Missäs päin treenaatte ?

Nykyisin Bluefitness Otaniemi, lähellä duunipaikkaa ja ei nyt mikään överikallis. Tosi vähän tuntuu olevan ns. "hc treenaajia" ja yksi kovaan ääneen jaaritteleva porukka vanhempia herrasmiehiä. Vähän ihmetyttää kielto viedä treenikassia mukana ympäri salia, vaan ne on jätettävä aulaan? Kai tuohonkin joku perustelu on, mutta en ole vaivautunut vielä kysymään...

Syksyllä varmaan vaihtuu sali taas lähemmäksi koulua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halffi- sanoi:
Itse olen nyt muutaman kerran käynyt lappeenrannan huhtarissa. Kertokaas lappeenrantalaiset, joku mukava hc sali missä saa luvalla öristä eikä tartte miettiä että miten noi paineilmalaitteet toimiikaan.

Platinumille mars mars.. Treenaajia on ihan joka lähtöön mutta ei tartte murehtia noista örinöistä kun ne on siellä arkipäivää..

Törppö sanoi:
Platinumille mars mars.. Treenaajia on ihan joka lähtöön mutta ei tartte murehtia noista örinöistä kun ne on siellä arkipäivää..
Platinumia olen miettinyt kyllä, käynytkin pari kertaa. Katsoo nyt jos sitä uskaltautuisi sitten vaikka sinne treenaamaan.

Atletico.

Jossa muuten suihkut + saunat äijien puolella on kokonaan veks seuraavat pari viikkoa ilman mitään vaikutusta 60€ kuukausimaksuun. :(

Malmi Gym

Ihan jees, aika vähän yleensä porukkaa. Ainostaan toivoisin tonne kulmasoutua t-tangolla, mutta aina ei voi voittaa.

Tunnustaako kukaan muu treenaavansa East Bodylla ?

PakeMake sanoi:
Lappeenrannassa, Platinumilla.
Kaikin puolin hyvä paikka... :thumbs:

Sama. Ihan hyvä paikka, tosin ne laitteet siitä kyykkytelineiden ja ns. "käytävän" välistä vois kyllä poistaa, en oo nähny juuri kenenkään käyttävän niitä.

gaf sanoi:
Sama. Ihan hyvä paikka, tosin ne laitteet siitä kyykkytelineiden ja ns. "käytävän" välistä vois kyllä poistaa, en oo nähny juuri kenenkään käyttävän niitä.

totta turiset...

Liityin viikoksi Porin Bobby wellness-centeriin kun tuo vakimestani on nyt viikon suljettu. On kyllä Inan liian fiini ja kallis tuo bobby, 25e/viikko :O Kyllä tuon hinnan jotenkin tajuaa kun paikka toimii klubiperiaatteella, mutta jotain rotia hommiin..
www.bobby.fi taitaa olla paikan osoite

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom