Mike sanoi:Mä en ole koskaan kuullut tuosta maineesta enkä voi sitä allekirjoittaa täällä asuttuani. En minä mene juttelemaan tuntemattomien kanssa, joten miten voisin tietää onko joku vittumainen vai ei.
Heh, joillakin hesalaisilla jo murre kuulostaa herkästi sairaan leuhkalta ulkopaikkakuntalaisen korviin, ja siitä herkästi vetää sen käsityksen että jengi on täysiä mulkkuja.
Tosin ne kaikkein leuhkimmat hesalaiset usein on niitä muualta tulleita joille se on mieletön juttu kun saa asua Hesassa, paljasjalkainen ei ehkä jaksa niin keuhkota asiasta.
Eiks se Turku kuitenkin ole se mesta mitä noin niinkuin kansalaisvelvollisuutena kuuluu melkein vihata, ja turkulaisista lasketaan herjaa enempi kuin ruotsalaisista ja homoista yhteensä?
Itse opiskelin siellä ja tykkäsin, ja turkulaiset naiset, ooooohhhhhhh.....
X10000
Liikennekulttuuri täällä on minusta parempi kuin Turussa ja Tampereella, joissa liikennekulttuurin perustana on lähinna road rage.
PK-seudulla 5 vuotta asuttuani olen edelleen hämilläni siitä spurgujen määrästä, jumalauta niitä on paljon.
Sellanen fiilis tulee kyllä aina kun käy jossain muualla täältä, että herranen aika, onpas ne ihmiset ystävällisiä, ei Hesassa ois kyllä tolleen tervehditty tms.