Missäs päin treenaatte ?

38/Oulu

Kolmisen vuotta on tullut Oulun Kolmikasilla käytyä. Lueskelin muista ketjuista (aiheena Oulun salit), notta hiukan turhan innokkaasti jotkut mollaavat salia tämän Wellness-ketjuun liittymisen myötä. "kuulemma isot painot viety pois ja isoimmille äijille porttikiellot". Joopati joo. Ainoa juttu mikä itseä harmitti oli sen jalkaprässin poistuminen (oli ees yksi vehje missä pystyi tekemään sarjoja yli kolmellasadalla kilolla rautaa...).

Uusitut laitteet on mielestäni hyviä. Ja entisistäkin se tärkein osa jäi. Kuitenkin korkeintaan keskiraskaan sarjan puuhastelijana ymmärrän jos markosavolaisille painopakat on noissa uusissa liian pieniä. Melkein alimmaiseen painoon kun itsekin täytyy joissakin tappi laittaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by SLÄM
Helsingin yliopiston hallintorakennuksen (vastikään uusitulla, naisia kohtalaisesti vetävällä) huokealla salilla (30euroo vuosi!).

Törkee hinta, Turun yliopistolla vuosimaksu vain 25 e ;)

Mä treenaan Turussa Sali82:lla. Kiva paikka. Julkkikset pääsee siellä näkemään mua aina välillä, mut en mä jaksa niille mitää nimmareita jakaa.

Originally posted by Mtmm
Tampere Wolf Gym.

Treenaako Markku Metsälä vielä siellä/tai tunnetko tyyppiä junnujen raskas SM-1 vuosimallia- 99
Ja jos tunnet mikäs on Markun kunto tällä hetkellä,vieläkö lavat kutsuu

VANTAA GYM CLUB,jonka löysin tämän foorumin kautta,kiitos siitä,hyvä sali mutta mua ihmetyttää ne kumitarrat siinä dippitelineessä,on meinaan aika liukkaan oloiset kun päästää dippiä menemään 80kg:n lisäpainolla...toinen mitä ihmettelin että magnesiumin käyttö EHDOTTOMASTI kielletty...mihinkähän tuo perustuu,maastavedossa on muutenkin ollut aina ongelmia otteen kanssa..ja nyt on vielä enemmän,DAMN!!:mad:

Kontula, myllypuro,Töölö-gym, metal-gym...
Kuten huomaatte yritän "epätoivon vimmalla" löytää kunnollista salia.

paikallisella 24hr fitness kuntotalossa, aivan siisti paikka, 3 kerroksinen, kaikilla herkuilla ja paikka on tosiaan auki ympari vuorokauden paitsi La-Su vain 07-20:00

Ma taas aukeaa kello 05 ja sitten auki Pe iltaan kello 20 yhtamittaisesti

Originally posted by Muskelimimmi
No mä tiätenki oon Kööpikan Tepan naapurista, kuinkas muuten! On muuten mukava häiskä. Vieläkö se viskoo kuulaa vai mitä se touhuaa?
Tosiaanki pohojalaaset on vallannu kok saitin....

Sitä kuulaahan se on paiskonu. Ja käsittääkseni se alotti lentopallon uudestaan. Voi olla että noiki on muuttunu. Kuulaa se tuskin lopettaa. Se ku meinaan pärjää hyvin.

Treenaan Lahessa (huom. lahtelaismurreilmaisu, ei Lahdessa vaan Lahessa), hyvällä ja perinteikkäällä salilla. Siellä piisaa esikuvia ja inspiraatiota...

Mä treenaan Oulun "Älä tee sitä Älä tee tätä" salilla
elikkäs PT-gymillä, ja vain siksi et keskustassa ei oo muita vaihto ehtoja, jos ei halua aerobictyttöjen jumpan häiritsevän keskittymistä. Wittu Äkkiä joku fiksu kuntosaliyrittäjä Ouluun töihin!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom