Missäs päin treenaatte ?

Töölöön kisahallissa sitä meikäläinen heiluu, kun siellä saa tehtyä kaikkea muutakin kuin punttia! Siellä saa istuskella spagaatissa ja kuolata Cheer leadereiden kireitä ahtereita, nam....
Duunissa pidän roinapaitaa, mutten kisiksessä. Jengihän naurais mut pihalle, kun olen nykyään Suomen Anorektikko liiton puheenjohtaja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
XL gym, välillä metal gym. Muutosta tulee pikkuhiljaa. XL gymillä minut pitää enää sen joustava aukioloaika (5-22).. :(

Miten muuten espoon omenan wellness on auki ? Tai uudistunut hot gym ?

Laihia, Aseman punttisali...

Jos kyyti löytyy (noin vuoden päästä pääsee itte ajamaan) niin sit Vaasa, Sports Gym...

Andelle terkut, olen samasta paikasta kotoisin. Aseman punttis taitaa olla aika surkeassa kunnossa, mutta eikös sieltä perusvarustus löydy? Taitaa kaivata laitteet vaan huoltoa vähän useammin. Ahkerasti tuli nuorempana sielä käytyä vielä kun harrasti kilpaurheilua. Nykyään vaikutan Porvoossa ja treenipaikkana Kuntoklubi.

Joo, kyllä perus laitteet löytyy. Mutta siihen se sitten jääkin. Ja onhan ne aika huonoon kuntoon jo päässy. Mut ei se tahtia haittaa... :)

Originally posted by Muskelimimmi
Andelle terkut, olen samasta paikasta kotoisin. Aseman punttis taitaa olla aika surkeassa kunnossa, mutta eikös sieltä perusvarustus löydy? Taitaa kaivata laitteet vaan huoltoa vähän useammin. Ahkerasti tuli nuorempana sielä käytyä vielä kun harrasti kilpaurheilua. Nykyään vaikutan Porvoossa ja treenipaikkana Kuntoklubi.

No LOL.. onpas laihia iso paikka. Mäkin olen laihialta lähtöisin ja viimeksi äitienpäivänä kävin.. Nuorempana asemalla tuli kyllä käytyä, mutta enimmäkseen koulun viereisellä "kaupungin" salilla. Nykyään tuo koulun sali lienee ihan persiistä, onkohan olemassakaan enää. Asemalla en ole käynyt puoleen vuoteen. Jouluna oli pakko käydä.. :rolleyes:

Ja laihian salilla mulla on ehdottomasti roinapaita päällä :D

sportti kymi

Mites tuon Vuåsan Sports gymin kanssa nykyään(prkl pari vuotta jo..), kun sinnekin pitää olla jäsen ja kertakäyntihinta on jotain 1000€ pintaan? Jäsenyyteen tosin sisältyy mahdollisuus käydä missälie Lady gymillä tai jossain. Niin ja tietenkin spinningit ja muut sensellaiset on kans ilmaisia. Voi sitä juhlaa näin miehenä! :rolleyes: Ihan muuten kyllä on varmaankin Suomen paras sali. Mutta kyllä mulla vaan palaa päreet näiden kaikkien jäsenyysjuttujen kanssa, kun pitää liittyä ainakin kolmen sukupolven ajaksi kerrallaan..

Originally posted by hkuja

No LOL.. onpas laihia iso paikka. Mäkin olen laihialta lähtöisin ja viimeksi äitienpäivänä kävin.. Nuorempana asemalla tuli kyllä käytyä, mutta enimmäkseen koulun viereisellä "kaupungin" salilla. Nykyään tuo koulun sali lienee ihan persiistä, onkohan olemassakaan enää. Asemalla en ole käynyt puoleen vuoteen. Jouluna oli pakko käydä.. :rolleyes:

Ja laihian salilla mulla on ehdottomasti roinapaita päällä :D

Koulun salilla tarkotat varmaan sitä salia mikä on siinä urheilukentän vieres... Se ei vissiin oo toiminnas, ku joka vuosi sielä on joku tulva tai jotain... Hienon näköstä ku puolimetriä vettä lattialla... En oo yhtään roinapaitaa viä laihian salilla nähny... Pari isoa kaveria iä käy, mutta kaikki nuoret (paitsi tietysti minä ja mun kaveri) treenaa päin hittoa... Kuntopiiri joka kerta ku ne on salilla... Yks kysy multa että enkö mä aio muuta tehdä ku jalat... lol.... Sit se sano että se on tehny kohta joka laitteen läpi... Mut Laihialta ne isoimmat miehet (ja miksei naisetki) on matkaan lähteny... :cool:

Hot gym. 24h auki ja lyhyt kävelymatka kämpiltä. Kohtuullinen perusvarustus ja leikkikehä erikseen.

Originally posted by Ande

Koulun salilla tarkotat varmaan sitä salia mikä on siinä urheilukentän vieres... Se ei vissiin oo toiminnas, ku joka vuosi sielä on joku tulva tai jotain... Hienon näköstä ku puolimetriä vettä lattialla... En oo yhtään roinapaitaa viä laihian salilla nähny... Pari isoa kaveria iä käy, mutta kaikki nuoret (paitsi tietysti minä ja mun kaveri) treenaa päin hittoa... Kuntopiiri joka kerta ku ne on salilla... Yks kysy multa että enkö mä aio muuta tehdä ku jalat... lol.... Sit se sano että se on tehny kohta joka laitteen läpi... Mut Laihialta ne isoimmat miehet (ja miksei naisetki) on matkaan lähteny... :cool:

Käy siellä vielä yksi mun kouluaikainen treenikaveri. Penkkaa jotain 210kg, tunnet kyllä kun näet, semmoinen 170 cm ja painoa 110 nurkilla. Kalju taitaa nykyään olla. Ja käyhän siellä se Rajala :D Naisista tietty on Rajalan ex-vaimo väkivahva, mutta en tiedä käykö se siellä aseman salilla.

XL-gym. Toi kortti raukee elokuussa ja oon miettinyt salin vaihtoa..mutta kun ei ole autoa saati korttia(edes ikää..). Eli kait se on treenattava siellä. Siis aivan loistava sali muuten paitsi hinnat on mitä on ton cms-riupeloinnin takia, markoissa 149mk kaks viikkoa ja vuos(yht.3879mk) pitää ottaa kerrallaan. Niin ja tietenkin liittymismaksu on hunajainen 600mk.

Mutta suunnitelmissa olis ehkä tossa parin vuoden kuluttua lähtee opiskeleen turkuun biokemiaa, lääkeaineiden suunnittelua. Toivottavasti cms ei ole valloittanut sitäkin paikkaa.

Originally posted by hkuja

Käy siellä vielä yksi mun kouluaikainen treenikaveri. Penkkaa jotain 210kg, tunnet kyllä kun näet, semmoinen 170 cm ja painoa 110 nurkilla. Kalju taitaa nykyään olla. Ja käyhän siellä se Rajala :D Naisista tietty on Rajalan ex-vaimo väkivahva, mutta en tiedä käykö se siellä aseman salilla.

Isoja hemmoja oon nähny 3... Yks on joku PIIP (hkuja tietää). Sitte kerran oon nähny 2 isoa yhtäaikaa... Se toinen oli kyllä aika lyhyt.. Mutta helevetin kevyesti otti 100 lämpöä... Sillon sillä oli vissiin hiukset päässä, mut nyt en tiä, ku ei oo hetkeen näkyny... Voi olla että oli sit se... Rajala kuka?

EDIT: sensuuri....

Viimeksi muokattu:
Laihia, aseman punttis. On han se ihan hyvä paikka, vaikka laitteiden kunto onkin vähä mitä on.... kellään en oo viä nähny roinapaitaa.... ite en kehtaa ees pitää viä muutamaan vuoteen.......:D

Originally posted by Icedude
Laihia, aseman punttis. On han se ihan hyvä paikka, vaikka laitteiden kunto onkin vähä mitä on.... kellään en oo viä nähny roinapaitaa.... ite en kehtaa ees pitää viä muutamaan vuoteen.......:D

Kuten sanoin, Laihialta ne isoimmat jätkät on... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom