Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
Turha tuota kuvaa on itkeä ja taivastella, suurinpiirtein kaikilla naisilla on selluliittiä toisilla vähemmän, toisilla enemmän. Ja on sitä tosissaan treenavillakin, valitettavasti, kun aletaan tarkemmin katteleen. Geenit vaikuttaa tohon aika lailla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bricktop sanoi:
Tässä missikauneutta takaapäin...hmm..:jahas:
Tää on just mun käsitykseni siitä mikä on "laihaläski".

Ps. :urjo:

Tytteli sanoi:
Tässä lisää kuvia missikiertueelta...
Ei näy.
edit: ei taida tukea hotlinkkausta tuo saitti.

Ei näy joo...laitan liitetiedostona...

Liitteet

• IMG_0178.jpg
    IMG_0178.jpg
    86 KB · Katsottu: 1 067
  • normal_IMG_0101.jpg
    normal_IMG_0101.jpg
    190,2 KB · Katsottu: 594
  • IMG_0170.jpg
    IMG_0170.jpg
    55,6 KB · Katsottu: 1 033
  • normal_IMG_0151%7E0.jpg
    normal_IMG_0151%7E0.jpg
    85,2 KB · Katsottu: 419
  • normal_IMG_0184.jpg
    normal_IMG_0184.jpg
    125,7 KB · Katsottu: 6 109
Lisää...(julkkikset.fi)

Liitteet

• normal_IMG_0166.jpg
    normal_IMG_0166.jpg
    42,9 KB · Katsottu: 214
  • normal_IMG_0174.jpg
    normal_IMG_0174.jpg
    44,3 KB · Katsottu: 244
  • normal_IMG_0181.jpg
    normal_IMG_0181.jpg
    51,1 KB · Katsottu: 243
  • normal_IMG_0183.jpg
    normal_IMG_0183.jpg
    44,2 KB · Katsottu: 203
  • normal_IMG_0189.jpg
    normal_IMG_0189.jpg
    44,4 KB · Katsottu: 226
Vielä...

Liitteet

• normal_3.jpg
    normal_3.jpg
    43,6 KB · Katsottu: 248
  • normal_IMG_0190.jpg
    normal_IMG_0190.jpg
    105,3 KB · Katsottu: 642
IMO noi missikisoissa käytettävät bikinitkin/UIMAPUVUT suurentavat kenen tahansa persettä, mutta onhan tuon Elisan takamus muutenkin aika kehno.
Stringit kaikille, niin ei voisi peitellä... ;)

Tässä vielä...

Liitteet

• normal_IMG_0176.jpg
    normal_IMG_0176.jpg
    102 KB · Katsottu: 1 827
  • normal_5.jpg
    normal_5.jpg
    48 KB · Katsottu: 253
  • normal_IMG_0223.jpg
    normal_IMG_0223.jpg
    48,5 KB · Katsottu: 192
  • normal_10.jpg
    normal_10.jpg
    46,1 KB · Katsottu: 305
  • normal_IMG_0199.jpg
    normal_IMG_0199.jpg
    99,4 KB · Katsottu: 297
:d

Liitteet

• normal_IMG_0201.jpg
    normal_IMG_0201.jpg
    50,4 KB · Katsottu: 201
  • normal_IMG_0203.jpg
    normal_IMG_0203.jpg
    51,9 KB · Katsottu: 224
  • normal_2.jpg
    normal_2.jpg
    55 KB · Katsottu: 307
  • normal_IMG_0175.jpg
    normal_IMG_0175.jpg
    61,2 KB · Katsottu: 2 802
MerZi sanoi:
Tää on just mun käsitykseni siitä mikä on "laihaläski".

Ps. :urjo:

Jep, parastahan ois jos tonne kisoihin saataisiin jotain helmi bodarinaisia...

"Hei meillä olis nyt toi uimapukukuvaus..." "Emmä voi tulla, kun pitää syödä"

Vaikka en hirveästi arvostakaan missikisoja, niin silti ihmetyttää kun jengi kommentoi noita missi-ehdokkaita. On noi nyt paremmassa kunnossa kuin joku normi-Pirjo, vaikka ei olekaan niitä L1h4Xii niinkuin jollain fitness-naisella.

Grotesk sanoi:
Hyyyyiiiiiii!!! Parikymppinen tyttö... :urjo:

Niin ja vielä laiha sellainen. Kyllähän tuon nyt ymmärtäis, jos tytöllä olis painoa vähän enemmän, mutta kun ei.. :rolleyes:
Mutta mikäs mä nyt olen arvostelemaan. :D

Milläs tuo kisa uudistuisi niin kauan kuin makuseino touhua pyörittää. Tyttöjä nyt en lähde arvostelemaan, kunhan nyt vetäisen esimerkiksi miss usan viime vuodelta. Stailaus ei ole tässäkään ihan parhaan maun mukainen, mutta onhan tuo kroppa jotain.
Swimsuit.jpg

Mua vituttaa porukan oksennushymiöt täällä.

Toivottavasti te täydelliset pystytte pitämään vatsan sisältönne kurissa uimarannoilla ja yleisissä saunoissa.:david: :david:

Battle sanoi:
:
enpä vois enään enempää samaa mieltä olla kanssasi, sanoisin jopa että raivostuttavaa:wall:

Battle sanoi:

Toivottavasti te täydelliset pystytte pitämään vatsan sisältönne kurissa uimarannoilla ja yleisissä saunoissa.:david: :david:
En voisi olla enää enempää samaa mieltä kanssasi, on täällä näköjään niin perkeleen täydellistä porukkaa:jahas:

neiti sanoi:
En voisi olla enää enempää samaa mieltä kanssasi, on täällä näköjään niin perkeleen täydellistä porukkaa:jahas:
Jos tytöt osallistuu missikisaan, jossa valitaan Suomen kaunein, niin kyllä niitä silloin saa kommentoida vähän rajummalla kädellä mielestäni kuin naapurin pirkkoa saunassa tai uimarannalla. Jos tuolla oikeasti olisi Suomen parhaimman näköiset niin voisi jäädä :urjo: kritiikki vähän vaisummaksi. Sattuu vaan nyt olemaan niin että tuolla on n. 9 naapurin pirkkoa ja Ninni

attachment.php

:)

Vertaapas ehdokkaita huvikseen tuohon Miss USA:han (joka luultavasti urheilee ylläpitääkseen kuntoaan eikä vain koeta dietata). Hänelle kampoihin pistäviä tyttöjäkin Suomesta löytyisi mutta heitä ei noissa kisoissa kovin usein näe.

P.S.
Täytyy tosin myöntää, että noi tilannekuvat on paaljon parempia kuin noi poset joita lehdissä on. Kaikki tytöt näyttää paremmilta.

NoPain sanoi:
Jos tytöt osallistuu missikisaan, jossa valitaan Suomen kaunein, niin kyllä niitä silloin saa kommentoida vähän rajummalla kädellä mielestäni kuin naapurin pirkkoa saunassa tai uimarannalla
Samaa mieltä. Yrjöhymiö ehkä vähän kärjistettyä, mutta kumminkin.

P.S.
Täytyy tosin myöntää, että noi tilannekuvat on paaljon parempia kuin noi poset joita lehdissä on. Kaikki tytöt näyttää paremmilta.
Ja totta tääkin. Mutta erot pysy samana. Ninni "luonnossa" :kuola: Anteeks kuolahymiö, oon kaamee sovinistisika. Ja se joku toinen, minkä nimeä en muista, ni sekin oli aika :kuola: Anteeks taas.

:)

Grotesk sanoi:
Hyyyyiiiiiii!!! Parikymppinen tyttö... :urjo:

Musta tuntuu että sä et oo paljon naisia nähny. Kohtuullisen useilla parikymppisilläkin tuota selluliittia jo on vaikka ovatkin laihoja. Tuossakin vaan on sattunu sellanen asento just että se näkyy ja valokin iskee vielä sopivasta suunnasta tuohon. :rolleyes:

ZweCCo sanoi:
Musta tuntuu että sä et oo paljon naisia nähny. Kohtuullisen useilla parikymppisilläkin tuota selluliittia jo on vaikka ovatkin laihoja. Tuossakin vaan on sattunu sellanen asento just että se näkyy ja valokin iskee vielä sopivasta suunnasta tuohon. :rolleyes:

Tämä on kyllä totta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom