Missäs päin treenaatte ?

Missä treenaate

Minäkin käyn Dantafitnesillä. En ole vielä törmänny kehenkään Pakkislaiseen. Minut tunnistaa sirosta rungostani ja "persoonallisista t-paidoista" jossa on murretekstejä tai sitten eräs olympiahopeaa voittanut urheilijan t-paita on kanssa kova hitti. :D

setae sanoi:
Siirryin itse tuohon Leppävaaran Dana Fitnessille muuton jälkeen, kun on mukavasti kahden korttelin päässä ja auki aikaisesta aamusta saakka. Täytyy kyllä nostaa hattua heille, jäsenyyteen kun kuuluu personal trainerin kanssa liikepankin, ruokailujen ym. katsominen, ja kuukausimaksu on kuitenkin siinä vakiohinnassa mikä täällä pääkaupunkiseudulla tuntuu joka paikassa olevan.

Levykiekkoja ei ole kuin 20kg asti, mutta eipä se itseäni haittaa. Prässi on huono, ja penkit vinossa kattomateriaaliin nähden - häiritsee! :D Suurin osa treenaajista on kuntoilijoita / fitness-kissoja (häiritsee taas..), mutta onneksi esim. Richard75 käy tuolla :)

Käsipainoja löytyy 75kg asti, eipähän ainakaan minulle tule heti raja vastaan.. Uima-allaskin on käytössä. Mukavan avara paikka. Musiikki perinteisesti kamalaa, eli radiosoittoa. Onneksi sentään yleensä City. Kraftwerkiä, Cybexiä, Davidia ja Gym88(?):ia laitteet, aerobisia varten 4 mattoa, jokunen soutulaite, portaita ja jotain.

Tulipas mainos

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Snake sanoi:
Lahdessa Nick'sillä ja Tampereella Atleticolla

SA Int aikana tuli käytyä muutama kerta Nicksillä, siis yli 10-v sitten, se poreallas sai aikaan :rock: reaktion.

Sauvon salilla...

Jyväskylässä ja pääasiassa Monnarilla, pakon edestä eli muutaman kerran vuodessa liikunnan salilla.

Ilmajoki-Hallilla. Ens syksystä lähtien Gym Maxiumilla Seinäjoella.

Mäkin käyn sielä la aamusin, kun satun olemaan maisemissa :D . Hyvä sali ja hyvät peruslaitteet ja erittäin edullinen hinta.

alezi sanoi:
Ilmajoki-Hallilla. Ens syksystä lähtien Gym Maxiumilla Seinäjoella.

Lepuskin kunnan salit - Melkein kaikki tarpeellinen löytyy, kunhan vain huoltaisivat laitteitaan useammin.

Pitskun Finnbody -> en tuonne enää uutta korttia osta kun on paska paikka.

Pitäjänmäen Finnbody

Riittävästi painoja näin pienelle,samoin laitteet hyviä ja juoksumattoja +soutulaitteita useampi kappale, nyrkkeilysäkit, potkutyynyt + muut tarve härvelit omassa huoneessaan,spinning ja pari aerobic salia /me likes

Tiksin Fb:llä käyny muutaman kerran siellä isot pisteet porealtaille !!
Ja yks pakkispaitakin on nähty pitskussa eli joku muukin siis käy...

setae sanoi:
Ahaa, pitää varmaan alkaa käyttämään pakkopaitaa taas treenipaitanakin ;)

Ilmeisesti salilla käy aika paljon pakkislaisia... Mut tunnistaa siitä, että olen pitkä ja enemmänkin aerobista liikuntaa harrastavan näköinen (aerobiset ovatkin pääasiallinen liikuntamuoto mulle). Päällä aina Niken tummat verkkarit, vanhat tenniskengät, sekä joku t-paita. Yleensä oon salilla hiljainen, keskityn treeniin enkä puhu kenellekään paitsi nyt tyttöystävälle, jos se on mukana treenaamassa... Pidän myös aina treenipäiväkirjaa mukana ja merkkaan joka liikkeen jälkeen toistot ja painot vihkoon...

Itse olen nyt muutaman kerran käynyt lappeenrannan huhtarissa. Kertokaas lappeenrantalaiset, joku mukava hc sali missä saa luvalla öristä eikä tartte miettiä että miten noi paineilmalaitteet toimiikaan.

Turussa Motivus (kohta yliopiston sali hämeenkadulla) ja Porissa jalkapallostadionin hikiluola :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom