Kun täällä on muutaman nähnyt nätiä treadeja joissa kerrotaan elämäntapojen muutoksista ja niitä on niin kiva lukea niin ajattelin perustaa omani.
Eli minulla tämä sama vanha tarina, kyllästyin läskeihin, viinaan ja kotona löhöämiseen. Aloin laihduttamaan viime lokukuussa, lähtöpaino oli noin 96kg ja nyt on tippunut suunnilleen 84kg tienoille. Salilla aloin käymään aktiivisesti tuossa aika tarkalleen kolme viikkoa sitten ja muutaman viikon olen harrastanut 30min-1h kävelylenkkejä jalkapainot jalassa noin 3 kertaa viikossa. Alkoholia juon enää harvakseltaan, viime vuoden puolella olin melkeinpä joka viikko kaksi kertaa juomassa.
Ruokapuolen olen hoitanut nyt melko kuntoon, esimerkiksi tänään olen syönyt:
klo 09:00 Ruiskaurapuuroa jossa rasvatonta maitoa.
klo 11:30 Pastaa ja semmoista palvikinkku/sipuli/valkosipulisekoitusta, rastvatonta maitoa noin 3dl.
Kävin salilla noin kahden aikaan.
klo 15:00 Kaksi keitettyä kananmunaa ja ruisleipää jonka päällä kalkkunaleikettä, rasvatonta maitoa pari desiä.
Illalla vielä maitorahkaa banaanin tai jugurtin kanssa.
Käytän kaikkeen ruoanlaittoon oliiviöljyä. Ja pitää vielä sanoa että nälkä ei ole päässyt yllättämään kertaakaan.
Sitten itse treenauspuoli, käyn neljä kertaa viikossa salilla, treeniohjelman otin suoraan täältä:
1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3
2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät
- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
- Ylätalja / leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen x4
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp x3
- rannekäännöt / kohautukset x2
Käyn salilla ma, ke, pe ja su.
Otan vielä aika kevyesti (kokoajan kovempaa tietenkin) kaiken treenauksen ja olo onkin ihan hyvä eikä mitään väsymystä tai huonoa oloa ole tullut, päinvastoin. Nykyään ei tarvitse nukkua mitään päikkäreitä eikä ole aamuisin väsynyt, muutenkin jaksaa tehdä paljon enemmän.
Kirjoitin tänne joskus aikaisemmin (http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=67956) että minulla on hermopuristuma kädessä, nyt sekin tuntuisi olevan paremmassa kunnossa eikä ole haitannut treenausta yhtään.
Painon tippuminen on hidastunut nyt kun olen alkanut käymään salilla ja syömään pikkuisen enemmän mutta hitaasti ja varmasti menee alas päin. Tästä jatketaan treenailua ja painon pudottamista.
Sanokaa ihmeessä jos on parannettavaa ja jakakaa omat kokemuksenne.
Eli minulla tämä sama vanha tarina, kyllästyin läskeihin, viinaan ja kotona löhöämiseen. Aloin laihduttamaan viime lokukuussa, lähtöpaino oli noin 96kg ja nyt on tippunut suunnilleen 84kg tienoille. Salilla aloin käymään aktiivisesti tuossa aika tarkalleen kolme viikkoa sitten ja muutaman viikon olen harrastanut 30min-1h kävelylenkkejä jalkapainot jalassa noin 3 kertaa viikossa. Alkoholia juon enää harvakseltaan, viime vuoden puolella olin melkeinpä joka viikko kaksi kertaa juomassa.
Ruokapuolen olen hoitanut nyt melko kuntoon, esimerkiksi tänään olen syönyt:
klo 09:00 Ruiskaurapuuroa jossa rasvatonta maitoa.
klo 11:30 Pastaa ja semmoista palvikinkku/sipuli/valkosipulisekoitusta, rastvatonta maitoa noin 3dl.
Kävin salilla noin kahden aikaan.
klo 15:00 Kaksi keitettyä kananmunaa ja ruisleipää jonka päällä kalkkunaleikettä, rasvatonta maitoa pari desiä.
Illalla vielä maitorahkaa banaanin tai jugurtin kanssa.
Käytän kaikkeen ruoanlaittoon oliiviöljyä. Ja pitää vielä sanoa että nälkä ei ole päässyt yllättämään kertaakaan.
Sitten itse treenauspuoli, käyn neljä kertaa viikossa salilla, treeniohjelman otin suoraan täältä:
1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
-Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2
-Etukyykky / kyykky / prässi x 3
-Reiden ojennukset / x3
-Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
-Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
-Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3
2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät
- Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
- Ylätalja / leuanveto x3
- SJMV (=Suorin Jaloin MaastaVeto) x3
- Koukistukset x 2
- Pohkeet seisten / pohkeet istuen x4
- Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp x3
- rannekäännöt / kohautukset x2
Käyn salilla ma, ke, pe ja su.
Otan vielä aika kevyesti (kokoajan kovempaa tietenkin) kaiken treenauksen ja olo onkin ihan hyvä eikä mitään väsymystä tai huonoa oloa ole tullut, päinvastoin. Nykyään ei tarvitse nukkua mitään päikkäreitä eikä ole aamuisin väsynyt, muutenkin jaksaa tehdä paljon enemmän.
Kirjoitin tänne joskus aikaisemmin (http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=67956) että minulla on hermopuristuma kädessä, nyt sekin tuntuisi olevan paremmassa kunnossa eikä ole haitannut treenausta yhtään.
Painon tippuminen on hidastunut nyt kun olen alkanut käymään salilla ja syömään pikkuisen enemmän mutta hitaasti ja varmasti menee alas päin. Tästä jatketaan treenailua ja painon pudottamista.
Sanokaa ihmeessä jos on parannettavaa ja jakakaa omat kokemuksenne.