Missäs päin treenaatte ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
julzeus sanoi:
Pari vuotta tuli Turun M-klubilla käytyä ja nykyään Raision Gardenilla.

Missä Raisiossa on kuntosaleja muualla kuin uimahallilla, kerttulassa ja teollisuusalueen Apollo gym?

Joululoma on tullut treenattua Turussa Gym 2000:lla.

Kahteen paikkaan kortit. Espoon Danafitness treenipaikkana pääasiassa, Maorsilla jos aikataulu & ruuhkatilanne sallii, eli ehkä kerran viikossa.

Turussa M&M-kuntotalossa. Mistä tulikin mieleeni, että kun tuo mieheke tarvitsisi kunnon treenikaverin itselleen kyseiseen paikkaan, niin onkohan täällä ketään miestä, joka treenaa kyseisessä paikassa ja olisi niin ikään treenikaveria vailla? Minusta ei oikein kunnon treenikaveriksi miehelle ole kun itse tykkään tehdä treeniä yksikseni...

Dragon sanoi:
Missä Raisiossa on kuntosaleja muualla kuin uimahallilla, kerttulassa ja teollisuusalueen Apollo gym?

Joululoma on tullut treenattua Turussa Gym 2000:lla.

Eipä taida olla muita noiden lisäksi kuin Garden Gym, joka on siellä vanhan Naantalin tien varressa (melkeen Naantalin puolella).

Joskus siellä Lidlistä tien toisella puolella olevalla, hiukan epämääräisellä, varastoalueella oli joku gymi. Taisi olla nimeltään :david: Gym.

Tällä hetkellä treenailen täällä Sotkamossa kunnan ylläpitämällä salilla. Mielestäni erittäin hyvä paikka treenata ja kaiken lisäksi ilmainen.

Suomessa Esport Fitness/Esport Center akselilla riippuen missäpäin hiihdän minäkin päivänaikana. Jos mun pitää ruveta itse makselemaan niitä maksujakin niin sitten kyllä vaihtuu punttis halvempaan mutta toistaseksi viihdyn vallan mainiosti näissä :)

jitsi sanoi:
Eipä taida olla muita noiden lisäksi kuin Garden Gym, joka on siellä vanhan Naantalin tien varressa (melkeen Naantalin puolella).

Joskus siellä Lidlistä tien toisella puolella olevalla, hiukan epämääräisellä, varastoalueella oli joku gymi. Taisi olla nimeltään :david: Gym.

Davidin salihan se oli. Oli ensin siinä keskustassa, sitten teollisuusalueella ja lopuksi taas alkuperäisellä paikalla. Jonkun verran tuli käytyäkin ja oli ihan ok paikka. En tiedä eikö käynyt tarpeeksi asiakkaita vai kädettikö salin omistaja bisnekset ihan itse...

Lahdessa Nick'sillä ja Tampereella Atleticolla

Äänekoskella liikuntatalon ilmaisella salilla.
Ei löydy mitään ihme laitteita mutta treenaamaan pystyy tosi hyvin ja vieläpä ilmaiseksi.

Vantaan havukosken nuorisotalon salilla,lähes ilmainen ja todella hiljainen.Sit työpaikan punttiksella myös,molemmat on suht alkeellisia mutta kaiken tarpeellisen pystyy tekemään.

Siirryin itse tuohon Leppävaaran Dana Fitnessille muuton jälkeen, kun on mukavasti kahden korttelin päässä ja auki aikaisesta aamusta saakka. Täytyy kyllä nostaa hattua heille, jäsenyyteen kun kuuluu personal trainerin kanssa liikepankin, ruokailujen ym. katsominen, ja kuukausimaksu on kuitenkin siinä vakiohinnassa mikä täällä pääkaupunkiseudulla tuntuu joka paikassa olevan.

Levykiekkoja ei ole kuin 20kg asti, mutta eipä se itseäni haittaa. Prässi on huono, ja penkit vinossa kattomateriaaliin nähden - häiritsee! :D Suurin osa treenaajista on kuntoilijoita / fitness-kissoja (häiritsee taas..), mutta onneksi esim. Richard75 käy tuolla :)

Käsipainoja löytyy 75kg asti, eipähän ainakaan minulle tule heti raja vastaan.. Uima-allaskin on käytössä. Mukavan avara paikka. Musiikki perinteisesti kamalaa, eli radiosoittoa. Onneksi sentään yleensä City. Kraftwerkiä, Cybexiä, Davidia ja Gym88(?):ia laitteet, aerobisia varten 4 mattoa, jokunen soutulaite, portaita ja jotain.

Tulipas mainos

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom