Missä myydään pohkeita ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On ilo huomata etten ole yksin narupohkeitteni kanssa. Tässä tuli taas uutta intoa pohjetreeniin. Jos vielä kerran kokeilis... Vinkkejä tuli taas erilaisia, mutta olen taipuvainen kokeilemaan seuraavaa rohtoa: Ensin pari normaalipituista sarjaa ( kuitenkin hitaasti ja pitkällä liikeradalla ja yläasennossa vielä pohjetta voimakkaasti jännittäen ) ja sitten vielä yksi erityisen pitkä sarja ( 40-50 toistoa ). Tämä pari kertaa viikossa ja venyttelyä unohtamatta. Se kun tahtoo välillä jäädä vähän turhan vähäiselle.

Hehee, alkaa nyt jo polte pelottaa, se kun tuntuu pohkeessa perin vittumaiselta. Mutta nyt saa narut kyytiä...

Palaan pohjeasiaan kesän korvilla kun narut on muutettu vesimeloneiksi.

Odottelen kesää ja mm. sitä kun pohkeita alkaa taas näkyä katukuvassa. Naisten solakat pohkeet aikaansaadaan korkeilla koroilla.?

Mutta miten mies saa massiiviset pohkeet ellei geeneistä. Järeät reidet menettävät arvoaan jos niiden jatkeena on pillipohkeet.

Ehdotankin seuraavaa: jokainen meistä kuvaa ja mittaa pohkeensa nyt ja sisällyttää rankan pohjetreenin ohjelmaansa. Keväällä uusinta mittaus ja kuvat. Täten selvitämme millä metodilla pohkeet kasvavat eniten 1/2- vuodessa.

Paha pohkeet periköön!!!
Joo, joskus ku oli pakko juosta koulussa "kuupperia" tai opettaijia karkuu nii meinas pohkeet ns. räjähtää. Aivan järjetön "tykytys" ja sadan metrin jälkeen ne oli jo aivan maitohapoilla. Tympäs! Yritän reenata pohkeita 1-2 kertaa viikossa, jos jaksaa ja muistaa...:D

Originally posted by Byron
Minä tein ennen pitkiä sarjoja pohkeille. Nyt teen lyhyitä sarjoja isoilla painoilla ja on lähtenyt pohkeet kasvuun.

Näin on, pohkeita pitää reenata isoilla painolla että ne kasvaa, noilla pitkillä sarjoilla ei saa muuta kuin pienet pohkeet ja armottaman vitutuksen. Tosin kannattaa aina silloin tällöin tehdä pohkeillekkin pitempiä sarjoja mutta pääasiassa vaan lyhyitä isoilla painoilla.

Re: Re: Missä myydään pohkeita ?

Liikerata taytyy vieda aivan pohjaan, tauko, kontrollissa taysin ylos (jalkapohja pystyyn), puristus huipulla, h i t a a s t i alas. Tarkoittaa alkuun pienia painoja, mutta akkia ne romut tulee takaisin.

Näin!! :kippis1:

Originally posted by Chewbacca
Olen aikoinaan käynyt ahkerasti salilla ja nyt taas aloittanut syksyllä uudella innolla. Tuli vaan vanha pulma mieleen - missä pohkeet ? Olen monenlaista liikettä kokeillut ja eri toistomääriä ja melkein mitä vaan, mutta pohkeet pysyy piilossa.

Fysiologinen fakta on se, että olen pitkä ja omistan pitkät sääret, joten on vähän huonot välitykset - ei näytä ne vähäisetkään rimpulat kovin massiivisilta. Kontrastia pahentaa reidet, jotka reagoivat harjoitteluun erittäin hyvin. Alan muistuttaa alavartaloltani kohta kalkkunaa...!!!

Olen yrittänyt miettiä treenatessa, teenkö jotain kuitenkin väärin. Mietinkin, että kohdistuuko pohjetreenini enemmän soleukseen kuin gastrocnemiukseen, joka antaisi pohkeelle kokoa ja näköä. Painoja saa lyödä pohkeille koko ajan lisää, mutta kun koko ei muutu mihinkään. Treenaanko siis enemmän syviä lihaksia kuin näyttäviä pintalihaksia ?

Pelaa fudista 10v ni saat pohkees

Etenkin pohkeiden sisäsyrjään pitäisi saada lisää massaa. Onko joku paininut saman asian parissa ? Onko neuvoja ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom