mg-kortilla 22.00 asti joka päiväRock^ sanoi:Muscle myytiin ja tilalle tuli Kuntokeskus, josta tulee todella massiivinen sali. Kuntokeskus auki vissiin lauantaisin 14.00 asti ja sunnuntaisin kiinni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mg-kortilla 22.00 asti joka päiväRock^ sanoi:Muscle myytiin ja tilalle tuli Kuntokeskus, josta tulee todella massiivinen sali. Kuntokeskus auki vissiin lauantaisin 14.00 asti ja sunnuntaisin kiinni.
taz sanoi:Laitetaan nyt tähän threadiin tää kysymys, eli Tampereella asuvat voisivat ystävällisesti vastailla. Tarkotus olis muuttaa vuodenvaihteessa Tampereelle ja pitäis löytää joku sali missä treenata :whip: Paikan pitäis olla semmonen missä vois treenata kovaa, ilman että porukka kattoo kieroon. Eli jos ystävällisesti sais PERUSTELUJEN kans ehdotuksia treenipaikasta ja jos voisitte kans kertoo paljon kyseisellä salilla on esim. vuosimaksu.
karhu IV sanoi:Itse olen käyny reilun vuoden Steel Bodylla. Tampereen hintatasoon verrattuna aika edullinen. Maksut opiskelijoilta, työttömiltä ja eläkeläisiltä: 1kk/34€, 2kk/59€, 3kk/79€. Normaaleja hintoja en nyt millään muista. Voin katsoa ne seuraavalla kerralla kun käyn siellä. Suosittelen lämpimästi ja tutustuminenhan on maksuton...
taz sanoi:Vaikuttais ainakin suht halvalta. Se on sentään hyvä että tutustuminen on edelleen maksutonta kun noi kertakäynnin on näköjään ihan sika kalliita. Onks tuolla Steel Bodylla millanen laitevalikoima? Tosin ei ole mulle kauhean tarkkaa kun oon tottunu treenaamaan pikku kaupungin ainoalla salilla, joka ei todellakaan ole kovin kummoinen... mut hc- meininkiä ainakin riittää
phy73 sanoi:Tällähetkellä Kuntosali Reipas. Missä muut Rovaniemen palstalaiset treenaa??
julzeus sanoi:Pari vuotta tuli Turun M-klubilla käytyä ja nykyään Raision Gardenilla.
pikkuarska sanoi:Tällä hetkellä Kajaanin Body Centerillä, joka on ihan menevä paikka, joskin bodi treenaajia ei ole yhtään!! Mut se oikea koti sijaitsee Rollossa JiiPeen kuntosalilla..Siinä on paikka jossa laitteet on kunnossa ja porukka tietää mitä tekee..Sydämessä iso lovi ku pois joutui muuttaan!! Terveisiä vaan kaikille sinne..