Kuulostaa todella hyvältä ja näköjään on tuloksia tullu aikseks
Itselläni myös alkaa täysremontti. Ja toivottavasti saisi sen 20kg ainakin pois kun on reilusti päälle sadan tällä hetkellä.
Hyvä kun ihmiset jaksaa kirjottaa tänne näitä saa lisäinspiraatiota omaan kuntoiluun ja neuvoja samalla.
Alku on hankala, varsinkin tietyt asiat mihin on tottunut. Itselläni viikonloppujuominen oli sellainen asia mistä oli vähän hankala päästä eroon :| Yleensä saatoin juoda kaksi tai kolme kertaa viikossa mutta nyt olen vähentänyt sen kertaan tai kahteen kuukaudessa, määrätkin on vähentyneet, esim. perjantaina join muistaakseni vain kaksi olutta ja kolme siideriä kun ennen on mennyt se viinapullo+8 olutta.
Olen ottanut yhden päivän viikosta ahmimispäiväksi, tällä hetkellä se on perjantai että ei tule hinku lähteä juomaan. Ahmimispäivä ei tietenkään tarkoita kolmea pakastepizzaa ja kahta pussia sipsiä, yleensä korvaan normaalit ateriat jollain epäterveellisemmällä ja ostan jonkun pienen pussin sipsiä ja laittilimuja. Helpottaa kummasti kun saa välillä ihan rauhassa ostaa sieltä kaupasta mitä mieli tekee eikä tarvitse katsoa kaloreita ja laskeskella kulutuksia ja saanteja.
Olo saattaa aluksi olla vähän ankea ja se ainainen kaloreiden vahtiminen käy hermoille mutta aika nopsaan siitä tulee ihan normaalia arkea ja alat muistamaan ulkoa eri ruoka-aineiden ravintoarvoja ja tiedät mitä ostaa. Jos aluksi on hankalaa niin helppo tapa ainakin minulla aloittaa oli sellainen että aloin vain katsomaan kalorimääriä, sitten valitsin niitä ruokia joissa on vähemmän kaloreita, sitten vaikka pysyisikin kalorit plussalla niin pystyt ainakin reilusti vähentämään niitä ja aloittamaan sen suuntaamisen paremaan päin.
Tsemppiä!