Missäs päin treenaatte ?

Jaa olikin meinannu unohtua raapustaa että wolffillahan mä.

Ps. En oo viäkä mtmm törmänny, mutta kun... Ni kenkää saat ja kovaa:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie ja Pappa jyllää..

..Gym 99:llä Kuopiossa. Siellä on löylyä! Harmi kun Godzilla käy eri salilla Kuopiossa, jos kaikki kolme ja vielä Jerry Ossikin kävis Gym 99:llä ni sit ois maailma täydellinen :D !

Hola,

hieman asian vierestä..
mut-mut osaatteko suositella Hesasta (Kamppi-P.vuori..) jotain ok-salia? Menee vaan duunipaikan sali remppaan, joten..

Joskus opiskelija-aikana (90-luvun puoliväli & loppu) kävin Pikku-Roban Davidin salilla, muista ei hajua..
Hjelppiä kiitos.

Laihian hirmut

No joku näistä Laihian POJISTA varmaan tuntee paikallisen kuulamörssäri Kööpikän? Entinen huippulentopalloilija ja samalla huippukuulantyöntäjä nuorten sarjoissa.

joo, kunhan vaan ette Elixia-ketjua mee lähelle!!

Itselläni oli sellasen työn ja tuskan, paperisodan, kiristämisen ja uhkailun takana päästä siitä salista eroon. Entinen Alexium muuttu viime keväällä 2001 jokskuks *tun Friskiks ja siitähän se riemu repes: Sinnekin tuli vuoden pakollinen sopimus ja rahat meni tililtä suoravelotuksena. No, ei siinä ois ollu mitään, mutta ne
- lyhensi aukioloaikoja monella tunnilla viikossa pe -20.30 ja la -18.00 ( ei voi ehtiä jos on töissä)

- biccimaikat lähti kaikki hyvät meneen, ja tunnit veti aina joku sijainen

- salista tuli joku ankee "fysioterapia"-paskaa sali, jossa soi jotkut balladit hiljaisella taustalla, ettei vaan kukaan häiriintyis.

- paikkoja ei siivottu kunnolla

-asiakkaita yritettiin kusettaa kaikessa ja aina

- käsipainoja ei ollu välillä 10kg -20kg !!!

että näin.

Onneksi sain itteni ulos sieltä, nyt treenaan Wellneksen ketjussa ja olen ollu todella tyytyväinen. Nekun on auki arkisin 23.00 asti, ja siel on vanhat Gold'sn laitteet ;))

Sosis rulaa!!!

Jep, Vaasassa reenataan ja Sosiksen ilmaisella salilla! Treeneist ei tarvi tinkii ja rautaa nousee. Muutenkin soveltuu hyvin kovaa treenaaville. Suosittelen Laihian karpaaseillekin! Sports Gym my ass!!!

salossa

firman parilla salilla tai ollikkalan koulun kellarissa,, molemman ilmaisa minulle
fiman uudempi salil laite sali ja kellari salissa taas vanhoja voimanosto äijiä,peilipoikia ja "urheilijoita"

Reenaan Liikuntamyllyssä ja koulun salilla. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemuksia Mega Gymistä tai World Class -salista, jossain teollisuusalueella?

Onko Herttoniemi-Roihuvuori -akselilla mitään paskaista rotankoloa, missä voisi treenata?

kisis. mukavan ilmava mesta ja treenin jälkeen voi kattella kireehousuia kissoja.

vituttaa vaan ne rinta-hauis-mulkkaus hemmot. ja se kun joutuu viemään kassin mukaan suikuun.

J-kylässä asuessani ehdoton paikka oli monnari, nyt pitäs löytää täältä Tampesterista joku mesta... Wolffia tunnutaan paljon hehkuttaman, onko muita varteen otettavia paikkoja? Vai onko se ainut ja oikea?

Re: salossa

Originally posted by samichan79
ollikkalan koulun kellarissa
Vieläkös Konton Manu on siellä vahtimestarina vai onko päästetty jo eläkkeelle? Kovia tuloksia vielä veteraanien MM:issäkin. Emäntä joskus opiskeli siellä vuoden ja tuli itsekin muutaman kerran käytyä siellä. Manu sitten opetti tytöille kuntosalitreenin alkeita.

Jooh

Akselille:
Roihupellon teollisuusalueella on World Class sali. Roihupeltohan on siinä Roihuvuoren kupeessa. Kyllä sinne oven eteen meni joku dösäkin, taisi olla 80A. Ihan jees paikka, vähän fitness-meininkinen mun makuun. Painoja löytyi tarpeeksi, Smithi puuttui ja muutenkin aika konekeskeinen. Sanoisin että keskivertoa parempi paikka silti. Jossain vaiheessa ne hommas sinne jotain 30 kuntopyörää, en tiedä miksi. Ei siellä koskaan ollut yli 30 treenaajaakaan mun aikana (siis yhtäaikaa). Ylipäätään siellä taitaa käydä paljon lähistöllä työskenteleviä tyyppejä, jotka eivät välttämättä ole kovin tosissaan.

Re: Laihian hirmut

Originally posted by HULK
No joku näistä Laihian POJISTA varmaan tuntee paikallisen kuulamörssäri Kööpikän? Entinen huippulentopalloilija ja samalla huippukuulantyöntäjä nuorten sarjoissa.
mää ainaski tiän sen, ja varmaan moni muuki... on se pari kertaa ollu salilla samaan aikaan...

Onhan sitä kööpikän kans tullu oltua lenttisharkoiski. Tosin oon vuosia nuorempi, mutta harjoteltiin miesten kans. Oon ollu sen systerin synttäreillä. :)

Pohojaalen määki. Nykyään Alexiumilla. Muuten hyvä, mutta alatalja on paska ja isoja käipainoja ei oo (47,5kg suurin) Vituttaa ku Goldsi loppu. Se oli SALI, eikä mikään malli-poikien verkkarien esittely paikka:) Sielä soi Rammstein ja porukka reenas tosissaan ja tavoitteilla.

Kävin Omenan Welneksessä hetken. Ruuhkanen paikka. Ei mulle.

Motivus Kamppi & Center. Alkuvuodesta kävin Silver Gymillä Sörnäisissä, mutta vaihdoin Motivukseen kun jäsenyys oli alennuksessa... vähänhän ne on fitness-henkisiä, mutta ihan jees kumminkin (kunhan muistaa pysyä pois sieltä Kampin Lady-puolelta) :D Ja (käsi)painotkin riittää vielä piiiiiitkään tällaiselle hennolle naiselle :hmmm:

Originally posted by Akseli
Reenaan Liikuntamyllyssä ja koulun salilla. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemuksia Mega Gymistä tai World Class -salista, jossain teollisuusalueella?

Onko Herttoniemi-Roihuvuori -akselilla mitään paskaista rotankoloa, missä voisi treenata?

Mega Gym on kuopattu, World Class.illa pustyy jotenkuten vetämään perustreenit, aika ankeat välineet tosin ja heppoiset.
Hertsikan postin takana on se joku uusi " fitness club" ja se se vasta ankea pakka olikin, oikein vieläkin naurattaa.

:cool:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom