Missäs päin treenaatte ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
weussi12 sanoi:
Kotkan hyväntuulen kuntosalilla... :) hyvä paikka jos tulee kotkaanpäin... :rock: :rolleyes:

Samalla salilla treenataan. En oo kyl tietoisesti nähnyt sua... Onks tutun näkoinen selkä mun avatarissa?

Päivitetääs omakin tilanne tänne, eli world classilla roihupellossa. Tosin jää luultavasti 3 kuukauteen treeniura siellä. Salissa ei kyllä moitteen sijaa ainakaan vielä.

Noin vuoden tauon jälkeen (armeija + motivaatiopula sen jälkeen :) ) jälleen Mayors. Ei kai tosta huonoa sanottavaa, on työmatkan varrella ja laitteet kuosissa sekä siistijäkin käy päivittäin. Vähän harmittaa että jr sen nykyisin omistaa lähinnä hintojen nousun takia.

onkos ketään pakkislaista kuka opiskelee,on menossa opiskeleen tai muuten vaan treenaa Vierumäen urheiluopistolla??oon nimittäin ite menos opiskelee sinne tänä syksynä ja olis helkkarin mukava jos löytäis jonku treenikaverin.Oon tähän asti lähinnä treenaillu yksin(kavereita kiinnostaa enemmänki ryypiskely)ja uus treenikaveri tois varmasti uutta potkua treeneihin...

Hattelmalassa treenailen (siis Hämeenlinnassa). Luulisin että ainakin pari pakkislaista kävis siellä, mutta kun ei pidä pakkis paitoja yms nii eihän siitä tiiä. Eikä kysyäkkän ilkee. Ei oo mikään paras mesta.. mutta halpa kun on.

Lievestuoren kellari salissa.... Ilma ei vaihdu mutta eipä tuo haittaa. Tilaa on aika vähän ja siitä johtuen ei hirveästi mitään millä reenata ..... Mut siellä kyllä käy pari aika nättiä tyttöä jotka osaa treenata... oon monesti miettiny oisko pakkislaisia!

City Gymillä Kampissa jo pari vuotta. Nyt on kyllä uus sali hiljalleen hakusessa, alkaa tympimään noi City Gymin ruuhkat.

Valtteri sanoi:
City Gymillä Kampissa jo pari vuotta. Nyt on kyllä uus sali hiljalleen hakusessa, alkaa tympimään noi City Gymin ruuhkat.

Ei siellä mun mielestä koskaan kovin pahoja ruuhkia oo, aika harvoin joutuu jonottelemaan.

Temp Human sanoi:
Mahtuuko sinne 16:00-18:00 välisenä aikana?
Juu, kyllä sinne ihan kohtuusti on mahtunut. Piikki kävijämäärissä on yleensä tammikuun aikana (mistähän johtuis? :rolleyes: ), muuten en mitään kovin ihmeellistä tunkua ole pannut merkille. Itse treenailen siellä jokseenkin aina 16-17 tietämillä ja harvemmin joutuu juuri mitään odottelemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom