Missäs päin treenaatte ?

Rock^ sanoi:
Muscle myytiin ja tilalle tuli Kuntokeskus, josta tulee todella massiivinen sali. Kuntokeskus auki vissiin lauantaisin 14.00 asti ja sunnuntaisin kiinni.
mg-kortilla 22.00 asti joka päivä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paras sali tampereella?

Laitetaan nyt tähän threadiin tää kysymys, eli Tampereella asuvat voisivat ystävällisesti vastailla. Tarkotus olis muuttaa vuodenvaihteessa Tampereelle ja pitäis löytää joku sali missä treenata :whip: Paikan pitäis olla semmonen missä vois treenata kovaa, ilman että porukka kattoo kieroon. Eli jos ystävällisesti sais PERUSTELUJEN kans ehdotuksia treenipaikasta :worship: ja jos voisitte kans kertoo paljon kyseisellä salilla on esim. vuosimaksu.

taz sanoi:
Laitetaan nyt tähän threadiin tää kysymys, eli Tampereella asuvat voisivat ystävällisesti vastailla. Tarkotus olis muuttaa vuodenvaihteessa Tampereelle ja pitäis löytää joku sali missä treenata :whip: Paikan pitäis olla semmonen missä vois treenata kovaa, ilman että porukka kattoo kieroon. Eli jos ystävällisesti sais PERUSTELUJEN kans ehdotuksia treenipaikasta :worship: ja jos voisitte kans kertoo paljon kyseisellä salilla on esim. vuosimaksu.

Itse olen käyny reilun vuoden Steel Bodylla. Tampereen hintatasoon verrattuna aika edullinen. Maksut opiskelijoilta, työttömiltä ja eläkeläisiltä: 1kk/34€, 2kk/59€, 3kk/79€. Normaaleja hintoja en nyt millään muista. Voin katsoa ne seuraavalla kerralla kun käyn siellä. Suosittelen lämpimästi ja tutustuminenhan on maksuton...

karhu IV sanoi:
Itse olen käyny reilun vuoden Steel Bodylla. Tampereen hintatasoon verrattuna aika edullinen. Maksut opiskelijoilta, työttömiltä ja eläkeläisiltä: 1kk/34€, 2kk/59€, 3kk/79€. Normaaleja hintoja en nyt millään muista. Voin katsoa ne seuraavalla kerralla kun käyn siellä. Suosittelen lämpimästi ja tutustuminenhan on maksuton...

Vaikuttais ainakin suht halvalta. Se on sentään hyvä että tutustuminen on edelleen maksutonta kun noi kertakäynnin on näköjään ihan sika kalliita. Onks tuolla Steel Bodylla millanen laitevalikoima? Tosin ei ole mulle kauhean tarkkaa kun oon tottunu treenaamaan pikku kaupungin ainoalla salilla, joka ei todellakaan ole kovin kummoinen... mut hc- meininkiä ainakin riittää :rock:

taz sanoi:
Vaikuttais ainakin suht halvalta. Se on sentään hyvä että tutustuminen on edelleen maksutonta kun noi kertakäynnin on näköjään ihan sika kalliita. Onks tuolla Steel Bodylla millanen laitevalikoima? Tosin ei ole mulle kauhean tarkkaa kun oon tottunu treenaamaan pikku kaupungin ainoalla salilla, joka ei todellakaan ole kovin kummoinen... mut hc- meininkiä ainakin riittää :rock:

Laitevalikoima on mielestäni kattava ja tunnelma on hyvä. Ei ole vielä tullut vastaan laitetta mitä ei olisi löytynyt. Tosin painonnostopaikka(t) voisi(vat) olla parempi(a). Suurin osa on Davidin laitteita ja sitten vähän vanhempia paineilmalaitteita löytyy kymmenkunta. Käy ihmeessä tutustumassa kun tännepäin ehdit...

Lappeenranta ja Platinum sekä uikki... :rock:

Tulee treenattua työpisteiden saleilla, halpaa kuin hammastahna.

Tällä hetkellä Kajaanin Body Centerillä, joka on ihan menevä paikka, joskin bodi treenaajia ei ole yhtään!! Mut se oikea koti sijaitsee Rollossa JiiPeen kuntosalilla..Siinä on paikka jossa laitteet on kunnossa ja porukka tietää mitä tekee..Sydämessä iso lovi ku pois joutui muuttaan!! Terveisiä vaan kaikille sinne..

pikkuarska sanoi:
Tällä hetkellä Kajaanin Body Centerillä, joka on ihan menevä paikka, joskin bodi treenaajia ei ole yhtään!! Mut se oikea koti sijaitsee Rollossa JiiPeen kuntosalilla..Siinä on paikka jossa laitteet on kunnossa ja porukka tietää mitä tekee..Sydämessä iso lovi ku pois joutui muuttaan!! Terveisiä vaan kaikille sinne..

Terkkuja takaisin sinne Kajjjaaniinkin meiltä koko JiiPeen poppoolta! Koskas tulet taasen meitä moikkaamaan? Täällä sitä töitä paiskitaan ja välissä koetetaan puntteja kolistella... ;)

Back To the Old

löyty vanha threadi =P pongahtaa toimestani pintaan =P

Eli mistä löytyisi pohjois Helsingistä Hyvä Punttis jossa oisi halvat maksut ja hyvä valikoima laitteita? (EI ERÄÄ)

tällä hetkellä olen käynyt koulun punttiksessa löytyy sielt kaikki tarpeelliset mutta tunnelma huono laitteet vanhoja ja :P kuitenkin ei siellä koulussa jaksa illalla treenata eikä pysty...

Itse treenailen Tapiolassa, Tuulimäen väestönsuojan salilla. Ihan kaikki perusvehkeet löytyy ja hintahan kunnallisilla saleilla on halpa. Nyt kyllä ZeiZein innostamana taidetaan olla lähiaikoina siirtymässä Olariumille.

Tapiolan, Tuulimäessä myös. Ja niinku RoMuLuu jo mainitsi kaikki perus vehkeet löytyy, mutta ei sitten mitään muuta.

paikkani vaihtelee, lähinnä pohjois helsingissä... Oli muuten pirun hyvä tunne punttiksen jälkee kun olin joulusta saakka pitänyt lomaa :)

Jokohan olen vastannut tähän... no SATS Megahertsi on tuo paikka. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom