Petkele
Originally posted by Ande
Rajala kuka?
Artsi? no siinon kyllä kova nostaja...lääkityksen alainen vaan:(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rajala kuka?
Kuten sanoin, Laihialta ne isoimmat jätkät on... :D
Originally posted by Kleio
:D :D
Ei tätä kykene pieni ihiminen käsittämähän. Pitääskö perustaa oikeen oma laihialaaspalsta? Täytyyhän sellaanen ny saara, kun niin piänestä paikasta tänne on näin monta ängenny.
Uskomatonta.
Originally posted by S225T
mä käyn XL-Gymillä.
sali on hyvä, laitteet runsaat ja hyvät, painot ei lopu kesken jnejnejne, mutta hardcore-fiilis kadonnut kovaa vauhtia cms-ketjuuntumisen myötä.
Mutta firma kustantaa niin siellä käyn enkä valita.
Originally posted by Tomi77
ps. älytön juttu.. Kun mä oon mun kavereitten kanssa, niin mä puhun aika murteettomasti tai ehkä vähän Keski-Suomen murretta. Mutta annas olla, kun on perheenjäsen tai kaks samasa huanees, niin tuloo kuulkaa pohojammaata aivan ittestänsä!
Originally posted by JJJ
Mihin asti XL-gymillä menee käsipainot? Onko yli 60 kg:n käsipainoja?
Originally posted by hkuja
Soon niin jotta laihialla ei teherä suorinjaloin maastavetua iliman moloa takamuksissa ! :D
Originally posted by hkuja
Kauhavalla puukot heiluupi, mutta laihialla saa kullista oikiasti iliman mitää ihmeempiä syitä. Tai oikiasthansa voisi sanua että laihialla otethan kullia, muttei anneta.
Originally posted by Wintikka
Töölöön kisahallissa sitä meikäläinen heiluu, kun siellä saa tehtyä kaikkea muutakin kuin punttia! Siellä saa istuskella spagaatissa ja kuolata Cheer leadereiden kireitä ahtereita, nam....
Duunissa pidän roinapaitaa, mutten kisiksessä. Jengihän naurais mut pihalle, kun olen nykyään Suomen Anorektikko liiton puheenjohtaja.
Originally posted by Annie Stark
Jos siltikin haluan väkisellä eroon jäsenyydestä, joutuu maksamaan joka kuukausi 19 euroo eroamismaksuja salille kunnes taas jäseenyysvuosi tulee täyteen!