Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hernekeppi sanoi:
edit: miten mää saan tuon urlin semmoseen kuntoon, että sitä voi klikata ja päästä sitte suoraan kattoon tuota kuvaa?

Paina sitä insert link kuvaketta siinä ylempänä ja liitä se osote siihen. Se maapallon kuva missä on joku härpäke oikeessa alakulmassa.

-edit- jooh... Olinpa selkeä.

Meah sanoi:
No tuo tyttö on kyllä kaunis! Ois osallistunu missikisoihi!! No ehkä ens vuonna sitten;)
Toivotaan, että osallistuu;) täytyy odottaa vielä pari vuotta, tyttö on 16...

Tytteli sanoi:
Toivotaan, että osallistuu;) täytyy odottaa vielä pari vuotta, tyttö on 16...

Hallelujah, 16?? :eek: Mä ajattelin että se olis 17 ja täyttämässä 18, näyttää kyll äpaljon vanhemmalta ikäisekseen! Toivotaan et osallistuis!;)

JWO sanoi:
Eiköhän toi oo viellä 25 vuotiaanakin mun makuun, ne on ne piirteet...piirteet. ;)

Saatana että oot jammu :david::whip: Kohta oot jo iha aikuinen miäs ja läähätät lasten perään phyi.

PS, meah:whip:

Repe_ sanoi:
Naamaltaan ihan kivan näkönen, mutta tuon jalat on kyllä jo liian tikut :urjo:

Siis jotakin rajaa..Tässä täytyy kyllä sanoa, että muija on lintsannu ruoka-ajoista ja lintsaa edelleen:lol2: Mut ku mä oon niin ihq!!

Onhan se kivaa kiusotella täällä lapsenpanijaksi, mutta ellei naiset liikuntaa harrasta, niin ne alkaa kyllä menettää jo vähän 20 ikävuoden jälkeen parhaan teränsä. Sinänsä harmi, kun taas sitä nuorempien juttuja kuunnellessa alkaa korvat vuotamaan verta. Ulkonäöltään ne on parhaimmillaan siinä 15-22 välillä yleensä, eli kun ovat hedelmällisimmillänkin. Poikkeuksena miltei 100% urheilevat naiset, he ovat yleensä parhaimmillaan vajaa 30-v.

En tiedä miten liittyi misseihin, mutta ei Jwo:lle kannata aukoa nuoresta muijastaan IMO. Epäilyttää tietenkin kaverin henkinen puoli jos pystyy seukkaamaan teinilikan kanssa. Siitä propsit, ite en pystyisi kyllä samassa huoneistossa olemaan 6 tuntia kauempaa. Ei millään pahalla Meah, voi olla tietty että olet muita ikäisiäsi kypsempi.

RRKalle sanoi:
Onhan se kivaa kiusotella täällä lapsenpanijaksi, mutta ellei naiset liikuntaa harrasta, niin ne alkaa kyllä menettää jo vähän 20 ikävuoden jälkeen parhaan teränsä. Sinänsä harmi, kun taas sitä nuorempien juttuja kuunnellessa alkaa korvat vuotamaan verta. Ulkonäöltään ne on parhaimmillaan siinä 15-22 välillä yleensä, eli kun ovat hedelmällisimmillänkin. Poikkeuksena miltei 100% urheilevat naiset, he ovat yleensä parhaimmillaan vajaa 30-v.

En tiedä miten liittyi misseihin, mutta ei Jwo:lle kannata aukoa nuoresta muijastaan IMO. Epäilyttää tietenkin kaverin henkinen puoli jos pystyy seukkaamaan teinilikan kanssa. Siitä propsit, ite en pystyisi kyllä samassa huoneistossa olemaan 6 tuntia kauempaa. Ei millään pahalla Meah, voi olla tietty että olet muita ikäisiäsi kypsempi.

Eiköhän toi ole aika henkilökohtaista kuka on kypsä ja kuka ei. itsekkin olen kyllä deitannut elämäni aikana monesti itseäni vanhempiakin naisia, ainoa selvä pesäero yleensä että hinku vakiintua on suurempi.

Entinen 24 vuotias tyttöystäväni oli mielestäni reilusti epäkypsempi kuin nykyinen joka ei ole viellä täyttänyt ihan 18 vuotta. Ainoa hetki jolloin nuori ikä tulee esiin, on pakkis sekä kun mimmi ottaa viinaa enemmän, niin sitten alkaa kyllä aika häröä läppää tulemaan välillä.

Jos tapaa sellaisen mimmin sattumalta joka kolahtaa kybällä kaikissa muissa asioissa paitsi on hiukan liian nuori, niin kyllä sitä kestää mielummin vähän aikaa kuunnella vittuilua kun tapailla jotain vanhempaa mimmiä jossa ei ole mitään sellaista asiaa mikä kiinnostaisi yli viikon. Ikä on musta täysin epäoleellinen seikka, se että tulee toimeen on paljon tärkeämpää, kunhan vain homma pysyy toki laillisena, ja enköhän mä mean kanssa pärjää viellä silloinkin kun ikää on viiskybää kiikarissa. :haart:

Hyvänä pointtina on syytä btw muistaa että esim missit on monet 18v. ja mea siis puolivuotta nuorempi. ei se puolivuotta nyt niin kunnian kysymys ole ettenkö sitä jaksaisi, jos kerran yleinen mielipide on se, että kun ihminen täyttää 18 vuotta tapahtuu aikuiseksi kypsyminen yhdessä yössä. :rolleyes:

Muistakaa myös että meidän ikäero on meidän henkilökohtainen asia, eikä sen ottaminen tähän keskusteluun esiin liity mitenkään misseihin tai misseyteen. Myöskään en ole millään tavalla velvollinen käsittääkseni teille ripittämään omia henkilökohtaisia asioitani, joten on aivan turha kysellä sitten enempää. Pakkislaisillekkin vähän kypsyyttä käteen ja koitetaan muistaa ettei toisen yksityiselämää nosteta keskustelun aiheeksi.

Måpå sanoi:
Saatana että oot jammu :david::whip: Kohta oot jo iha aikuinen miäs ja läähätät lasten perään phyi.

PS, meah:whip:
turpa kii :) ihankun olisi jotenkin miehen itsensä päätettävissä kenen perään läähättää. itse varmasti tuollaisten tyttöjen perään läähätän nyt ja tulevaisuudessa. ja jos joku mies väittää, että ei kiinnosta, niin täytyy olla joku umpihomo tai jotain.

Kukahan saisi ohjattua Millan ja Sabinan punttien pariin? Onko vapaaehtoisia vai pitääkö määrätä?

ps. olisko tuosta tummahipiäisestä flikasta :kuvia: ?

Minusta tuo tuorein missin oikein ihku. Oikeastaan olen pitänyt kaikista muista paitsi Odusogasta :(

Täytin offtopic, mutta nyt alkoi kiinnostaa jwo:n ja meahin tässä topicissa jauhettu jumalainen ulkonäkö. missä kuvia? minulla oli kerran oikein nuori nai..tyttöystävä, hyvin notkea oli hän. Piti Teräsbetoni-yhtyeestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom