Minun ikuisuusprojektini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mayn
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heippa immeiset, aloitinpas tässä ikuisuusprojektini Lihas Vs. läski.

Elikkäs iha nollista olen lähtenyt paitti nyt 2vk satunnaista söhellystä salilla ja tähän juttuun mukaan pääseminen, no olen kyllä tehnyt tuota kaikkien kehumaa G6 variaatiota 2kertaa ja tuntuu todella hyvältä reeniltä vaikka en olekkaan ikinä aikasemmin reenannut. Olen nyt huomannut että nesteet on poistunut kehosta.. jne. Lisäravinteita en ota osaksi reeniäni ennen kun penkistä nousee 70kg.
Aloituspainot:

Prässi:73kg(joo tiedetään että kyykkäämällä ne jalan lihakset ja tukielimistö paranee mutta katotaan sitten myöhemmin mavea kuitenkin ajattelin kerran viikkoon vaikka 10x3?.)Ps joku neuvoi tekemään 20x4 niin saa enemmän rautaa lyötyä kelkkaan, tämä totta?
Penkki: 25kg 8x3
Pystypunnerrus: 20kg 10x4
Hauiskääntö: 10kg+Mutkatanko(en tiedä sen painoa)
Ylätalja: 35kg 10x3

Elikäs olen 175cm pitkä ja 93kg kevyt jantteri jolla on läskeistä about kaikki tossa rinnassa, mahassa ja jenkkakahvoina.
Syömispuolta rupeen huoltaan jo huomisesta lähtien.

Tavoitteenani oisi kiinteyttää hieman kroppaa ja saada lihaksia näkyviin enemmän. Tottakai myös henkistä puolta kehittää.
Iältäni olen 17v, eli koko elämä aikaa reenata. Oishan se kiva saada tässä 3kk aikana hyvää näkyvää lihasta(Ajalla jolla teen g6)

Haukut ja neuvot on tervetulleita. Ois ihan hyvä jos ne pysyis hyvän maun rajoissa.

Hienoa että olet löytänyt uuden harrastuksen!
Sellasta vaan että jos G6 meinaat tehdä niin kyykkyjä ei kannata jättää tekemättä, ne on ton ohjelman tärkein osa! Unohda tuo 20x4 :D
Leukoja kannattaa myös alkaa tekemään mahdollisimman aikasin, se on kuitenkin G6:n ainoa selkäliike, ja paljon tehokkaampi kuin ylätalja.
Mutta pääasia että menet sinne salille :)

Ei ole tarkoitus lannistaa, mutta älä pety, jos 3kk aikana ei mitään järkyttäviä muskulaareja näy vielä. :) Jos tarkoitus on laihtua, miinuskalorit (about 500), jos taas saada massaa, plussat. Keep it going!

Ei ole tarkoitus lannistaa, mutta älä pety, jos 3kk aikana ei mitään järkyttäviä muskulaareja näy vielä. :) Jos tarkoitus on laihtua, miinuskalorit (about 500), jos taas saada massaa, plussat. Keep it going!

Kyllähän 3 kk pitäisi saada helposti 10 kiloa pois jos ravintopuoli oikeasti on kunnossa, kyllä se jo näkyy, vaatteistakin jo huomaa väkisellä.

Hienoa että olet löytänyt uuden harrastuksen!
Sellasta vaan että jos G6 meinaat tehdä niin kyykkyjä ei kannata jättää tekemättä, ne on ton ohjelman tärkein osa! Unohda tuo 20x4 :D
Leukoja kannattaa myös alkaa tekemään mahdollisimman aikasin, se on kuitenkin G6:n ainoa selkäliike, ja paljon tehokkaampi kuin ylätalja.
Mutta pääasia että menet sinne salille :)

Kiitos tsempistä!
Teen tätä jalkaprässiä nyt jonkin aikaa mutta kyykyn teen sitten kun siltä tuntuu eli viimeistään seuraavassa ohjelmassa, haen itseäni hieman.

^

Tätä itsekin ajatellut ettei sitä tekniikkaa yksin opi mutta itse olen hieman ujonpuoleinen ehkä jossain kohdin rohkaistun.

Kyllähän 3 kk pitäisi saada helposti 10 kiloa pois jos ravintopuoli oikeasti on kunnossa, kyllä se jo näkyy, vaatteistakin jo huomaa väkisellä.

Niin tai ainakin pientä kiinteytymistä, ei mulle se painon pudotus ole tärkeää.

Niin tai ainakin pientä kiinteytymistä, ei mulle se painon pudotus ole tärkeää.

Itsekin oon aika aloittelija, ei millään pahalla mut kyllä sä pakostikin oot läski jos sulla olisi noin paljon lihasta mitä painoo niin olisit paljon vahvempi kaikkein huonoimmillaki geeneilla nyt sulla on 50 kiloisen aloittelijan voimat.

Itsekin oon aika aloittelija, ei millään pahalla mut kyllä sä pakostikin oot läski jos sulla olisi noin paljon lihasta mitä painoo niin olisit paljon vahvempi kaikkein huonoimmillaki geeneilla nyt sulla on 50 kiloisen aloittelijan voimat.
No joo, jostain se kuitenkin lähtee ja mulla aika matalalta mutta kuukauden päästä voi olla sitten jo eri. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sellanen pien huomio et jos sulla on painoa päälle 90kg ni miten prässi vaan 73kg? Kuitenni varmaan pääset ilman lisäpainoja kyykkyyn ja takas ylös jossa paino on kuitenni sen 90 (esim. pöntöltä noustessa tai aamulla sängystä ylös ;) Joten tee mieluummi vaikka ilman lisäpainoja sitä kyykkyä niin alas kun vaan mahdollista. Tuollein saat kehitettyä tasapainoa ja motoriikkaa jota prässissä ei oo mahdollista tehä. Sit ku saat ittes alas ja ylös G6:sen verran ni otat tangon niskaan/käsipainot kouraan ja lähet siitä kehittämään sitä kyykkyä :)

Sellanen pien huomio et jos sulla on painoa päälle 90kg ni miten prässi vaan 73kg? Kuitenni varmaan pääset ilman lisäpainoja kyykkyyn ja takas ylös jossa paino on kuitenni sen 90 (esim. pöntöltä noustessa tai aamulla sängystä ylös ;) Joten tee mieluummi vaikka ilman lisäpainoja sitä kyykkyä niin alas kun vaan mahdollista. Tuollein saat kehitettyä tasapainoa ja motoriikkaa jota prässissä ei oo mahdollista tehä. Sit ku saat ittes alas ja ylös G6:sen verran ni otat tangon niskaan/käsipainot kouraan ja lähet siitä kehittämään sitä kyykkyä :)
Totta, kyllä siis saan päälle 90kg prässissä kun kokeilin en tiedä oikein mitä kirjoittelin:D kyykkyä voin siinä ohessa tehdä ilman painoja kyllä ja jossain kohtaa poistaa prässin ja kyykyt tilalle! hyvä idea! kiitos:) Oisko vie parempi jos ottas tohon niskan taakse jonkun kepukan tai pelkän tangon?

^ Kepukka helpottaa liikeradan pitoa ainakin itsellä, ilmotteles aika-ajoin miten hommata etenee mielen kiinnolla seurailen !:)

Onko penkissäni väärä tekniikka kun se ottaa olkapäille ja ojentajille eikä rintalihaksiin? ps. penkki 27.5kg, prässi 103kg, hauiskääntö 22,5kg, ylätalja 40kg PS.PS. onko kulmasoutu parempi kun ylätalja ja kannattaako tehdä mave kerran viikossa?

Katsoppa seuraava video, tästä luulisi olevan apua sulle penkkitreeniin http://www.youtube.com/watch?v=c6I0z_d4xqY&feature=channel_video_title

Mavea kannattaa tehdä max 1 kerta viikkoon, muuten sulla ei tule riittämään puhtia muihin treeneihin. Jos leuat myötäotteella ei vielä onnistu niin kokeile vastaotteella, mutta silloin ei kannata hauiskääntöä tehdä samaan treeniin. Vaihtele vaikka leukojen ja kulmasoudun välillä.

Itse en pääse kuin kerran ehkä leuan että aika nihkeetä ruveta sitä jynkyttää 1-1-1 mutta kai se siitä sit aika nopsaa loppupeleissä paranee.

Tänään kokeilin Pulloveria ylätaljan sijasta, oli 100X parempi!! Penkki teki pompun ja nousi 32.5kg????!? Pystypunnerrus käsipainoilla=Otti hyvin sinne minne pitikin. Hauiskääntö 22.5kg tosin meni 10-10-8 joten ensi kerralla uusiksi sama paino. Mites tos jalkaprässissä paljo kannattaa lisätä painoa kun saa sen 2-3 toistoa yli? :) :rock: Tosin puntti tekniikassa hieman hiomista, esim lapojen pitäminen yhdessä.

Juu älä ihmettele jos ne penkki- ym tulokset nousee aika nopiaan. ;) jonneki 80-100kg maksimiin pääsee nopeemmin ku huomaakaan.

Tee kuule selkeä suunnitelma. Päätä joko kasvattaa lihaksia täysillä tai laihduttaa täysillä ("täysillä" ei nyt tarkoita järkevyydestä tinkimistä), mieluiten näitä kahta vuorotellen vaikka parin kuukauden jaksoissa. Jos et ollenkaan laihduta missään vaiheessa niin olet kyllä aika painava siihen mennessä kun olet vahva, ja sillon se voima ja lihaskin on paljon pienempi ilo.

Back
Ylös Bottom