Missäs päin treenaatte ?

enpä tiedä!
ainakin mulla on canalilla tuommoinen soppu!
en pääse siitä eroon ennen kalenterivuoden täyttymistä...
joutuis vissiin maksaa EXTRAA!
no, nyt mä sovin talonmiehen kanssa että se lähettää mulle postissa tiukkasävyisen taloyhtiön säännöistä jossa kielletään satelliitit parvekkeella...
joskohan pääsis siitä eroon saatana!?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Jäsenyys vituttaaa...

Originally posted by Tomi77

Eikö tommonen ole Suomessa laitonta? Ainakaan gsm-liittymissä ei saa tehdä sellaista sitouttamista, niinkuin on käytäntö muualla Euroopassa. (Osta liittymä, puhu vuosi, saa puhelimen eurolla)

Miten on asia?
[/QUOTE

Noissa GSM-jutuissa oli mun mielestä kyse kytkyistä, eli mukana tulevista lahjoista. Ne oli aiemmin kiellettyjä mutta nyttemmin nekin sallittaan täälläkin.

Ja tuo jäsenyys on tavallaan vuosisopimus, en usko että on kiellettyä. Varmaan verrataan esim. kestotilaukseen tai osamaksukauppaan. Tosin voisihan tuota kokeilla lähtevätkö perimään :D Tuntuisi aika epätodennäköiseltä vaikka sopimusrikko tuo taitaisi olla ;) Kai täällä joku juristkikin on?

Re: Re: Jäsenyys vituttaaa...

Originally posted by Tomi77

Eikö tommonen ole Suomessa laitonta? Ainakaan gsm-liittymissä ei saa tehdä sellaista sitouttamista, niinkuin on käytäntö muualla Euroopassa. (Osta liittymä, puhu vuosi, saa puhelimen eurolla)

Miten on asia?

Eipä taida olla, kyseessä on vuosisopimus ja sopimuksen ehdot ovat olleet allekirjoitushetkellä luettavissa.
Ja sen verran tiedän Jannesta ja Petskistä (Sportin ja Ladyn omistajia), että varmasti ovat asiasta ottaneet selvää ennenkuin ehtoja ovat asiakkaille esittäneet.

kytkyistä tulikin mieleeni... Ne kun on nykyään sallituja niin (poistakaa jos rikkoo rajoja) miltä kuulostaisi:

"Rauta- verkkarit kovaan treeniin! Toukokuun aikana tilauksensa tehneille puolen vuoden kasvut kaupan päälle!!"

Ei myy mömmöjä vaan antaa niitä kylkiäisinä, eli ei saa 4 vuotta :p

Originally posted by pikkupasi
kytkyistä tulikin mieleeni... Ne kun on nykyään sallituja niin (poistakaa jos rikkoo rajoja) miltä kuulostaisi:

"Rauta- verkkarit kovaan treeniin! Toukokuun aikana tilauksensa tehneille puolen vuoden kasvut kaupan päälle!!"

Ei myy mömmöjä vaan antaa niitä kylkiäisinä, eli ei saa 4 vuotta :p

Ostaisin välittömästi useammat rauta-verkkarit :p

Jeees...

Joo valitettavasti tollanen ei oo kiellettyä. Otin yhteyden välittömästi asianajajaani ja laki on täysin salin puolella, sillä kun se lukee sopimuksessa. Eli oma moka ku allekirjottaa ennenkuin lukee. Olis vaan aika fiksua saleilta mainita asiasta ennen kuin naruttaa asiakkaitaan. Harvemmin tollasta osaa kuvitella, sillä se on kyl aika inhottava sitoomus.
Mut eipä tässä. Sportin ja ladyn porukka on ihan jees, ja molemmat tosi hyviä reeni paikkoja, toi oli vaan aika inho juttu. No maksellaan ja reenaillaan. Ei se perse oo ennenkään pikku salimaksuista revenny:D

Originally posted by S225T

On 75kg asti.
Ei pauku heti raja vastaan ainakaan mulla

Joo ei... Meiän salilla on 60kg:t kyllä niillä vielä pärjää vinopenassa, mut jossain vaiheessa kyl isompia tarvitaan.

Käyn, tai siis, Kävin tääl vaasassa Lady linellä ja Sports gymillä..Olin jäsenenä ja nyt sit kun lähden kolmeksi kuukaudeksi pois paikkakunnalta, en voikkaan lopettaa jäsenyyttä. Surprise surprise! Joudun siis makselemaan salimaksuja vaikken kuse edes salille päin kätevää. Eipä tullu sitä kohtaa luettua sopimus papereista ennenkuin allekirjoitin. Jos siltikin haluan väkisellä eroon jäsenyydestä, joutuu maksamaan joka kuukausi 19 euroo eroamismaksuja salille kunnes taas jäseenyysvuosi tulee täyteen!

Kavereillani on myös jäsenyydet Gymille ja ymmärtääkseni jäsen saa pitää kolme maksutonta kuukautta, jolloin ei luonnollisesti saa sitten käydä siellä, vaikka mieli tekisikin. En sitten tiedä, sisältyykö se 3kk sopimusvuoteen vai lisäksi eli näin ollen olisi yhteensä 15kk koukussa...

Ajattelin käydä katsastaan Sport centerin ja tennis centerin, millaset vermeet??

Ihan OK mestoja molemmat. Sport center on tosin aika pieni ja valikoima aika suppea, mutta sanovat jatkuvasti, että lisää on tulossa. Lisäksi aukioloajat voisivat olla laajemmat. T-C on hyvä ja tilava perussali, joka on monipuolinen. Sali on halpa, ei ole ruuhkainen ja auki aamusta iltaan, ei tartte jonotella ja saa reenata kovaaaa.

Mulla on tuollainen klubisopimus omalle salilleni. Sitä tehdessä kysyin että voiko sen lakkauttaa kesken sopimuskautta, kuulemma voi jos on pakottava tarve. Luulis että tuollaisista voi neuvotella jonkin verran.

Originally posted by JJJ

Joo ei... Meiän salilla on 60kg:t kyllä niillä vielä pärjää vinopenassa, mut jossain vaiheessa kyl isompia tarvitaan.

Onhan siellä se metallimies joka on hitsannut painotelineet, kysäise jos se duunais sulle ikiomat isommat :D

Jumaliste! Täälähän ny laihialaasia käyskentelöö. Soon vaan tuon kullipershees juthun kans sillälailla notta turpihin tuloo jos pikkuusenkhi homokshi vihijaasoo. On meinaa laihialaanen nuorisokultthuuri sellaanen nykypäivänä. :)

Joo, kaikki vaan Aseman punttikselle reenaamahan.!! ei lopu painotkaa kesken. Käsipainojaki on ainaki 30, ellei jopa 35 kg asti. :)

Tällä hetkellä Kiuruvedellä, eli "Morajärvellä" ;) .

kolmessa eri paikassa, World Gym, Gold's Gym seka 24-Hour Fitness

vaikka ekat kaksi ovat ns. hardcore paikkoja, yllattaen viimeinen on laitteistoltaan parhaiten varustettu, parhaat tilat kahdessa kerroksessa maastavedolle, kyykkaykselle seka uimaaltaat ja saunat (4 eri saunaa)

maksoin erikoistilanteesta johtuen vaivaiset USD 100 kolmen vuoden sopimuksesta ja 24-Hour Fitness on auki vuorokauden ympari Ma-Pe seka 06-20.00 La-Su

menenkin useimmiten treenaamaan kello 05 aamulla

tanaan meilla on Veteran's Day joten kaikki pankit, postit ja firmat ovat kiinni mutta salit ovat kaikki auki

Re: Re: Re: Jäsenyys vituttaaa...

Originally posted by pikkupasi

Noissa GSM-jutuissa oli mun mielestä kyse kytkyistä, eli mukana tulevista lahjoista. Ne oli aiemmin kiellettyjä mutta nyttemmin nekin sallittaan täälläkin.

[/B]

Tässä tulee hilpeä Nussipilkku...

Liittymistä puhuttaessa ei Suomessa saa kytkeä puhelinta ja liittymää toisiinsa. Tarvikekytky sen sijaan on aikalailla vapautettu ja sen näkee kaiken maailman repuista, potkulaudoista ja golfseteistä...

No tottajumalauta ja ristuksen perkele! Pohojalaaset on leviävää sorttia. Lähtöösin oon eteläpohojanmaan permuuran kolomiosta eli Kauhava, lapua, Alajärvi suunnalta. Sitä paikkaa perkele oo eres kaikiis kartoos. Asunu oon melekeen Suamen joka toisees pitäjäs. Ja sitte ympäri eurooppaa ja nyt täällä latinoos.

Niin, ja sitte suameks. Nykyään tosin reenailen täällä oman condominiumin punttisalilla kun aikaa ei riitä kunnon salilla käymiseen vaikka lähellä ovatkin. Viiden kilometrin matkaan saattaapi heivahtaa toista tuntia per suunta, liikenteestä johtuen. No ei se sali aivan paska oo. Pahimmat puutteet on että, normaali penkki ja kyykky telineet puuttuu (smitti on) ja raskaimmat käsipainot on vaan 20 kiloset. Kaikki kyykkyjölpsyttimet, härkkimeisselit ja taljat siellä kyllä on. Parasta on etäisyys kotoa, (50m) viiskyt metrinen uima-allas vieressä, ja baari.
Ja on muuten reenikulttuuri pikkasen erilaista täällä kun Suomessa. Kuteet täytyy olla viimosen päälle. ja sitten hinkataan kolomen gramman painoilla ziljoona toistoa ja samalla jutellaan kavereiden kanssa. Ja tämä ei koske ainoastaan naisia. Sitte kun itte yritän jonkinlaisella HC tyylillä vetää sielä seassa niin..... Herättää heissä hilpeyttä tai suurta kummastusta ainakin.

Oulussa asuessa reenailin lähinnä Ouluhallilla, kun ei maksanu mitään ja pysty tekemään voimistelu ja juoksu/hyppyhommat samassa paikassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom