerrot yksityiskohtia..)
täsmensit juuri oikein,ei mulla ole mitään peliä noitten naisten kanssa ollut.

Pohjoisvirta sanoi:
Musta on kyllä sanottu, että olen ikäistäni vanhemman oloinen...:nolo:.
Ja muutaman kerran vielä!
:eek:

Ihan rauhaa vaan, tarkotin siis sitä jos ITSE pitää mainostaa toisille että "olen ikäistäni kypsempi". Minkäs sille mahtaa mitä muut on mieltä (paitsi käyttäytymällä tahallaan luontoaan vastaan).

Rowena sanoi:
Koko takana oleva elämä on vielä lapsuutta, ei ole vielä elämänkokemusta josta ammentaa sitä viisautta. 18-vuotias ei voi vielä miettiä että "silloin 5 vuotta sitten kun tein näin ja näin..." Tai siis voi mutta 13-vuotiaan kokemukset eivät paljoa auta niitä aikuisten asioita setviessä.

Mun mielestä voi kohtuullisen aikuinenkin olla jo 18 vuotiaana. Riippuu vähän missä seurassa liikkuu. Esimerkiks minä en oman ikäisten kanssa ole tekemisissä oikeestaan missään muualla kun koulussa ja salilla. Kaikessa muussa oonkin sitten joidenkin >25v porukan mukana. Ehkä siinä tarttuu omaankin koukkuun jotain elämän viisauksia kun paljon on keski-ikäisten ihmisten mukana. Monelta heistä kaiken lisäks olen kuullut siitä että vaikutan paljon vanhemmalta mitä olen (henkisesti).

ZweCCo sanoi:
Mun mielestä voi kohtuullisen aikuinenkin olla jo 18 vuotiaana. Riippuu vähän missä seurassa liikkuu. Esimerkiks minä en oman ikäisten kanssa ole tekemisissä oikeestaan missään muualla kun koulussa ja salilla. Kaikessa muussa oonkin sitten joidenkin >25v porukan mukana. Ehkä siinä tarttuu omaankin koukkuun jotain elämän viisauksia kun paljon on keski-ikäisten ihmisten mukana. Monelta heistä kaiken lisäks olen kuullut siitä että vaikutan paljon vanhemmalta mitä olen (henkisesti).
Yli 25-vuotiaat on keski-ikäisiä?:D Täytyykin kolmenkympinkriisin lisäksi ilmeisesti alkaa kärsiä jo keski-iän kriisistäkin... No ei kai, tuskinpa aivan noin tarkoitit;)

No joo, asiaan. En tarkoittanut tosiaan sitä, etteikö 18-vuotiaskin voisi jo tajuta "jostain jotain", henkilökohtaisia kypsyyseroja on toki. Eli piis vaan, palstan nuoriso! Mutta siis, kuten jo kirjoitinkin, se nyt vaan on fakta että tuossa iässä ei ole vielä vaan kertakaikkiaan voinut ehtiä niin kovin paljoa kokea. Eli sitä pohjaa, jonka perusteella ihminen osaa selvitä eteen tulevista ongelmista, ei ole vielä rakennettu. Se kertyy vasta sitten vuosien kuluessa. Eli "teoreettisesti" voi olla hyvinkin kypsä, mutta käytännön kokemus uupuu. Kantapään kautta se vaan on ikävä kyllä asiat opittava elämässä, kunkin omakohtaisesti! Nuorena tätä pään seinäänlyömisvaihetta ei ole vielä käyty läpi, jolloin on helppoa luulla tietävänsä kaikesta kaiken. (Niin mäkin luulin 18-vuotiaana.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom