Missäs päin treenaatte ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo poka torellista. Täällä vielä yksi Laihialta. Oon vaan palstan hiljaisia seuraajia eikä oo paljo tullu kirjoiteltua, mutta nyt oli pakko. Lämmin kotiseututunne kun ailahti. Ite tosin asustelen Oulussa, mutta Laihialta olen ja kehtaan sen sanoa. :D :D

Kyllä piti silimiä hieraasta toisenki kerran ku näitä rupes lukohon, helevat ku koko Laihia täälä pörrää! No eihän siinä mitään, hyvä juttu! Onkos meillä kokoontuminen kesälomalla aseman punttiksella? ;)

:D :D
Ei tätä kykene piäni ihiminen käsittämähän. Pitääskö perustaa oikeen oma laihialaaspalsta? Täytyyhän sellaanen ny saara, kun niin piänestä paikasta tänne on näin monta ängenny.

Uskomatonta.

Originally posted by Kleio
:D :D
Ei tätä kykene pieni ihiminen käsittämähän. Pitääskö perustaa oikeen oma laihialaaspalsta? Täytyyhän sellaanen ny saara, kun niin piänestä paikasta tänne on näin monta ängenny.

Uskomatonta.

Soon niin jotta laihiaalaanen kun on niin sekuaa heleposti kaikkehen hölömöhön salitouhuhun !

Elelhän vaan täällä roinapalstan siivellä niin tuloo halavemmaksi !

Nyt on Laihian klopit kattokaa sellaanen juttu, notta teirän pitää järjestää sellaaset kurmootustuakiot siälä Laihian Osuuspankin pihas, notta siit'on oksa'ppois. Mun äiree ja isä on muute Kauhavalta. Tiäsittekö klopit, notta Kauhavalla saa puukoosta piänimmästäkin syystä, mutta usein iliman mitään syytä!

ps. älytön juttu.. Kun mä oon mun kavereitten kanssa, niin mä puhun aika murteettomasti tai ehkä vähän Keski-Suomen murretta. Mutta annas olla, kun on perheenjäsen tai kaks samasa huanees, niin tuloo kuulkaa pohojammaata aivan ittestänsä! :)

mä käyn XL-Gymillä.
sali on hyvä, laitteet runsaat ja hyvät, painot ei lopu kesken jnejnejne, mutta hardcore-fiilis kadonnut kovaa vauhtia cms-ketjuuntumisen myötä.

Mutta firma kustantaa niin siellä käyn enkä valita.

hkuja: Jep, tottahan nuata raha-asioota pitää aina vähä funteerata. Mä vaan rupesin hosumahan, kun olin niin innoosnani.
Jaa-a, pitää vissiin järijestää ne kokoontumisajot siellä Osuuspankin pihas - vai Siwan eres? :D

Tomi77: Sama juttu. Kyllä se puheenparsi muuttuu kun astuu Laihialla kotitupahan. Täällä sitä mukauttaa sanomaansa, että joku sen ymmärtäiski. Vaikka oon useamman vuoden asunut Etelä-Pohjanmaan ulkopuolella, mikään muu murre ei kuitenkaan ota tarttuakseen. Leviää sen pitää olla. ;)

Originally posted by S225T
mä käyn XL-Gymillä.
sali on hyvä, laitteet runsaat ja hyvät, painot ei lopu kesken jnejnejne, mutta hardcore-fiilis kadonnut kovaa vauhtia cms-ketjuuntumisen myötä.

Mutta firma kustantaa niin siellä käyn enkä valita.

Mihin asti XL-gymillä menee käsipainot? Onko yli 60 kg:n käsipainoja?

Originally posted by Tomi77

ps. älytön juttu.. Kun mä oon mun kavereitten kanssa, niin mä puhun aika murteettomasti tai ehkä vähän Keski-Suomen murretta. Mutta annas olla, kun on perheenjäsen tai kaks samasa huanees, niin tuloo kuulkaa pohojammaata aivan ittestänsä! :)

voin todistaa, ilmassa on enemmän rrr kun sanassa dvd-levy, pelottavaa.

Originally posted by JJJ

Mihin asti XL-gymillä menee käsipainot? Onko yli 60 kg:n käsipainoja?

On yli 60kg käsipainot.

Tomi77: Kauhavalla puukot heiluupi, mutta laihialla saa kullista oikiasti iliman mitää ihmeempiä syitä. Tai oikiasthansa voisi sanua että laihialla otethan kullia, muttei anneta. Soon oikeen. Antaminen meinaan vähentäis ilikiästi varallisuutta !

Soon niin jotta laihialla ei teherä suorinjaloin maastavetua iliman moloa takamuksissa ! :D

Originally posted by hkuja
Kauhavalla puukot heiluupi, mutta laihialla saa kullista oikiasti iliman mitää ihmeempiä syitä. Tai oikiasthansa voisi sanua että laihialla otethan kullia, muttei anneta.

Helvetti, täytyy kiertää tuo pitäjä KAUKAA, kun Suomea joskus kiertelee. Tai ostaa siveysvyö, jos sinnepäin sattuu poikkeamaan... :D

Tairan mäki perua osallistumisen miitinkiin, nehän tuloo aiva hulluksi kun oon ainut naispuolinen paikalla! Eikä taira lomalla uskaltautua reenaamahan....

Jäsenyys vituttaaa...

Käyn, tai siis, Kävin tääl vaasassa Lady linellä ja Sports gymillä..Olin jäsenenä ja nyt sit kun lähden kolmeksi kuukaudeksi pois paikkakunnalta, en voikkaan lopettaa jäsenyyttä. Surprise surprise! Joudun siis makselemaan salimaksuja vaikken kuse edes salille päin:( kätevää. Eipä tullu sitä kohtaa luettua sopimus papereista ennenkuin allekirjoitin. Jos siltikin haluan väkisellä eroon jäsenyydestä, joutuu maksamaan joka kuukausi 19 euroo eroamismaksuja salille kunnes taas jäseenyysvuosi tulee täyteen!
Hyvät ihmiset, älkää ruetko tonne jäseneksi ellette ole varmoja että voitte käyttää salia aina vuoden kerrallaan. Mulkku sääntö.
Ajattelin käydä katsastaan Sport centerin ja tennis centerin, millaset vermeet??

Originally posted by Wintikka
Töölöön kisahallissa sitä meikäläinen heiluu, kun siellä saa tehtyä kaikkea muutakin kuin punttia! Siellä saa istuskella spagaatissa ja kuolata Cheer leadereiden kireitä ahtereita, nam....
Duunissa pidän roinapaitaa, mutten kisiksessä. Jengihän naurais mut pihalle, kun olen nykyään Suomen Anorektikko liiton puheenjohtaja.

voikos siellä oikeasti treenatakin :D

Re: Jäsenyys vituttaaa...

Originally posted by Annie Stark
Jos siltikin haluan väkisellä eroon jäsenyydestä, joutuu maksamaan joka kuukausi 19 euroo eroamismaksuja salille kunnes taas jäseenyysvuosi tulee täyteen!

Eikö tommonen ole Suomessa laitonta? Ainakaan gsm-liittymissä ei saa tehdä sellaista sitouttamista, niinkuin on käytäntö muualla Euroopassa. (Osta liittymä, puhu vuosi, saa puhelimen eurolla)

Miten on asia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom