Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
rocky6 sanoi:
Minusta tuo tuorein missin oikein ihku. Oikeastaan olen pitänyt kaikista muista paitsi Odusogasta :(

Täytin offtopic, mutta nyt alkoi kiinnostaa jwo:n ja meahin tässä topicissa jauhettu jumalainen ulkonäkö. missä kuvia? minulla oli kerran oikein nuori nai..tyttöystävä, hyvin notkea oli hän. Piti Teräsbetoni-yhtyeestä.

Kuka se noista oli ?

bandi.gif

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
quiz sanoi:
turpa kii :) ihankun olisi jotenkin miehen itsensä päätettävissä kenen perään läähättää. itse varmasti tuollaisten tyttöjen perään läähätän nyt ja tulevaisuudessa. ja jos joku mies väittää, että ei kiinnosta, niin täytyy olla joku umpihomo tai jotain.

Jätetään tosiaan JWO pois keskustelusta, koska ei kenenkään yksityisasiat julkiseen keskusteluun kuulu.

Ja sinä saatana! (:)) Katsoa saa vaan ei koskea ;) Vanhempi mies + nuori tyttö on aika kurpa asetelma siinä mielessä, että poikkeuksetta se uros on niskan päällä eikä suhde oo tasavertainen.

Kyllä itselläki katse harhailee välillä 14v pikkulikkoihin, mutta puolustukseni sanon, että oon 18 :david:

Måpå sanoi:
Jätetään tosiaan JWO pois keskustelusta, koska ei kenenkään yksityisasiat julkiseen keskusteluun kuulu.

Ja sinä saatana! (:)) Katsoa saa vaan ei koskea ;) Vanhempi mies + nuori tyttö on aika kurpa asetelma siinä mielessä, että poikkeuksetta se uros on niskan päällä eikä suhde oo tasavertainen.

Kyllä itselläki katse harhailee välillä 14v pikkulikkoihin, mutta puolustukseni sanon, että oon 18 :david:
kuka haluaa tasavertaista suhdetta? jos minulla olisi ikäiseni nainen, niin sitten se nainen nyt vasta olisikin niskan päällä. :) tyttöystävä täytti 17 pari kuukautta sitten. vanhempi mies ja nuori tyttö on ehkä paras asetelma. :)

quiz sanoi:
kuka haluaa tasavertaista suhdetta? :) jos minulla olisi ikäiseni nainen, niin sitten se nainen nyt vasta olisikin niskan päällä. :) tyttöystävä täytti 17 pari kuukautta sitten. vanhempi mies ja nuori tyttö on ehkä paras asetelma ainakin minun mielestä.

:thumbs: Niimpä! Meillä ainakin sujuu hyvin. :haart:

Phoh, mitäs te nyt täällä tappelette? Sehän on tunnettu tosiasia että "nainen" on kauneimmillaan 17 vuotiaana. Tosin kaikki eivät vain ole kovin kypsiä. Osa voi olla, eli äläs Meah suutu! ;)

Pikkuisen nuorempi nainen olis ihanteellinen, koska toinen tunnettu tosiasia on että naiset kehittyy teini-iässä jokusen vuoden ripeämmin, olis sitten kumpikin ollut "aikuisena" yhtä kauan ja suurempi todennäköisyys että kumpikin alkais kaivata sitä omakotitaloa, 1,5 lasta, farkku-autoa ja koiraa suunnilleen samoihin aikoihin.

Ja joo, harrastan rankkaa tilastollista yleistystä, enkä elä kuten saarnaan: Oma kultsi minua vuoden vanhempi mutta näyttää (ja joskus kuulostaakin :hyper: ) alle parikymppiseltä, ihan hyvä näin. Vaikka on hänkin kyllä nuoruuden kuvissaan vetävämpi kuin nykyään..:evil:

Uskaltaakohan sitä mennä kotiin näiden juttujen jälkeen jos hän sattuu lukemaan pakkista tänään..:eek:

Sepi80 sanoi:
Phoh, mitäs te nyt täällä tappelette? Sehän on tunnettu tosiasia että "nainen" on kauneimmillaan 17 vuotiaana. Tosin kaikki eivät vain ole kovin kypsiä. Osa voi olla, eli äläs Meah suutu! ;)

Pikkuisen nuorempi nainen olis ihanteellinen, koska toinen tunnettu tosiasia on että naiset kehittyy teini-iässä jokusen vuoden ripeämmin, olis sitten kumpikin ollut "aikuisena" yhtä kauan ja suurempi todennäköisyys että kumpikin alkais kaivata sitä omakotitaloa, 1,5 lasta, farkku-autoa ja koiraa suunnilleen samoihin aikoihin.

Ja joo, harrastan rankkaa tilastollista yleistystä, enkä elä kuten saarnaan: Oma kultsi minua vuoden vanhempi mutta näyttää (ja joskus kuulostaakin :hyper: ) alle parikymppiseltä, ihan hyvä näin. Vaikka on hänkin kyllä nuoruuden kuvissaan vetävämpi kuin nykyään..:evil:

Uskaltaakohan sitä mennä kotiin näiden juttujen jälkeen jos hän sattuu lukemaan pakkista tänään..:eek:
jaahas...No onneksi mä kuulemma näytän ikäistäni nuoremmalta...:D :wanha:

quiz sanoi:
kuka haluaa tasavertaista suhdetta? jos minulla olisi ikäiseni nainen, niin sitten se nainen nyt vasta olisikin niskan päällä. :) tyttöystävä täytti 17 pari kuukautta sitten. vanhempi mies ja nuori tyttö on ehkä paras asetelma. :)

No voi herran perse. Lähenki hommaan tästä naisen joka pääsee kohta yläasteelle.. hoido!
On ne muijat ihan yhtä taunoja ainaki tässä iässä. Tai sitte muuten vaan oon ikäistäni kypsempi :jahas:

Tytteli sanoi:
jaahas...No onneksi mä kuulemma näytän ikäistäni nuoremmalta...:D :wanha:
Joo sama täällä:D Mutta kyllähän näitä lukiessa alkaa vähän sellainen "vanha luuska"-olo hiipiä mieleen:lol2:

EDIT: Oon täysin samaa mieltä kuin Säde.

Teinimissit ovat kyllä aivan liian laihoja. Ei näytä terveeltä kropalta :(

Seurustelin 16-vuotiaana 23-vuotiaan kanssa. Nyt 21-vuotiaana olen sitä mieltä, että kyseinen mies ei tainnut ihan tajuta, minkä ikäisen kanssa on tekemisissä. Luulin olevani tuolloin tosi kypsä ikäisekseni (:rolleyes: ), mutta nyt vasta olen tajunnut, miten nuori ja tietämätön sitä vielä on nytkin, saati tuolloin. Aikuisen kroppa ja "henkinen anti", mikä tulee ulospäin (mukamas) kypsinä ajatuksina ei vielä kuitenkaan kerro kaikkea. En väitä, että isot ikäerot ja alaikäiset tytöt olisi huono juttu aina, mutta nämä aikuiset miehet voisi käyttää aikuisella järjellään (jos sitä on) enemmän harkintaa, mihin ryhtyy alaikäisten kanssa.

Måpå sanoi:
No voi herran perse. Lähenki hommaan tästä naisen joka pääsee kohta yläasteelle.. hoido!
On ne muijat ihan yhtä taunoja ainaki tässä iässä. Tai sitte muuten vaan oon ikäistäni kypsempi :jahas:

Anteeksi, pakko kirjoittaa, että 17 vuotias muija ja yläasteelle menevä tyttö on TÄYSIN eriasia. Kun ollaan 17, niin ollaan yleensä lukion/kauppiksen/amiksen 2 luokalla, menossa viimeselle. Kun taas mennään yläasteelle, ollaan yleensä 13 tai 14-vuotiaita. ;)
ja itse olit 18, minä 17? Miten voit perustella että sitten 17-vuotias tyttö on teinimpi kuin 18-vuotias poika? Oletko kuullut tällaista että pojat kehittyvät tyttöjä n.3 v jäljessä;)

quiz sanoi:

:eek: Ihme porukkaa. Kuka ei haluaisi tasavertaista suhdetta? Pelkäätkö sä oman ikäisiä mimmejä vai eikö ne huoli sua :D

Ehkä sellainen ihminen ei halua tasavertaista suhdetta, joka ei etsi vielä elämänkumppania, sitä "oikeaa". Jos mielessä on vaan hauskanpito eikä mikään sen vakavampi, niin paneehan sitä mitä kersaa tahansa. Liekkö maku muuttuu kun oma mieli alkaa halajamaan jälkikasvua. Kovin moni 17-vuotias likka tuskin suostuu penskoja pukkaamaan... paitsi jos ne on tosi in lööööv.

Vaan jokainen tyylillään, ei se muilta ole pois.

PS: Haluisin muuten joskus tavata sen 17-vuotiaan likan, joka on oikeasti ikäistään kehittyneempi. Tarkoittaako se sitä että sillä roikkuu tissit jo navassa vai mitä?

En kyllä minäkään purematta niele väitettä, että tytöt kehittyvät poikia nopeammin. Ehkä joissain tapauksissa näin on, mutta ei sitä nyt voida minään itsestään selvyytenä pitää.

Nimimerkillä:"odottaa toisenkin kiveksen laskeutumista".

Tässä tuttavapiirin kovimmat ikäerot:

Veli ja sen exä: m27v n16v 3 vuotta yhessä.

m.38 n.18 38-v rappari ja 18-v aerobic-ohjaajatyttö! goddamn
n.18 m40 näillä lapsi oli tulossa tuolloin, siitä 2 v. en tiedä miten nykyään.

Aika rankkoja ikäeroja, mutta useimmiten noista miespuoliset on aika nuoria henkiseltä iältään, en tarkoita että tyhmiä tai muuta, mutta eivät halaja siis mitään kotia ja perhettä, ja ihan hyviä suhteita on.

Vitut iästä. Selvitelkööt moralistit vaikka mitä, antaa ihmisten olla onnellisia. Eri asia jos tyttöjä (täysi-ikäisiäkin) hyväksikäytetään, silloin kandee koittaa asiaan puuttua. Mutta niinhän se menee että tyhmyydestä sakotetaan, kyllä moni pikkulikkakin varmaan hyväksikäyttää sitä vanhempaa ukkoaan. Elämä on.

Meah sanoi:
Anteeksi, pakko kirjoittaa, että 17 vuotias muija ja yläasteelle menevä tyttö on TÄYSIN eriasia. Kun ollaan 17, niin ollaan yleensä lukion/kauppiksen/amiksen 2 luokalla, menossa viimeselle. Kun taas mennään yläasteelle, ollaan yleensä 13 tai 14-vuotiaita. ;)
ja itse olit 18, minä 17? Miten voit perustella että sitten 17-vuotias tyttö on teinimpi kuin 18-vuotias poika? Oletko kuullut tällaista että pojat kehittyvät tyttöjä n.3 v jäljessä;)

1. 12-13 vuotiaita ;)

2. En sanonutkaan niin.

3. Kaikkea ei kannata uskoa. Muutenki turha yleistys "olen henkiseltä iältäni sinua puoli vuotta vanhempi" :david: Kyllä se niin mennee että 25v on jos mies/nainen ja perhettä perustamassa. 17v on teini, joka suunnittelee vasta jatko-opiskelupaikkaa tai sitte menee töihin oppimaan. Kohta keskustelu kääntyy amis vs lukio ;) Nuori tyttö kuvittelee itsestään helposti enemmän kuin todellisuudessa onkaan. Säteen posti oli todella hyvä.

EDIT: Nuorelle tytölle saattaa käydä hullunkurisesti ku ollaan perustamassa perhettä vanhan äijän kanssa ja ite just muutetaan kotoa pois. Ei oikeen kokonaiskuvat kerkeä hahmottua

RRKalle sanoi:

m.38 n.18 38-v rappari ja 18-v aerobic-ohjaajatyttö! goddamn
n.18 m40 näillä lapsi oli tulossa tuolloin, siitä 2 v. en tiedä miten nykyään.

:worship: Hienoa. Ikäerot on turha juttu. Hölistään ihan liikaa turhasta. Pitäis antaa ihmisten olla onnellisia vaikka olisi kuinka paljon ikäeroa. Mut jos mies on rikas 60-vuotias ja kuolemansairas ja vaimo 20-vuotias, niin silloin menee jo vähän epäilyttäväksi. :rolleyes:

Ja se muuten on totta, että tytöt ovat lähes poikkeuksetta ikäisiään poikia kehityksessä edellä! ;)

En kyllä tiedä, että miten tämäkin missikeskusteluun liittyy, mutta olkoot.

Anonymous sanoi:
En kyllä minäkään purematta niele väitettä, että tytöt kehittyvät poikia nopeammin. Ehkä joissain tapauksissa näin on, mutta ei sitä nyt voida minään itsestään selvyytenä pitää.

Nimimerkillä:"odottaa toisenkin kiveksen laskeutumista".

Jep! :rolleyes:

Menehän kattomaan K-18 baariin ja vertaa kummat käyttäytyvät fiksummin..naiset vai miehet. Tämän vuoksi monet baarit pitävätkin epävirallista ikäraja systeemiä, eli jätkät 22vuotta likat 18v.

Itse en ikinä kaveri piiriini ottaisi 18 vuotiasta jätkää...aivan kakaroita musta. Muijat on IHAN eri asia.

RRKalle sanoi:

MITÄH?! Onko veljes alkanut 24-vuotiaana seurustelemaan 13-vuotiaan tytön kanssa!!! :hyper: :hyper: :hyper:

Eleonoora sanoi:
En kyllä tiedä, että miten tämäkin missikeskusteluun liittyy, mutta olkoot.

Hahhah! En mä edes muistanut että tää on missitredi. Kohtalaisen kauas eksytty aiheesta. :D

Tintsu: Eikun ton ikäisinä ne alotti seurustelun. ja tässä tapauksessa naispuolinen oli ainakin yhtä kypsä ihmisenä koko ajan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom